Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
24 czerwca 2024 @ 11:52
Pozwalam sobie zacytować zdanie z prowadzonej w tej sprawie korespondencji:
„obecna władza posadzona została na potężną minę przez poprzedników.
Jednocześnie ktoś z poprzedniej ekipy gwarantował parasol ochronny dla nielegalnego procederu udostępniania na rynku pojazdów bez homologacji.”
Mam nadzieję, że wiecie o kogo chodzi.
Dziękując za info pozdrawiam
dP
27 czerwca 2024 @ 11:39
Dodam tu komentarz trochę z innej beczki.
Wczoraj czyli 26 czerwca Ministerstwo wydało komunikat, zaprzeczający że jakoby ceny badań technicznych miałyby wzrosnąć i wskazując że żadne prace legislacyjne w tej kwestii nie są obecnie prowadzone. Ten komunikat pojawił się w odpowiedzi na doniesienia medialne, że ceny wzrosną
Tak więc tak teraz sprawa wygląda, a Dziadek Piotra liczył, że nowa władza to będzie lepiej w tej kwestii a tu nic. I może i do końca ich kadencji nic
27 czerwca 2024 @ 14:15
1.
Szkoda, którą branży na początku roku wyrządziła polityczna propozycja SITK/Krosno ze wsparciem „centralnego podmiotu” w zakresie propozycji nowego cennika jest . . . . . – olbrzymia?
Mam nadzieję, że Koledzy wspierający wówczas tę inicjatywę zrozumieli swój błąd (o czym zresztą pisałem już).
2.
Podobnie destrukcyjną rolę w tym zakresie odegrały sieci naszych SKP (te duże i małe), o czym także już pisaliśmy, prawda?
3.
Sytuacja ta dowodnie ilustruje też, jak słabowite są nasze branżowe organizacje, najczęściej upolitycznione i zapatrzone w PiS (wróg waloryzacji!) jak w święty obrazek.
4.
A i sami nie jesteśmy bez winy, nie wspierając naszych organizacji.
5.
Ale jak chcecie, to możecie przyjąć, że to ja i tylko ja jestem najbardziej winny tej sytuacji….
Pozdrawiam
dP