Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
27 lutego 2024 @ 12:17
co tu analizować, gdy urzędnicy resortu transportu (DTD) znają ten problem od dekady, Dekady, DEKADY.
Należy zdecydowanie domagać się natychmiastowej i jakiejkolwiek waloryzacji Cennika BT dla SKP – choćby o 50 zł! – przy pomocy rozporządzenia. Minął już wystarczający okres na jej wdrożenie.
Chłopstwo myśli tylko o sobie i przy naszej (tradycyjnie?) biernej akceptacji:
– nie wsparło nas w protestach o waloryzację,
– już załatwiło sobie i tylko dla siebie BT ciągników na P-SKP.
A my co?
pyta i pozdrawia
dP
4 marca 2024 @ 09:06
A miało być tak pięknie, gdybym był złośliwy powiedziałbym a nie mówiłem:)