sty 27 2023
Stacja Kontroli Pojazdów Krosno Odrzańskie
Stacja Kontroli Pojazdów Krosno Odrzańskie (lubuskie) – – praca i zarobki dla inspektora UDS-a na Stacji Kontroli Pojazdów, czyli insp. Uprawniony Diagnosta Samochodowy na SKP wykonujący /zawsze zgodnie z naszą ustawą PoRD!!!/ różne i przeróżne BT, tylko i wyłącznie dla dobra całego naszego społeczeństwa i w szczególnie głębokiej oraz autentycznej trosce o codzienne, bardzo rzetelne i skrupulatne przestrzeganie BRD:
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „MASA” Sp. z o.o., ul. Sulechowska 32, 65-022 Zielona Góra,
Okręgowa SKP ul. Gubińska 44, 66-600 Krosno Odrzańskie. Okręgowa SKP – FKR/001 |
1.850 zł brutto minimum,
tel. 508-266-320 (Sylwester Szwedo), 68-3837001, 68-3837002 |
07.10.2016 r.: szukają insp. UDS-a – z forum Norcom.
W wcześniej, tj. 07.09.2016 r.: wszystko to samo, co poprzednio, tj. 28.5.2016 r.: jeden etat, jedna zmiana, umowa o pracę tylko na okres próby A wcześniej, tj. 15.02.2016 r.: jest praca dla insp. UDS-a (w grę wchodzi możliwość zatrudnienia w Zielonej Górze). |
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „DIAMENT” Zdzisław Libner, OSKP ul. Wiejska 6, 66-600 Krosno Odrzańskie | tel. 68-3836541,
fax. 68-3836541 |
Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów – FKR/002 |
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa „WBW”, Czesław Buczkowski, ul. Rydla 4B/3, 66-620 Gubin, PSKP ul. Lubelska 9, 66-620 Gubin | Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów – FKR/003/P o zakresie B/cde | |
GS „SAMOPOMOC CHŁOPSKA”, ul. Obrońców Pokoju 1, 66-620 Gubin, PSKP ul. Lubelska 18, 66-620 Gubin,
Podstawowa SKP – FKR 004/P o zakresie ABT/cde |
1.600 zł brutto minimum (część etatu),
Tel. 68-3593058, 68-3593034, 68-3593284; e-mail: |
05.06.2014 r. (wcześniej 30.04.2014 r.), jedna zmiana, niepełny wymiar godzin, umowa o pracę tylko na czas określony – niestety! |
„GÓRA” Tomasz Kościów, ul. Żwirki i Wigury 52, 66-620 Gubin, | tel.: 68-3594158 | Okręgowa SKP czynna: 08:00 – 18:00 – Pon., Wt., Śr., Czw., Pt oraz 08:00 – 14:00 – Sob. |
Sulechów, J.W. | Min. 1800 zł brutto | sierpień 2010 r., praca czasowa |
Sulechów, J.W. 5286, Krosno Odrzańskie (66-600), ul. Piastów 7, pow. Zielona Góra | 1.500 – 2.500 zł brutto,
tel. 68-3672406 (…08) |
24.01.2012 r., 2 etaty „starszego UDS-a” (czyli praca dla dziadka?), minimum 4 lata dośw., pełen wymiar, umowa „na próbę” (a dlaczego?) |
J.W. Nr 5286, Krosno Odrzańskie (66-600), ul. Obrońców Stalingradu 10, | 2.400 zł brutto minimum,
Tel. 68-3672406 (Beata Pobiedzińska); e-mail: |
17.01.2015 r.: jeden pełen etat, jedna zmiana, 4 lata doświadcz. zawodowego, poświadczenie bezpieczeństwa “POUFNE” lub poddanie się postępowaniu sprawdzającemu, umowa o pracę tylko na okres próby- niestety! |
J.W. 4229 Warsztaty Techniczne, Krosno Odrzańskie (66-600), ul. Obrońców Stalingradu 10 | 1.750 zł brutto minimum,
Tel. 261-672-323 (Emilia Bisaga) |
25.03.2015 r.: jeden pełen etat, jedna zmiana, umowa o pracę tylko na okres próby – niestety! |
Gubin,
Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów (nowa), |
„Korzystne warunki, zapewniam darmowe mieszkanie.”kom. 601-581-124 lub 607-063-402 (Tomek);
A wcześniej było „Bardzo korzystne warunki.” (czyli ile na rękę?) tel. 601-581-124, 607-063-402, |
18.09.2017 r.: wszystko to samo, co wcześniej, tj. 23.04.2017 r.: „Pełny etat. Umowa o pracę. Zatrudnię diagnostę na nowo otwartej Okręgówce. ZAPEWNIAM DARMOWE MIESZKANIE.”!!!
Poprzednio, tj. 03.04.2017 r.: „Zatrudnię diagnostę na nowo otwartej Okręgówce. Pełny etat. Umowa o pracę.” |
Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów – Krosno Odrzańskie,
N/N pracodawca (ukrywa się przed nadzorem, bo zatrudnia tylko jednego insp. UDS-a?), |
8.000 zł/mies. brutto,
kom. 664-956-803 (Adrian), |
27.01.2023 r.: „Zatrudnię diagnostę na PSKP. Praca od godziny 7 do 16. Wymagane doświadczenie. Pełny etat. Umowa o pracę.” (nie wiemy, jaka to umowa, bo są różnorodne rodzaje umów o pracę: mniej i bardziej dla nas korzystne oraz zgodne i niezgodne z Prawem UE); |
- Ranking: każdy z naszych PT Klientów może przysłać info na adres: [email protected] o tym, na ile był zadowolony z badania technicznego pojazdu (lub nie-), a Kolegium Redakcyjne oceni daną SKP i przyzna odpowiednią ilość punktów w skali 1 – 10 (nie bierzemy pod uwagę poziomu wynagrodzenia diagnosty).
- I Ty możesz pomóc, podając dane o swoim wynagrodzeniu z poprzedniej SKP na adres: [email protected]
- A jeśli masz jakiekolwiek uwagi o danej stacji kontroli pojazdów (SKP) lub chcesz uzupełnić niepełne dane (np. poziom wynagrodzenia), to napisz.
- Pamiętaj o tym, że oferowane wysokie wynagrodzenie często jest rekompensatą za tzw. naciski i bardzo często idzie w parze z ingerowaniem właściciela w przebieg procesu BT, więc zapoznaj się: https://www.diagnostasamochodowy.pl/2011/mowia-zebys-stemplowal-dr-poznaj-opinie-prawna/
- I zapamiętaj, nim podejmiesz nową pracę na nowej SKP, to przeczytaj uważnie i zastosuj się do tych paru krótkich rad: https://www.diagnostasamochodowy.pl/2010/nim-podejmiesz-prace-na-skp/
26 marca 2015 @ 09:20
Piękna, malowniczo położona miejscowość … ;))
28 marca 2015 @ 14:07
Wierzymy na słowo i pozdrawiamy tamtejszych Kolegów.
Ale nikt chyba też nie zaprzeczy temu, że cała nasza Polska jest piękna.
pozdrawiam weekendowo
dP
22 września 2017 @ 08:36
(Nie)ciekawe przypadki z dróg powiatu krośnieńskiego
Zatrzymany kierujący z orzeczonym zakazem prowadzenia pojazdów, dostawczak z zaniżoną masą własną i dopuszczalną masą całkowitą określoną w dowodzie rejestracyjnym, a także zbyt wysoki pojazd i przyczepa z „naprawionym” zawieszeniem za pomocą pasa do mocowania ładunku – to najciekawsze przypadki ujawnione jednego dnia podczas kontroli przez lubuskich inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego.
We wtorek, 19 września 2017 r. inspektorzy z WITD w Gorzowie Wielkopolskim wzięli na celownik pojazdy poruszające się po drogach powiatu krośnieńskiego. Ujawnili trzy ciekawe przypadki, których konsekwencjami są zatrzymane dwa dowody rejestracyjne pojazdów, wszczęte postępowanie administracyjne wobec przewoźnika w sprawie nałożenia kary pieniężnej oraz przekazanie kierującego do dyspozycji Policji.
Pierwszy z nich dotyczył samochodu dostawczego, który – jak się okazało w toku kontroli – miał zaniżoną masę własną i dopuszczalną masę całkowitą określoną w dowodzie rejestracyjnym. Podczas ważenia tego pojazdu inspektorów zdziwił fakt, że pomimo niewielkiej ilości ładunku, był przeładowany o 500 kg. W związku z tym postanowili ponownie zważyć pojazd bez ładunku. Po usunięciu ładunku (wózka paletowego i niewielkiego kontenera) okazało się, że pojazd, którego dopuszczalna masa całkowita wynosiła 3 500 kg a masa własna 2 680 kg, bez ładunku ważył 3 700 kg. Potwierdziło to przypuszczenia inspektorów, że wpisy w dowodzie rejestracyjnym są niezgodne ze stanem faktycznym. Ponadto kontrola stanu technicznego samochodu wykazała nadmierne luzy w zawieszeniu i uszkodzoną oponę. Konsekwencją ujawnionych nieprawidłowości było zatrzymanie dowodu rejestracyjnego pojazdu.
Drugi przypadek dotyczył zbyt wysokiego pojazdu, który dodatkowo został „naprawiony” za pomocą pasa do mocowania ładunku! Inspektorzy zatrzymali do kontroli zespół pojazdów, który – jak się okazało – był za wysoki. Po zmierzeniu wysokości pojazdu stwierdzono, że jest on o 10 cm za wysoki względem dopuszczalnej wysokości, wynoszącej 4,0 m. Ponadto, podczas kontroli stanu technicznego, stwierdzono w przyczepie uszkodzone mocowanie zawieszenia, które „naprawiono” za pomocą pasa do mocowania ładunku. W związku z przekroczeniem dopuszczalnej wysokości wobec przewoźnika drogowego zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie nałożenia kary pieniężnej. Natomiast uszkodzone zawieszenie było przyczyną zatrzymania dowodu rejestracyjnego przyczepy.
– See more at: http://www.gitd.gov.pl/dla-mediow/aktualnosci/nieciekawe-przypadki-z-drog-powiatu-krosnienskiego#sthash.oZH4TuZg.dpuf