maj 2 2023
Stacja Kontroli Pojazdów Gostyń
Stacja Kontroli Pojazdów Gostyń (w Wielkopolsce) – praca i płaca dla inspektora Uprawnionego Diagnosty Samochodowego (insp. UDS-a) na SKP, czyli insp. UDS na Stacji Kontroli Pojazdów wykonujący /zawsze zgodnie z naszą ustawą PoRD!!!/ różne i przeróżne BT, tylko i wyłącznie dla dobra całego naszego społeczeństwa i w szczególnie głębokiej trosce o codzienne, bardzo rzetelne i skrupulatne przestrzeganie BRD.
Poznań i okolice | 2009 r. – zdarzały się służbówki dla zamiejscowych, jako dodatek do zatrudnienia. | |
Gostyń | 1386-, zł brutto minimum,
tel. 65-5720042 |
14.03.2011 r. |
GS „SCH” w Pępowie ul. Powstańców Wlkp.40, Podstawowa SKP – PGS/001/P ul. Polna 42, 63-800 Gostyń |
Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów – PGS/001/P | |
GS „SCH” w Pogorzeli ul. Gostyńska 6, 63-860 Pogorzela | Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów – PGS/002 | |
PW„Jamar” M.M.J. Rabiega Sp. Jawna, 63-910 Miejska Górka ul. Ignacego Buszy 26, Okręgowa SKP – PGS/003 ul. Rydzyńska 9, 64-125 Poniec |
Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów – PGS/003 | |
„Auto –Mróz” Okręgowa SKP – PGS/004 w Borku Wlkp., ul. Powstańców Wlkp. 29, 63-810 Borek Wlkp. | Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów – PGS/004 | |
GS „SCH” w Pępowie ul. Powstańców Wlkp. 40, Okręgowa SKP – PGS/005 ul. Powstańców Wlkp. 40, 63-830 Pępowo | Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów – PGS/005 | |
„Zawieja” Sp. Jawna, Podstawowa SKP – PGS/007/P w Gostyniu, ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń | Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów – PGS/007/P | |
Przedsiębiorstwo „Krona” Sp. z o.o., ul. Leśna 1, 64-120 Krzemieniewo, Podstawowa SKP – PGS/008/P w Krobi ul. Jutrosińska 34, 63-840 Krobia | Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów – PGS/008/P | |
ZPHU „JUR-TRANS” Lech Jurkowski, 63-840 Krobia ul. Jana III Sobieskiego 13, Okręgowa SKP – PGS/009 ul. Ogrodowa 14, 63-840 Krobia | Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów – PGS/009 | |
PUH „Polmozbyt” Czesław Pawlicki,
Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów – PGS/010 ul. Wrocławska 140 a, 63-800 Gostyń |
2.000 – 3.000 zł brutto/m-c,
zaś wcześniej było 2.000 zł brutto minimum, a wcześniej było 1.850 zł brutto minimum; |
09.04.2017 r.: jeden pełen etat, jedna zmiana (?), zatrudnienie od zaraz, umowa o pracę tylko na czas określony- niestety.
A wcześniej, tj. 19.01.2017 r.: jeden pełen etat, jedna zmiana, praca od zaraz, umowa o pracę na czas nieokreślony – to superowa umowa dla każdego ins. UDS-a. A jeszcze wcześniej, tj. 10.08.2016 r.: jeden pełen etat, jedna zmiana, praca od zaraz, umowa o pracę tylko na okres próbny – niestety! |
PUH „Polmozbyt” Czesław Pawlicki,
63-800 Gostyń ul. Wrocławska 140a, Okręgowa SKP – PGS/011, ul. Poniecka 3, 63-840 Krobia. |
5.000 – 6.000 zł / mies. brutto,
kom. 604-435-549 (Roman); wcześniej 5.000 zł/mies. brutto, kom. 604-435-549 (Roman), |
02.05.2023 r.: „Zatrudnię diagnostę samochodowego do Okręgowej SKP w Krobi powiat gostyński. Doświadczenie nie jest wymagane. Zadania: wykonywanie BT pojazdów, rozliczanie i fakturowanie świadczonych usług, obsługa programów/urządzeń diagnostycznych, prowadzenie ewidencji przeprowadzonych BT. Wymagania: uprawnienia diagnosty samochodowego, praktyczna i teoretyczna wiedza z zakresu mechaniki samochodowej. Oferujemy: Pełny etat; Możliwości rozwoju; Bardzo dobre zaplecze techniczne; Zatrudnienie stałe na podstawie umowy o pracę.” (nie wiemy, czy ta umowa gwarantuje niezależność na SKP, która jest gwarantowana Prawem UE); Poprzednio, tj. 18.04.2022 r.: wszystko to samo, co poprzednio, tj. 08.12.2021 r.: wszystko to samo, co poprzednio, tj. 12.01.2021 r.: „Zatrudnię diagnostę samochodowego do Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów w Krobi powiat gostyński. Praca 15 dni w miesiącu. |
„Zawieja” Sp. Jawna, 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200, Okręgowa SKP – PGS/012 Grabonóg 74, 63-820 Piaski | Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów – PGS/012 | |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „AK” Andrzej Kieliszkowski, 63-860 Pogorzela Pl. Powstańców Wlkp.19,
Podstawowa SKP – PGS/014/P ul. Parkowa 2A, 63-860 Pogorzela |
3.010 zł brutto minimum – DO UZGODNIENIA,
kom. 607-301-032; wcześniej 2.800 zł brutto minimum, kom. 607-301-032; wcześniej 2.600 zł brutto minimum (to już chyba trochę mały punkt wyjścia, nawet na podstawowej SKP), kom. 607-301-032, |
30.05.2022 r.: diagnosta samochodowy uprawniony do wykonywania BT pojazdów, jeden pełen etat, jedna zmiana, praca od zaraz, umowa o pracę TYLKO na czas określony – NIESTETY! Poprzednio, tj. 09.02.2021 r.: Przeglądy techniczne pojazdów, jeden pełen etat, jedna zmiana, wymagają uprawnień do wykonywania BT pojazdów, dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe, praca od zaraz, umowa o pracę na czas nieokreślony – to superowa umowa dla każdego insp. UDS-a! Poprzednio, tj. 17.10.2020 r.: praca w stacji kontroli pojazdów, jeden pełen etat, jedna zmiana, praca od zaraz, umowa o pracę na czas nieokreślony – to superowa umowa dla każdego insp. UDS-a, |
„AUTO-technik” Diagnostyka Samochodowa Naprawa Regulacje Części, Zdzisław Dużałka, Podstawowa SKP – PGS/015/P Wymysłowo 24, 63-840 Krobia | Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów – PGS/015/P | |
„MOTO -TECH” Witold Giera, Podstawowa SKP – PGS/016/P ul. Powstańców Wlkp. 12, 63-820 Piaski | Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów – PGS/016/P | |
Auto Pomoc-Naprawa Parking Strzeżony, Czesław Puślecki, Okręgowa SKP – PGS/017 Krajewice 115A, 63-800 Gostyń | Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów – PGS/017 | |
AUTOCENTRUM MAŁECKI Sp. z o.o., Okręgowa SKP – PGS/018 ul. Kobylińska 15, 63-830 Pępowo | Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów – PGS/018 | |
Gostyń,
Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów w Gostyniu/ Krajewicach, N/N pracodawca (ukrywa się przed . . . – ?) |
4.500 zł/mies. brutto,
kom. 602-275-842 (Arkadiusz Tołoczko), |
25.04.2019 r.: Wymagają pełnych uprawnień diagnosty samochodowego, doświadczenie zawodowe. Oferują: pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, umowa o pracę cały etat, perspektywę długotrwałego zatrudnienia. |
AUTO SERWIS – Borek Wielkopolski,
Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów, |
4.000 – 7.000 zł/mies. brutto,
kom. 693-420-138 (Damian); wcześniej 5.500 – 9.000 zł brutto + premia + zwrot kosztów dojazdu, kom. 693-420-138; wcześniej (12.01.2021 r.) 5.500 – 6.500 zł/mies. brutto, kom. 693-420-138; wcześniej 4.500 – 6.000 zł/mies. brutto, kom. 693-420-138 (Damian); wcześniej 3.600 zł/mies. brutto, wynagrodzenie + premia. kom. 693-420-138 (Damian); |
03.07.2022 r.: „AUTO SERWIS poszukuje kandydatów na stanowisko: DIAGNOSTA na stacje OSKP. Praca na 1/2 lub 3/4 etatu / pełen etat Godziny pracy 12 godzin przerwa jednodniowa i 12 godzin pracy. Główne zadania na stanowisku pracy: umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych, wsparcie diagnostyki układów elektrycznych i mechanicznych pojazdów zgodnie z zaleceniami producenta, obsługi narzędzi diagnostycznych, utrzymanie prawidłowego stanu technicznego narzędzi/urządzeń. Nasze oczekiwania: wykształcenie kierunkowe, doświadczenie na w/w stanowisku, bardzo dobra znajomość diagnostyki elektroniki samochodowej, rzetelność i uczciwość, dobra organizacja pracy, czynne prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, silne zorientowanie na zadowolenie Klienta i wysoką jakość napraw, inicjatywa w działaniu, umiejętność pracy w zespole, chęć podnoszenia kwalifikacji. W zamian oferujemy: pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji na rynku, zatrudnienie w oparciu o umowę o prace.” (nie wiemy, jaka to jest umowa, bo są różnego rodzaju umowy o pracę: bardziej i mniej dla nas korzystne); Poprzednio, tj. 25.01.2021 r. i 12.01.2021 r.: wszystko to samo, co poprzednio (oprócz wynagrodzenia, które znowu wzrosło) tj. 18.11.2020 r. oraz 12.09.2020 r.: wszystko to samo, co poprzednio, tj. (oprócz wynagrodzenia, które się nieco zmieniło) 14.07.2020 r.: Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych, wsparcie diagnostyki i napraw układów elektrycznych i mechanicznych pojazdów zgodnie z zaleceniami producenta, obsługi narzędzi diagnostycznych, utrzymanie prawidłowego stanu technicznego narzędzi/ urządzeń. |
Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów – Krobia,
N/N pracodawca (ukrywa się przed nadzorem, bo zatrudnia tylko jednego insp. UDS-a?) |
5.000 zł brutto/m-c,
wcześniej . . . . . . . . . . – ? (wstydzą się podać minimum wynagrodzenia?), kom. 604-435-549 (Roman), |
20.12.2020 r.: jest już wysokość wynagrodzenie, a reszta tak samo, co poprzednio, tj. 12.12.2020 r.: wszystko to samo, co poprzednio, tj. 20.10.2020 r.: wykonywanie BT pojazdów, rozliczanie i fakturowanie świadczonych usług, obsługa programów/urządzeń diagnostycznych, prowadzenie ewidencji przeprowadzonych BT. Wymagają: uprawnienia diagnosty samochodowego, praktyczna i teoretyczna wiedza z zakresu mechaniki samochodowej. Oferują: zatrudnienie stałe na podstawie umowy o pracę, możliwości rozwoju, atrakcyjne warunki zatrudnienia, pełny etat. |
- Ranking: każdy z naszych PT Klientów może przysłać info na adres: [email protected] o tym, na ile był zadowolony z badania technicznego pojazdu (lub nie-), a Kolegium Redakcyjne oceni daną SKP i przyzna odpowiednią ilość punktów w skali 1 – 10 (nie bierzemy pod uwagę poziomu wynagrodzenia diagnosty).
- I Ty możesz pomóc, podając dane o swoim wynagrodzeniu z poprzedniej SKP na adres: [email protected]
- A jeśli masz jakiekolwiek uwagi o danej stacji kontroli pojazdów (SKP) lub chcesz uzupełnić niepełne dane (np. poziom wynagrodzenia), to napisz.
- Pamiętaj o tym, że oferowane wysokie wynagrodzenie często jest rekompensatą za tzw. naciski i bardzo często idzie w parze z ingerowaniem właściciela w przebieg procesu BT, więc zapoznaj się: https://www.diagnostasamochodowy.pl/2011/mowia-zebys-stemplowal-dr-poznaj-opinie-prawna/
- I zapamiętaj, nim podejmiesz nową pracę na nowej SKP, to przeczytaj uważnie i zastosuj się do tych paru krótkich rad: https://www.diagnostasamochodowy.pl/2010/nim-podejmiesz-prace-na-skp/
12 września 2020 @ 17:11
Witam piszę z Częstochowy. W moim pojeździe od dwóch lat jeżdżę z silnikiem który nie występował w tym modelu. Ale występowały jeszcze mocniejsze. Chciałbym bardzo mieć w dokumentach taki silnik jak pod maską, niestety każda okręgówka, odmawia mi badań o zmianach konstrukcyjnych, nawet nie rzucają okiem jak to wygląda, nawet nie dochodzimy do etapu rozmowy, że ten silnik nie występował, z góry jest strach, że sie nie podejmują i nie chcą brać na siebie odpowiedzialności. Co mogę z tym zrobić? Jeden diagnosta zarządał opinii rzeczoznawcy, ale po pytaniu czy załatwienie takiej opinii rozwiąże problem i przeprowadzi takie badanie, odparł , że i tak nie. Inni nie wchodzą w ogóle w szczegóły, najpierw pytają o jakiej zmianie konstrukcyjnej mowa, a na odpowiedź , że zmienił się motor, dostaję odpowiedź, że nie podejmują się takich rzeczy. Z tego co wiem, zmiana silnika nie jest w Polskim prawie zakazana, natomiast jest nakaz zgłaszania takich zmian, a nie mogę tego zrobić bez badania o zmianach konstrukcyjnych, które próbowałem na kilkunastu stacjach okręgowych wykonać i wszyscy mi odmówili, bądź zbywali mnie dziwnymi argumentami, że brak homologacji, że za duży silnik do tego samochodu (bywały mocniejsze w tych modelach ), lub po prostu, że mam jeździć tak jak jest i nic z tym nie robić (super rozwiązanie, i jak jedna stacja podczas przeglądu się zorientuje i mnie nie przepuści, to nie mogę jechać na inną i wtedy co zrobić? / nie chcę mieć problemów z ubezpieczalnią w razie stłuczek) Gdy fabryczny silnik uległ uszkodzeniu, postanowiłem kupić mniej problemową i lepszą jednostkę, nie występowała w moim modelu, ale pasowała w fabryczne mocowania. Przeszedłem dwa razy badania techniczne , gdzie diagności nie zorientowali się o innym motorze i oba badania były udane bez żadnych negatywnych uwag. Zresztą tłumaczę się na darmo, bo tak jak mówię, żaden z panów nawet nie rzucił okiem na ten przypadek, hasło:”zmiana silnika” i od razu odmowa, lub kombinowanie na siłę bym sam odpuścił
13 września 2020 @ 16:19
Myślę, że nieszczęśliwie się stało, że Pan ten wpis umieścił właśnie na tej karcie, czyli na wykazie SKP z Gostynia (Wielkopolska).
Czy nie lepiej było ten problem poruszyć pod tym adresem, gdzie zaglądają najczęściej Koledzy z Częstochowy, czyli https://www.diagnostasamochodowy.pl/2020/stacja-kontroli-pojazdow-czestochowa/?highlight=cz%C4%99stochowa
Może któryś z nich podejmie się zrobić to BT (badanie techniczne) w zakresie zmian konstrukcyjnych (a admin usunie wpis z wykazu SKP w Gostyniu).
Ponadto tematycznie lepiej też przenieść ten wpis jako komentarz pod adresem: https://www.diagnostasamochodowy.pl/2019/fikcja-zmian-konstrukcyjnych/
Zasadne będzie także umieszczenie podobnego wpisu na naszym najstarszym branżowym forum: https://forum.norcom.pl/
Więc ma Pan wybór, a każda decyzja będzie lepsza, od tej pierwotnej.
A swoją drogą dziwię się Kolegom z Częstochowy, że w tej dość prostej sprawie odmawiają wykonania tego BT.
Wsparcie opinią rzeczoznawcy, w której będzie odniesienie się do homologacji powinno ostatecznie załatwić sprawę.
Życzę powodzenia
dP
14 września 2020 @ 08:18
„Wsparcie opinią rzeczoznawcy, w której będzie odniesienie się do homologacji powinno ostatecznie załatwić sprawę. ” o losie… chroń nas Panie od takich diagnostów.