Obiecanki cacanki, czyli lekarstwo „grupy webera” dla branży.
Było to 6 października, 2022 r., gdy lider tej grupy w MI i DTD (resorcie transportu) publicznie przedstawił to lekarstwo dla naszej branży (poniżej).1
Ale nim przypomnę treść tej recepty dla branży SKP, to musimy zaznaczyć także i ten drugi fakt, że w tej sprawie chciał rozmawiać także dorabiający do swojej emerytury Jarosław Kaczyński. Wiele razy publicznie apelował, że bardzo chętnie chciał rozmawiać z Weberem.2 Ale jakoś nie potrafili się spotkać, choć jeden do drugiego miał zaledwie 5 min, bo to ok. 400 m drogi pieszo w Stolicy z Nowogrodzkiej do siedziby MI (lub odwrotnie – sic!). Nawet przy problemach z narządami ruchu dla Kaczyńskiego to nie powinno stanowić jakiegokolwiek problemu. W tym świetle ten brak sprawczości bardzo źle wróży dla naszej przyszłość. Ja rozumiem, że zrobienie tych 400 m pieszo to mógł być dla jednego z nich jakiś wysiłek. Ale przecież mają służbowe samochody! Ale to pikuś. Bo dlaczego nie pogadali przez telefon, to tego już nie jestem w stanie całkowicie zrozumieć. Tym bardziej, że Weber z MI posługuje się tym samym językiem (i jedynym?), podobnie jak Kaczyński . . . . . . . . .
A wracając do meritum zagadnienia zauważmy, że niedługo minie cały i okrągły rok od złożenia tej deklaracji przez szefa „grupy webera”. Czy odczuliście już pozytywny skutek działania tego „lekarstwa” dla branży SKP?
Nie?
Czyli kolejne obiecanki cacanki a głupiemu radość?
Ale może wiecie, kto jest tym „głupim”?
Czyli deklaracja „grupy Webera” z MI w dniach 04 i 06.10.2022 r., w trakcie prac Podkomisji nadzwyczajnej do rozpatrzenia rządowego projektu ustawy o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (druk nr 2540) była obiecanką, której rządzący wcale i nigdy nie zamierzali realizować!
Weber tłumaczył wówczas, dlaczego na tę chwilę – na początku października ‘22 r. – nie zamierzają podnosić stawek za BT na SKP, gdyż cyt.:
„Chcemy wprowadzić system, który sprawi, że więcej pojazdów, szczególnie te, które są w ewidencji, a nie są wykazane jako badane, trafi na stacje kontroli pojazdów i będą one badane.”
Mamy tu publiczne przyrzeczenie co do dwóch/trzech kwestii:
Rządzący z PiS-u spowodują zwiększenie ilości BT na naszych SKP.
Powyższe nastąpi poprzez administracyjne działania, które spowodują, że na nasze SKP trafią te pojazdy, które co do zasady omijają nasze SKP.
Wzrost ilość BT na SKP ma nam zrekompensować brak waloryzacji Cennika BT.
Weber poinformował też wówczas publicznie, dla uzasadnienia tych trzech powyższych tez, że na koniec 2022 roku mieliśmy w CEP zarejestrowanych 7,7 mln pojazdów3, które nie podlegają badaniom technicznym. To jest aż 26% wszystkich pojazdów, które są zarejestrowane w CEP.
Więc co nam zostało z tych październikowych i paździerzowych deklaracji „grupy Webera”?
Co oni zrobili przez ten mijający rok, aby ten zapowiadany cel – ze zwiększeniem ilości BT na SKP! – osiągnąć?
Co oni zrobili, aby ratować naszych polskich przedsiębiorców przed plajtą?
Ponadto, ten stojący na czele „grupy webera” w MI publicznie potwierdził i zaakceptował, Zaakceptował, ZAAKCEPTOWAŁ tę mniej lub bardziej powszechną patologię, do których dochodzi na naszych niektórych SKP. Gdy prześmiewczo stwierdził, cyt.:
„Wszyscy wiemy, ile czasu potrzeba na realizację takiego badania.” 4
to tym samym dał dowód, że;
nie tylko posiada wiedzę o zakresie patologii polegającej na zbyt krótkim czasie wykonywania BT na SKP, ale także
w pełni akceptuje ten stan i dał do zrozumienia, że nie zamierza w żaden sposób ograniczać lub walczyć z tym zjawiskiem.
Trzymajmy się
dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – – –
104 i 06.10.2022 r., praca Podkomisji nadzwyczajnej do rozpatrzenia rządowego projektu ustawy o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (druk nr 2540)
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
wrz 19 2023
OBIECANKI CACANKI „GRUPY WEBERA” DLA BRANŻY SKP
Obiecanki cacanki, czyli lekarstwo „grupy webera” dla branży.
Było to 6 października, 2022 r., gdy lider tej grupy w MI i DTD (resorcie transportu) publicznie przedstawił to lekarstwo dla naszej branży (poniżej).1
Ale nim przypomnę treść tej recepty dla branży SKP, to musimy zaznaczyć także i ten drugi fakt, że w tej sprawie chciał rozmawiać także dorabiający do swojej emerytury Jarosław Kaczyński. Wiele razy publicznie apelował, że bardzo chętnie chciał rozmawiać z Weberem.2 Ale jakoś nie potrafili się spotkać, choć jeden do drugiego miał zaledwie 5 min, bo to ok. 400 m drogi pieszo w Stolicy z Nowogrodzkiej do siedziby MI (lub odwrotnie – sic!). Nawet przy problemach z narządami ruchu dla Kaczyńskiego to nie powinno stanowić jakiegokolwiek problemu. W tym świetle ten brak sprawczości bardzo źle wróży dla naszej przyszłość. Ja rozumiem, że zrobienie tych 400 m pieszo to mógł być dla jednego z nich jakiś wysiłek. Ale przecież mają służbowe samochody! Ale to pikuś. Bo dlaczego nie pogadali przez telefon, to tego już nie jestem w stanie całkowicie zrozumieć. Tym bardziej, że Weber z MI posługuje się tym samym językiem (i jedynym?), podobnie jak Kaczyński . . . . . . . . .
A wracając do meritum zagadnienia zauważmy, że niedługo minie cały i okrągły rok od złożenia tej deklaracji przez szefa „grupy webera”. Czy odczuliście już pozytywny skutek działania tego „lekarstwa” dla branży SKP?
Nie?
Czyli kolejne obiecanki cacanki a głupiemu radość?
Ale może wiecie, kto jest tym „głupim”?
Czyli deklaracja „grupy Webera” z MI w dniach 04 i 06.10.2022 r., w trakcie prac Podkomisji nadzwyczajnej do rozpatrzenia rządowego projektu ustawy o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (druk nr 2540) była obiecanką, której rządzący wcale i nigdy nie zamierzali realizować!
Weber tłumaczył wówczas, dlaczego na tę chwilę – na początku października ‘22 r. – nie zamierzają podnosić stawek za BT na SKP, gdyż cyt.:
„Chcemy wprowadzić system, który sprawi, że więcej pojazdów, szczególnie te, które są w ewidencji, a nie są wykazane jako badane, trafi na stacje kontroli pojazdów i będą one badane.”
Mamy tu publiczne przyrzeczenie co do dwóch/trzech kwestii:
Rządzący z PiS-u spowodują zwiększenie ilości BT na naszych SKP.
Powyższe nastąpi poprzez administracyjne działania, które spowodują, że na nasze SKP trafią te pojazdy, które co do zasady omijają nasze SKP.
Wzrost ilość BT na SKP ma nam zrekompensować brak waloryzacji Cennika BT.
Weber poinformował też wówczas publicznie, dla uzasadnienia tych trzech powyższych tez, że na koniec 2022 roku mieliśmy w CEP zarejestrowanych 7,7 mln pojazdów3, które nie podlegają badaniom technicznym. To jest aż 26% wszystkich pojazdów, które są zarejestrowane w CEP.
Więc co nam zostało z tych październikowych i paździerzowych deklaracji „grupy Webera”?
Co oni zrobili przez ten mijający rok, aby ten zapowiadany cel – ze zwiększeniem ilości BT na SKP! – osiągnąć?
Co oni zrobili, aby ratować naszych polskich przedsiębiorców przed plajtą?
Ponadto, ten stojący na czele „grupy webera” w MI publicznie potwierdził i zaakceptował, Zaakceptował, ZAAKCEPTOWAŁ tę mniej lub bardziej powszechną patologię, do których dochodzi na naszych niektórych SKP. Gdy prześmiewczo stwierdził, cyt.:
„Wszyscy wiemy, ile czasu potrzeba na realizację takiego badania.” 4
to tym samym dał dowód, że;
nie tylko posiada wiedzę o zakresie patologii polegającej na zbyt krótkim czasie wykonywania BT na SKP, ale także
w pełni akceptuje ten stan i dał do zrozumienia, że nie zamierza w żaden sposób ograniczać lub walczyć z tym zjawiskiem.
Trzymajmy się
dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – – –
1 04 i 06.10.2022 r., praca Podkomisji nadzwyczajnej do rozpatrzenia rządowego projektu ustawy o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (druk nr 2540)
2 – https://www.pap.pl/aktualnosci/debata-kaczynski-tusk-prezes-pis-z-weberem-chetnie
3 bez pojazdów archiwalnych, bo one nie są ujęte w tej statystyce
4 – https://www.diagnostasamochodowy.pl/2023/grupa-webera-o-oplatach-i-reksiach-a-posel-suchon-o-egzaminach-w-tdt/
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: cennik BT, decyzje urzędnicze, DTD, jakość badań technicznych, Rafał Weber, resort transportu, waloryzacja opłat za BT