1/ te trzy pożary SKP w jednym miesiącu to przypadek?
2/ czy przewoźnicy dybią na Zdrowie i Życie naszych Dzieci?
I. Przewoźnicy dybią na Życie i Zdrowie naszych Dzieci.
Nie dość, że rodzi się tak mało Dzieci. Nie dość, że umieralność dramatycznie wzrosła. Do tego mamy jeszcze to powszechne przyzwolenie na te patologiczne praktyki naszych przewoźników.
– – – – – – – – – – – – – –
„Musiał podstawić zastępcze autobusy
22.02.2023
Zatrzymaniem DR i wydaniem zakazów dalszej jazdy zakończyły się kontrole dwóch autobusów szkolnych. Usterki w stanie technicznym autobusów stwierdzili funkcjonariusze warmińsko-mazurskiej Inspekcji Transportu Drogowego.
Podwozie autobusu szkolnego z widocznymi śladami wycieku oleju napędowego. Na kostce betonowej pod pojazdem są widoczne spore plamy oleju.
W czterech województwach jeszcze trwają ferie zimowe, a w pozostałych dwunastu dzieci i młodzież wrócili do zajęć edukacyjnych. Funkcjonariusze Inspekcji Transportu Drogowego kontrolują nie tylko autokary wycieczkowe, ale również autobusy szkolne.
W środę (22 lutego) rano, przed jedną ze szkół podstawowych w okolicach Iławy, inspektorzy warmińsko-mazurskiej ITD skontrolowali trzy autobusy szkolne:
Z jednego z nich wyciekał olej napędowy, a
z drugiego wyciekał płyn układu wspomagania kierownicy.
Funkcjonariusze zatrzymali DR dwóch niesprawnych autobusów oraz wydali zakaz ich dalszej jazdy do czasu naprawy usterek. Przewoźnika zobligowano do podstawienia zastępczych, sprawnych autobusów.”
Od ponad dekady, co jakiś czas mamy do czynienia z podobnymi informacjami o tym, że przewoźnicy, którzy posiadają własne okręgowe SKP świadczą usługi przewozowe Naszym Dzieciom niesprawnymi autobusami (sic!). Ja nie mogę zgodzić się z tą sytuacją, że Nasze Dzieci traktuje się jako „gorszy sort” lub traktuje jako żywy materiał doświadczalny w eksperymencie pt. „czy może i tym razem się jeszcze uda, czy też nie?”.1
I choć nie tracę nadziei, że i Wam to przeszkadza, to jednak apeluję o większą wrażliwość w tym zakresie.
II. Trzy pożary SKP w jednym miesiącu, czyli w grudniu 2022 r..
Być może, że jest to ciekawy przypadek i tylko przypadek.
1. Gdańsk. Pożar stacji diagnostycznej w dzielnicy Chełm. Cały budynek był objęty ogniem 03.12.2022
3. Pożar stacji kontroli pojazdów przy Rondzie Westerplatte w Kaliszu.
Siedem zastępów straży pożarnej walczyło z dużym pożarem, który wybuchł w stacji kontroli pojazdów przy ul. Podmiejskiej 22. Trwa ustalanie przyczyn tego zdarzenia. Nie ma osób poszkodowanych
Zgłoszenie o pożarze wpłynęło w środę 14 grudnia po godz. 18.00. Na miejsce zadysponowano siedem zastępów Państwowej i Ochotniczej Straży Pożarnej.
Ale, gdyby to jednak nie był przypadek (zamykający się okres rozliczeniowy), to bardzo proszę i przestrzegam: nie ryzykujcie i nie idźcie tą drogą! Wizja podreperowania budżetu firmy poprzez wyłudzenie odszkodowania od ubezpieczyciela z tytułu pożaru jest błędem. Bo nawet najbardziej liberalny prokurator nie zrozumie takiego czynu, jakim jest podpalenie własnej SKP. Nawet, jeżeli będziemy się tłumaczyć brakiem opłacalności w jej prowadzeniu i przedstawimy dowody na brak waloryzacji Cennika BT na SKP od ponad 18 lat. Proszę, wybierzmy inną formę aktywności dla ratowania naszych SKP. To nie musi być tylko podpalenie.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
lut 23 2023
ISTOTNE DWA PYTANIA
Istotne dwa pytania czyli:
1/ te trzy pożary SKP w jednym miesiącu to przypadek?
2/ czy przewoźnicy dybią na Zdrowie i Życie naszych Dzieci?
I. Przewoźnicy dybią na Życie i Zdrowie naszych Dzieci.
Nie dość, że rodzi się tak mało Dzieci. Nie dość, że umieralność dramatycznie wzrosła. Do tego mamy jeszcze to powszechne przyzwolenie na te patologiczne praktyki naszych przewoźników.
– – – – – – – – – – – – – –
„Musiał podstawić zastępcze autobusy
22.02.2023
Zatrzymaniem DR i wydaniem zakazów dalszej jazdy zakończyły się kontrole dwóch autobusów szkolnych. Usterki w stanie technicznym autobusów stwierdzili funkcjonariusze warmińsko-mazurskiej Inspekcji Transportu Drogowego.
Podwozie autobusu szkolnego z widocznymi śladami wycieku oleju napędowego. Na kostce betonowej pod pojazdem są widoczne spore plamy oleju.
W czterech województwach jeszcze trwają ferie zimowe, a w pozostałych dwunastu dzieci i młodzież wrócili do zajęć edukacyjnych. Funkcjonariusze Inspekcji Transportu Drogowego kontrolują nie tylko autokary wycieczkowe, ale również autobusy szkolne.
W środę (22 lutego) rano, przed jedną ze szkół podstawowych w okolicach Iławy, inspektorzy warmińsko-mazurskiej ITD skontrolowali trzy autobusy szkolne:
Z jednego z nich wyciekał olej napędowy, a
z drugiego wyciekał płyn układu wspomagania kierownicy.
Funkcjonariusze zatrzymali DR dwóch niesprawnych autobusów oraz wydali zakaz ich dalszej jazdy do czasu naprawy usterek. Przewoźnika zobligowano do podstawienia zastępczych, sprawnych autobusów.”
Źródło: https://www.gov.pl/web/gitd/musial-podstawic-zastepcze-autobusy
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Od ponad dekady, co jakiś czas mamy do czynienia z podobnymi informacjami o tym, że przewoźnicy, którzy posiadają własne okręgowe SKP świadczą usługi przewozowe Naszym Dzieciom niesprawnymi autobusami (sic!). Ja nie mogę zgodzić się z tą sytuacją, że Nasze Dzieci traktuje się jako „gorszy sort” lub traktuje jako żywy materiał doświadczalny w eksperymencie pt. „czy może i tym razem się jeszcze uda, czy też nie?”.1
I choć nie tracę nadziei, że i Wam to przeszkadza, to jednak apeluję o większą wrażliwość w tym zakresie.
II. Trzy pożary SKP w jednym miesiącu, czyli w grudniu 2022 r..
Być może, że jest to ciekawy przypadek i tylko przypadek.
1. Gdańsk. Pożar stacji diagnostycznej w dzielnicy Chełm. Cały budynek był objęty ogniem 03.12.2022
– https://dziennikbaltycki.pl/gdansk-pozar-stacji-diagnostycznej-w-dzielnicy-chelm-caly-budynek-byl-objety-ogniem-03122022/ar/c4-17098499
2. 2022-12-15, 19:28 Autor: Katarzyna Plewnia/Bogusław Kalisz
Pożar stacji diagnostycznej w Nysie. Nie ma osób poszkodowanych
– https://radio.opole.pl/100,652087,pozar-stacji-diagnostycznej-w-nysie-nie-ma-osob-
3. Pożar stacji kontroli pojazdów przy Rondzie Westerplatte w Kaliszu.
Siedem zastępów straży pożarnej walczyło z dużym pożarem, który wybuchł w stacji kontroli pojazdów przy ul. Podmiejskiej 22. Trwa ustalanie przyczyn tego zdarzenia. Nie ma osób poszkodowanych
Zgłoszenie o pożarze wpłynęło w środę 14 grudnia po godz. 18.00. Na miejsce zadysponowano siedem zastępów Państwowej i Ochotniczej Straży Pożarnej.
– https://zyciekalisza.pl/artykul/pozar-stacji-kontroli/1384431
– – – – – – – – – –
Ale, gdyby to jednak nie był przypadek (zamykający się okres rozliczeniowy), to bardzo proszę i przestrzegam: nie ryzykujcie i nie idźcie tą drogą! Wizja podreperowania budżetu firmy poprzez wyłudzenie odszkodowania od ubezpieczyciela z tytułu pożaru jest błędem. Bo nawet najbardziej liberalny prokurator nie zrozumie takiego czynu, jakim jest podpalenie własnej SKP. Nawet, jeżeli będziemy się tłumaczyć brakiem opłacalności w jej prowadzeniu i przedstawimy dowody na brak waloryzacji Cennika BT na SKP od ponad 18 lat. Proszę, wybierzmy inną formę aktywności dla ratowania naszych SKP. To nie musi być tylko podpalenie.
Trzymajmy się
dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – – – –
1 np.:
1/ https://www.diagnostasamochodowy.pl/2022/w-powiecie-klodzkim-i-w-gminie-wasosz-woza-nasze-dzieci-niesprawnymi-autobusami/?highlight=dzieci
2/ https://www.diagnostasamochodowy.pl/2018/19499/?highlight=dzieci
3/ https://www.diagnostasamochodowy.pl/2014/dzieci-brd/?highlight=dzieci
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: akcja protestacyjna, BRD, cennik BT, jakość badań technicznych, nadzór nad SKP, stan techniczny autobusów, waloryzacja opłat za BT, WITD