kwi 5 2022
kwi 5 2022
By dP • Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują 3 • Tags: akcja protestacyjna, branżowe organizacje, cennik BT, PROTEST ŚRODOWISKA, Rzecznik małych i średnich przedsiębiorstw, waloryzacja opłat za BT, WSSKP (Warszawskie Stowarzyszenie Stacji Kontroli Pojazdów
Dawniej popularny quiz został przywrócony!
Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Częstotliwość | dziennik |
5 kwietnia 2022 @ 08:53
Badanie techniczne 99 zł.
99 zł podzielić przez 366 dni roku , wynosi 0,55 gr.
Badanie techniczne kosztuje dziennie właściciela pojazdu do 3,5 DMC 0,55 gr .
Podsumowując tańsze od bułki
??????????
Czy to jest drogo.?
5 kwietnia 2022 @ 11:17
Pomyłka 99 podzielić 366 = 0,27
5 kwietnia 2022 @ 19:58
Niezależnie od tych wszystkich wyliczeń naszego Kolegi „Tom”, to opłata za OBT standardowego pojazdu do 3,5 DMC nie pokrywa już wszystkich kosztów SKP, które wynikają z naszych przepisów. Do tego dochodzą mało wiarygodne wyniki z naszych wyeksploatowanych urządzeń. To dlatego systematycznie spada jakość BT, co stanowi zagrożenie dla BRD. A za ten stan odpowiedzialność ponosi nasz (?) resort transportu.
Pozdrawiam jeszcze pracujących na SKP
dP