Niedawno oglądałem film oparty na faktach o Rodzinie Syryjskiej, która osiedliła się w Kanadzie, gdzie w pewnym momencie syn mówi do zdziwionego ojca, że tu nie daje się łapówek (sic!). To musiał być dla nich szok. Bo ten wschodni proceder jest znany na całym Świecie, a jego specyfiką jest ten fakt, że im dalej na Wschód, tym większe jego nasycenie i wrośnięcie w codzienną kulturę i tkankę danego społeczeństwa.
Od pół wieku polityczni i administracyjni liderzy nie potrafią w nieco (?) większym stopniu ucywilizować także naszych wschodnich terenów, które domagają się wręcz krucjaty anty-łapówkarskiej. A efektem tych cywilizacyjnych zaniechań jest kolejna1 już podobna sprawa, która przez to negatywnie dotyka naszą branżę.2
Ten niedawny wyrok przeciwko nijakiemu D. S.3 ujawnił nie tylko wielkość jego białostoczańskiej przestępczej grupy samochodowej, ale także rozległą skalę ich przestępczej działalności. Kradzieże, oszustwa, przebijanie nr VIN, paserstwa oraz – niestety! – przestępcza dziupla na tamtejszej SKP w m. N. A w niej nasz kolega o inicjałach A. P., któremu udowodniono aż 8 przestępstw na rzecz tamtejszej mafii samochodowej z art. 18 § 3 kk w zw. z art. 271 § 3 kk w zb. z art. 229 § 1 i 3 kk w zw. z art. 11 § 2 kk w zw. z art. 65 § 1 kk.
Nasz tamtejszy kolega uprawniony diagnosta samochodowy A. P. postanowił wzbogacić się nieco (?) i w tym celu wykorzystał osobistą znajomości z członkiem tej białostockiej samochodowej mafii. Ustalili wspólnie, że ta SKP będzie miejscem wykonywania fikcyjnych BT pojazdów nielegalnie wprowadzanych do obrotu prawnego. Były to czyny polegające na poświadczenia nieprawdy w wystawianych przez naszego kolegę dokumentach w postaci:
„zaświadczenia o przeprowadzeniu badań technicznych” oraz
DIP, czyli „dokumentu identyfikacyjnego pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy za granicą”,
na których to dokumentach umieścił on swoją pieczątkę i złożył własnoręczne podpisy, co świadczyło o przeprowadzeniu tzw. Pierwszego OBT oraz DBT dla pojazdu z Gaz-em i tzw. „pokolizyjne”.
Wszystkie te 8 samochodów pochodziło z przestępstwa i były w posiadaniu D. S., który był także w posiadaniu informacji niezbędnych do wystawiania w/w dokumentów.
Zaś nasz kolega wykonywał te fikcyjne BT wcale nie widząc na oczy tych pojazdów. Jednocześnie za każde takie wirtualne BT nasz kolega otrzymywał uzgodnioną korzyść majątkową. Z takiego typu przestępczej działalności na tamtejszej SKP nasz kolega uczynił sobie stałe źródło dochodu (sic!)!
Zaczęło się 3 marca 2010 r. w m. N., potem był 24 września 2010 r. w m. N., 3 marca 2011 r. w m. N., 11 marca 2011r. w m. N., 10 czerwca 2011 r. w m. N., 8 listopada 2011r. w m. N., 15 lutego 2014 r. w m. N., 2 września 2014 r. w m. N.
I to jest tylko to, co zdołano mu udowodnić w postępowaniu karnym przez te 4 lata: 2010 – 2014.. Bo w takich przypadkach jest jeszcze cała masa czynów, których nie zdołano udowodnić. I to jest powód, dla którego teraz powinien przystąpić do pracy tamtejszy nadzór WK/starostwa.
Więc już tylko czekamy na to, co może jeszcze wynikać z postępowania administracyjnego, prowadzonego przez tamtejszy nadzór WK/starostwo. A Wy jak myślicie, czy będzie im się chciało podnieść tyłki na tych wygodnych urzędniczych stołkach, aby sprawdzić jakość BT na tej przestępczej dziupli prowadzonej w formie SKP w m. N. – pod kątem naszych Przepisów? Czy dzięki temu uda się zapomnieć wreszcie o tradycji naszych co-kwartalnych afer na SKP?
3Sąd Okręgowy w Białymstoku z 2022-05-19; Data orzeczenia: 19 maja 2022; Data publikacji: 29 września 2022; Data uprawomocnienia: 2 sierpnia 2022; Sygnatura: III K 93/21; Sąd Okręgowy w Białymstoku, III Wydział Karny; w obecności prokuratora: Marka Bogacewicza;
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
paź 2 2022
NASZ KOLEGA W MAFII SAMOCHODOWEJ
Nasz kolega członkiem samochodowej mafii.
Wschód jest ciekawy, bo nieco (?) inny……
Niedawno oglądałem film oparty na faktach o Rodzinie Syryjskiej, która osiedliła się w Kanadzie, gdzie w pewnym momencie syn mówi do zdziwionego ojca, że tu nie daje się łapówek (sic!). To musiał być dla nich szok. Bo ten wschodni proceder jest znany na całym Świecie, a jego specyfiką jest ten fakt, że im dalej na Wschód, tym większe jego nasycenie i wrośnięcie w codzienną kulturę i tkankę danego społeczeństwa.
Od pół wieku polityczni i administracyjni liderzy nie potrafią w nieco (?) większym stopniu ucywilizować także naszych wschodnich terenów, które domagają się wręcz krucjaty anty-łapówkarskiej. A efektem tych cywilizacyjnych zaniechań jest kolejna1 już podobna sprawa, która przez to negatywnie dotyka naszą branżę.2
Ten niedawny wyrok przeciwko nijakiemu D. S.3 ujawnił nie tylko wielkość jego białostoczańskiej przestępczej grupy samochodowej, ale także rozległą skalę ich przestępczej działalności. Kradzieże, oszustwa, przebijanie nr VIN, paserstwa oraz – niestety! – przestępcza dziupla na tamtejszej SKP w m. N. A w niej nasz kolega o inicjałach A. P., któremu udowodniono aż 8 przestępstw na rzecz tamtejszej mafii samochodowej z art. 18 § 3 kk w zw. z art. 271 § 3 kk w zb. z art. 229 § 1 i 3 kk w zw. z art. 11 § 2 kk w zw. z art. 65 § 1 kk.
Nasz tamtejszy kolega uprawniony diagnosta samochodowy A. P. postanowił wzbogacić się nieco (?) i w tym celu wykorzystał osobistą znajomości z członkiem tej białostockiej samochodowej mafii. Ustalili wspólnie, że ta SKP będzie miejscem wykonywania fikcyjnych BT pojazdów nielegalnie wprowadzanych do obrotu prawnego. Były to czyny polegające na poświadczenia nieprawdy w wystawianych przez naszego kolegę dokumentach w postaci:
„zaświadczenia o przeprowadzeniu badań technicznych” oraz
DIP, czyli „dokumentu identyfikacyjnego pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy za granicą”,
na których to dokumentach umieścił on swoją pieczątkę i złożył własnoręczne podpisy, co świadczyło o przeprowadzeniu tzw. Pierwszego OBT oraz DBT dla pojazdu z Gaz-em i tzw. „pokolizyjne”.
Wszystkie te 8 samochodów pochodziło z przestępstwa i były w posiadaniu D. S., który był także w posiadaniu informacji niezbędnych do wystawiania w/w dokumentów.
Zaś nasz kolega wykonywał te fikcyjne BT wcale nie widząc na oczy tych pojazdów. Jednocześnie za każde takie wirtualne BT nasz kolega otrzymywał uzgodnioną korzyść majątkową. Z takiego typu przestępczej działalności na tamtejszej SKP nasz kolega uczynił sobie stałe źródło dochodu (sic!)!
Zaczęło się 3 marca 2010 r. w m. N., potem był 24 września 2010 r. w m. N., 3 marca 2011 r. w m. N., 11 marca 2011r. w m. N., 10 czerwca 2011 r. w m. N., 8 listopada 2011r. w m. N., 15 lutego 2014 r. w m. N., 2 września 2014 r. w m. N.
I to jest tylko to, co zdołano mu udowodnić w postępowaniu karnym przez te 4 lata: 2010 – 2014.. Bo w takich przypadkach jest jeszcze cała masa czynów, których nie zdołano udowodnić. I to jest powód, dla którego teraz powinien przystąpić do pracy tamtejszy nadzór WK/starostwa.
Więc już tylko czekamy na to, co może jeszcze wynikać z postępowania administracyjnego, prowadzonego przez tamtejszy nadzór WK/starostwo. A Wy jak myślicie, czy będzie im się chciało podnieść tyłki na tych wygodnych urzędniczych stołkach, aby sprawdzić jakość BT na tej przestępczej dziupli prowadzonej w formie SKP w m. N. – pod kątem naszych Przepisów? Czy dzięki temu uda się zapomnieć wreszcie o tradycji naszych co-kwartalnych afer na SKP?
Trzymajmy się
dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – –
1 np. https://www.diagnostasamochodowy.pl/2022/patologia-w-branzy-kolo-bialegostoku/?highlight=%22bia%C5%82ystok%22
2 https://www.diagnostasamochodowy.pl/2021/prawie-500-zarzutow-prokuratorskich/?highlight=%22bia%C5%82ystok%22
3 Sąd Okręgowy w Białymstoku z 2022-05-19; Data orzeczenia: 19 maja 2022; Data publikacji: 29 września 2022; Data uprawomocnienia: 2 sierpnia 2022; Sygnatura: III K 93/21; Sąd Okręgowy w Białymstoku, III Wydział Karny; w obecności prokuratora: Marka Bogacewicza;
By dP • DIAGNOSTA od PoRD 0 • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, diagnosta, diagnosta samochodowy, kodeks karny, nadzór nad SKP, Policja, Prokurator, starostwo, Wydział Komunikacji, wyrok sądu