lip 22 2022
lip 22 2022
By dP • Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują 3 • Tags: akcja protestacyjna, cennik BT, diagnosta, DTD, Ministerstwo Infrastruktury, PoRD - ustawa Prawo o Ruchu Drogowym, projekt PoRD, PROTEST ŚRODOWISKA, resort transportu, Rzecznik Praw Obywatelskich (RPO), waloryzacja opłat za BT
Dawniej popularny quiz został przywrócony!
Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Częstotliwość | dziennik |
22 lipca 2022 @ 17:11
czytam i nie wierzę….
22 lipca 2022 @ 21:33
I obiecane podwyżki płacy znowu w odstawkę. Chyba trzeba zmieniać zawód. Jak zacznie brakować diagnostów i na wszystkich stacjach będą kolejki to szybko podniosą ceny bt.
23 lipca 2022 @ 08:32
1. Czy ktoś analizował raporty z Niemczech dot. usterek ? łatwo napisać ze 13 % aut nie przeszło btp za 1- ym razem, choć nie wiadomo co było powodem.
2. Śmiesznie czyta się o prawidłowym wdrożeniu dyrektywy z ….. 2014 r . Od tego czasu minęło 8 lat. Co Pan Oleksiak robił przez te lata, że dyrektywa nie została poprawnie wdrożona?