maj 31 2022
GITD NA KONFERENCJI PISKP
Konferencja Szkoleniowa Stacje Kontroli Pojazdów – 2022 z udziałem ITD
27.05.2022
W jakim stanie technicznym są pojazdy, które kontrolują inspektorzy Inspekcji Transportu Drogowego, jak stan techniczny wpływa na BRD oraz jaki wpływ na skuteczność kontroli mają nowoczesne urządzenia kontrolno-pomiarowe, którymi dysponuje ITD – o tym, na XVI Konferencji Szkoleniowej Stacje Kontroli Pojazdów – 2022, mówił Główny Inspektor Transportu Drogowego Alvin Gajadhur.
Szef Inspekcji Transportu Drogowego Alvin Gajadhur opowiadał m.in. o przykładach nieprawidłowego stanu technicznego w pojazdach zatrzymywanych do kontroli przez inspektorów ITD
Stan techniczny pojazdu to jeden z kluczowych elementów wpływających na bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego i kluczowy element kontroli prowadzonych przez inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego.
W ubiegłym roku inspektorzy ITD przeprowadzili blisko 160 tys. kontroli drogowych, przede wszystkim ciężarówek i autobusów. W 6 proc. przypadków, ze względu na stwierdzone nieprawidłowości w stanie technicznym, konieczne było zatrzymanie dowodów rejestracyjnych pojazdów. Najczęściej stwierdzane są usterki układu hamulcowego, kierowniczego, stanu ogumienia i oświetlenia, a więc tych układów, które mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo – mówił w trakcie wykładu Szef ITD.
Inspektorzy ITD mają coraz większe doświadczenie w wykrywaniu nieprawidłowości w stanie technicznym pojazdów. Funkcjonariusze mają uprawnienia diagnostów samochodowych do wykonywania szczegółowych kontroli technicznych pojazdów, a w ich przeprowadzeniu wspomagają się specjalistycznym sprzętem kontrolno-pomiarowym.
Inspekcja Transportu Drogowego jest w trakcie realizacji projektu wzmocnienia potencjału kontrolnego. Wszystkie jednostki ITD w kraju otrzymały już specjalistyczne zestawy do kontroli pojazdów i tachografów, nowoczesne furgony wraz ze sprzętem kontrolnym, a do pierwszych czterech WITD trafiły już Mobilne Jednostki Diagnostyczne. To w pełni automatyczne urządzenia, które umożliwiają przeprowadzenie kompleksowej kontroli pojazdu na drodze. W sumie zostanie ich zakupionych 16. Realizacja tego projektu wpłynie na podniesienie gotowości operacyjnej Inspekcji, wzmocni system zarządzania bezpieczeństwem ruchu drogowego, a w konsekwencji umożliwi wykrywanie i wykluczenie z ruchu większej liczby pojazdów zagrażających bezpieczeństwu – podkreślił Alvin Gajadhur.
Organizatorem XVI Konferencji Szkoleniowej pt. Stacje Kontroli Pojazdów – 2022 jest Polska Izba Stacji Kontroli Pojazdów. To największe i najpopularniejsze wydarzenie o charakterze szkoleniowym, skierowane do przedstawicieli środowiska badań technicznych pojazdów w Polsce. Konferencja została objęta patronatem przez Głównego Inspektora Transportu Drogowego. Organizatorzy zaprosili do udziału w konferencji przedstawicieli resortu infrastruktury, cyfryzacji, TDT oraz Policji.
– https://www.gov.pl/web/gitd/konferencja-szkoleniowa-stacje-kontroli-pojazdow–2022-z-udzialem-itd
31 maja 2022 @ 22:35
DP odpowiedz:
– czy omawiane zagadnienie wpłynie na działalność stacji kontroli pojazdów?
– jaki pożytek z prezentacji statystyk wynika dla diagnostów samochodowych?
1 czerwca 2022 @ 15:05
A co cię to obchodzi? Kogo ty reprezentujesz, że takie pytania zadajesz?
Pomyliłeś fora.
1 czerwca 2022 @ 09:16
A ten znów swoje. Nie masz co robić? Zrób technikum (nie wiem czy masz) i idź na diagnostę. Człowieku po co bijesz pianę!
2 czerwca 2022 @ 08:56
Wykształcony na papierze anonimie używasz definicji, a nie wiesz co znaczy:
„Bić pianę, to mówić w koło o tym samym. Bijąc dosłownie pianę, powiększamy objętość białka, nie zwiększając jego masy.”
I kto tu jest nieukiem?
2 czerwca 2022 @ 16:33
TYLKO TY!
2 czerwca 2022 @ 08:56
Wykształcony na papierze anonimie używasz definicji, a nie wiesz co znaczy:
„Bić pianę, to mówić w koło o tym samym. Bijąc dosłownie pianę, powiększamy objętość białka, nie zwiększając jego masy.”
I kto tu jest nieukiem?
2 czerwca 2022 @ 09:34
Milcz!!!!! Milcz !!!!!!!!!
„Bicie piany”to metafora odnosząca się do Twojego jazgotu. Nie widzisz, nie słyszysz, że już ludzie mają Cię po prostu dość.
2 czerwca 2022 @ 16:34
TYLKO TY !!!!!!!
2 czerwca 2022 @ 21:27
Mimo wykształcenia na papierze jednak anonim prezentuje totalną dysleksje https://sjp.pwn.pl/sjp/jazgot;2467590.html
Niestety niewiele ma anonim do zaoferowania czytającym. Czy prosiłem anonima o udzielenie odpowiedzi?
NIE, więc kto zamieszcza kocopoły nie związane z artykułem? Niestety anonim!!!!!!!!!!!!!!
2 czerwca 2022 @ 21:38
Anonim
2 czerwca 2022 @ 09:34
Milcz!!!!! Milcz !!!!!!!!!
„Bicie piany”to metafora odnosząca się do Twojego jazgotu. Nie widzisz, nie słyszysz, że już ludzie mają Cię po prostu dość.
2 czerwca 2022 @ 21:54
Zamilczeć to powinien anonim, tak samo jak ten który zamieszcza tego typu wpisy:
Cepik caly czas sie rozwija ale i tak kazdy program do badan inaczej wyswietla informacje o zatrzymanym dowodzie. W apce zobaczysz numer pokwitowania i organ zatrzymujacy dowod. Pare razy dzwonilem na komende z roznymi skutkami. Raz podali przyczyne telefonicznie innym razem mowil ze trzeba przyjechac wyrobic duplikat. W programie od japy nigdzie nie znalazlem takich informacji jak numer pokwitowania itd…
https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/17410-szkoda-istotna-brak-pokwitowania-z-policji/page/2/#comment-324098
Prawda nie fałsz:
Po wywołaniu pojazdu z CEP otrzymujemy pełną informację o pojeździe.
1) w oknie rejestracji pojazdu do badania naciskamy klawisz „więcej”.
2) w oknie z rozwiniętym opisem używamy klawisza „Odczyt XML”.
3) otrzymujemy pełny raport jaki CEP przysłał o tym pojeździe (w tym wszystko o wszystkich dokumentach – nie tylko DR).
Wielu diagnostów ma wiedzę o tej funkcji, ale nie klika, to zamieszcza jak anonim kocopoły.
2 czerwca 2022 @ 21:58
Zamilczeć to powinien anonim, tak samo jak ten który zamieszcza tego typu wpisy:
Cepik caly czas sie rozwija ale i tak kazdy program do badan inaczej wyswietla informacje o zatrzymanym dowodzie. W apce zobaczysz numer pokwitowania i organ zatrzymujacy dowod. Pare razy dzwonilem na komende z roznymi skutkami. Raz podali przyczyne telefonicznie innym razem mowil ze trzeba przyjechac wyrobic duplikat. W programie od japy nigdzie nie znalazlem takich informacji jak numer pokwitowania itd…
http://www.forum.norcom.pl/index.php?/topic/17410-szkoda-istotna-brak-pokwitowania-z-policji/page/2/#comment-324098
Prawda nie fałsz:
Po wywołaniu pojazdu z CEP otrzymujemy pełną informację o pojeździe.
1) w oknie rejestracji pojazdu do badania naciskamy klawisz „więcej”.
2) w oknie z rozwiniętym opisem używamy klawisza „Odczyt XML”.
3) otrzymujemy pełny raport jaki CEP przysłał o tym pojeździe (w tym wszystko o wszystkich dokumentach – nie tylko DR).
Wielu diagnostów ma wiedzę o tej funkcji, ale nie klika, to zamieszcza jak anonim kocopoły.
2 czerwca 2022 @ 21:59
Milczeć to powinien anonim, tak samo jak ten który zamieszcza tego typu wpisy:
Cepik caly czas sie rozwija ale i tak kazdy program do badan inaczej wyswietla informacje o zatrzymanym dowodzie. W apce zobaczysz numer pokwitowania i organ zatrzymujacy dowod. Pare razy dzwonilem na komende z roznymi skutkami. Raz podali przyczyne telefonicznie innym razem mowil ze trzeba przyjechac wyrobic duplikat. W programie od japy nigdzie nie znalazlem takich informacji jak numer pokwitowania itd…
www. forum.norcom.pl /index.php?/topic/17410-szkoda-istotna-brak-pokwitowania-z-policji/page/2/#comment-324098
Prawda nie fałsz:
Po wywołaniu pojazdu z CEP otrzymujemy pełną informację o pojeździe.
1) w oknie rejestracji pojazdu do badania naciskamy klawisz „więcej”.
2) w oknie z rozwiniętym opisem używamy klawisza „Odczyt XML”.
3) otrzymujemy pełny raport jaki CEP przysłał o tym pojeździe (w tym wszystko o wszystkich dokumentach – nie tylko DR).
Wielu diagnostów ma wiedzę o tej funkcji, ale nie klika, to zamieszcza jak anonim kocopoły.
2 czerwca 2022 @ 22:03
Anonim powinien milczeć, tak samo jak ten który zamieszcza tego typu wpisy:
Cepik caly czas sie rozwija ale i tak kazdy program do badan inaczej wyswietla informacje o zatrzymanym dowodzie. W apce zobaczysz numer pokwitowania i organ zatrzymujacy dowod. Pare razy dzwonilem na komende z roznymi skutkami. Raz podali przyczyne telefonicznie innym razem mowil ze trzeba przyjechac wyrobic duplikat. W programie od japy nigdzie nie znalazlem takich informacji jak numer pokwitowania itd…
źródło: forum NJ
Prawda nie fałsz:
Po wywołaniu pojazdu z CEP otrzymujemy pełną informację o pojeździe.
1) w oknie rejestracji pojazdu do badania naciskamy klawisz „więcej”.
2) w oknie z rozwiniętym opisem używamy klawisza „Odczyt XML”.
3) otrzymujemy pełny raport jaki CEP przysłał o tym pojeździe (w tym wszystko o wszystkich dokumentach – nie tylko DR).
Wielu diagnostów ma wiedzę o tej funkcji, ale nie klika, to zamieszcza jak anonim kocopoły.
3 czerwca 2022 @ 09:51
Panie Krzemieniecki , do takich osób jesteś tutaj zaliczany.
Nawet poprawnie nie potrafisz odczytać tekstu diagnosty.
A więc tej grupie zawodowej, to co najwyżej możesz buty czyścić.
Olali cię na twoim szkoleniu, jak im kazałeś „przewracać samochód do góry aby sprawdzili jak wygląda od spodu „. Zapomniałeś, że samochód ma różne płyny i by byli idiotami aby taką czynność dokonali.
Wróć do swojego wyuczonego zawodu.
3 czerwca 2022 @ 10:37
Dzięki za uznanie nie wiedziałem, że takiego zaszczytu dostąpiłem. Czuję się doceniony i jeszcze bardziej zdeterminowany do większych poświęceń w zakresie pomagania tej grupie zawodowej.
Co do pozostałej treści to kocopoły, rodem z PRL, gdy rządziły komuchy i inne typy z pod ciemnej gwiazdy.
6 czerwca 2022 @ 10:36
https://www.diagnostasamochodowy.pl/2016/nowosci-zmianach-konstrukcyjnych/#comments
Dziadek Piotra
26 września 2016 @ 19:59
„Co faktycznie wynika . . . .”, czyli tradycyjnie dla p. Grzegorza.
I. Jeśli pytanie prawne do TK zostało wysłane, to jest to krok w dobrą stronę – niezależnie od treści pytania i jego ostatecznego efektu.
Ale nie jestem przekonany, że info o tym powinno być właśnie w tym miejscu o „zmianach konstrukcyjnych” (tradycyjnie : nie na temat!).
Może warto było przygotować cały artykuł na ten konstytucyjny temat i mi przysłać do publikacji . . . . – ?
II. Nie na temat, to tradycja p. Grzegorza.
Generalnie cały ten wpis jest wyłącznie reklamą firmy, która tradycyjnie została umieszczona bez zgody i akceptacji właściciela tej internetowej strony. A moralną ocenę tej łódzkiej tradycji pozostawiam PT Czytelnikom.
Z drugiej strony informacja o tym, że firma p. Grzegorz funkcjonuje tylko dzięki reklamie na stronce naszego „Informatora” w jakiś sposób mile wpływa na moje samopoczucie. Bo dzięki nam/mnie ktoś tam w Łodzi może utrzymać Dom i Rodzinę i nie wyciąga ręki po zasiłek, który jest naszą daniną….
pozdrawiam
dP
6 czerwca 2022 @ 14:32
Znowu świadoma dysleksja?
6 czerwca 2022 @ 17:24
e movere
12 maja 2022 @ 15:43
cyt. „A Pan nie sobie poprawi ustawienia w administracji i nie zawraca kijem Wisły,”
Nie wiesz nawet jak działa ten program, bo na nim nie pracujesz i niech chcesz słuchać uwag.
I pytam się po co przy rozpoczynaniu każdego badania muszę podawać PIN.
W administracji można sobie klikać, a i tak wychodzi inaczej niż powinno.
Proponuję zdać egzamin na uprawnionego diagnostę samochodowego , popracować na OSKP z dużym przerobem i najlepiej na tym programie.
A jak nie to:
https://www.olx.pl/oferta/praca/slusarz-narzedziowy-2-zmiany-zatrudnienie-bezposrednie-CID4-IDI5sl0.html