Ciężarówkę ze zbiornikiem paliwa, prowizorycznie przypiętym pasem do mocowania ładunków, wycofał z ruchu patrol lubuskiej Inspekcji Transportu Drogowego. Wobec przewoźnika i zarządzającego transportem w firmie wszczęto postępowania administracyjne.
W środę (8 września), na ekspresowej „trójce” koło Gorzowa Wielkopolskiego, inspektorzy ITD zatrzymali do kontroli polską ciężarówkę. Przewoziła ładunek z Gryfic do Swadzimia.
Jedna z obejm mocujących prawy zbiornik paliwa została uszkodzona. Kierowca postanowił prowizorycznie przypiąć zbiornik paliwa pasem do mocowania ładunków i tak wyruszył w trasę.
Inspektorzy zatrzymali dowód rejestracyjny ciągnika siodłowego oraz zakazali kierowcy dalszej jazdy do momentu właściwego zamocowania zbiornika paliwa. Wobec przedsiębiorcy i zarządzającego transportem wszczęto postępowania administracyjne. Grozi im kara pieniężna.
Niesprawna ciężarówka z betonem
Nadmiernie zużyte i uszkodzone ogumienie oraz wycieki płynów stwierdzili w pojeździe przewożącym beton inspektorzy leszczyńskiej Inspekcji Transportu Drogowego. Niesprawny pojazd wycofano z ruchu. Za poważne zaniedbania techniczne odpowie również przewoźnik.
We wtorek (7 września), na drodze wojewódzkiej numer 434 w Dolsku, patrol ITD zatrzymał do kontroli zestaw, którym przewożono beton. Naczepa typu „gruszka” nie przeszła pozytywnie kontroli stanu technicznego. Wyciekały z niej płyny eksploatacyjne, a opony miały znacznie zużyty i uszkodzony bieżnik.
Inspektorzy zatrzymali dowód rejestracyjny niesprawnego pojazdu i ukarali kierowcę mandatem. Za dopuszczenie do ruchu pojazdu ciężarowego w niewłaściwym stanie technicznym odpowie także przewoźnik. Wobec niego wszczęto postępowanie administracyjne. Przedsiębiorcy grozi kara pieniężna.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
wrz 11 2021
NIESPRAWNA CIĘŻARÓWKA W LUBUSKIM I W LESZNIE
Zbiornik paliwa na pasie transportowym
Ciężarówkę ze zbiornikiem paliwa, prowizorycznie przypiętym pasem do mocowania ładunków, wycofał z ruchu patrol lubuskiej Inspekcji Transportu Drogowego. Wobec przewoźnika i zarządzającego transportem w firmie wszczęto postępowania administracyjne.
W środę (8 września), na ekspresowej „trójce” koło Gorzowa Wielkopolskiego, inspektorzy ITD zatrzymali do kontroli polską ciężarówkę. Przewoziła ładunek z Gryfic do Swadzimia.
Jedna z obejm mocujących prawy zbiornik paliwa została uszkodzona. Kierowca postanowił prowizorycznie przypiąć zbiornik paliwa pasem do mocowania ładunków i tak wyruszył w trasę.
Inspektorzy zatrzymali dowód rejestracyjny ciągnika siodłowego oraz zakazali kierowcy dalszej jazdy do momentu właściwego zamocowania zbiornika paliwa. Wobec przedsiębiorcy i zarządzającego transportem wszczęto postępowania administracyjne. Grozi im kara pieniężna.
Niesprawna ciężarówka z betonem
Nadmiernie zużyte i uszkodzone ogumienie oraz wycieki płynów stwierdzili w pojeździe przewożącym beton inspektorzy leszczyńskiej Inspekcji Transportu Drogowego. Niesprawny pojazd wycofano z ruchu. Za poważne zaniedbania techniczne odpowie również przewoźnik.
We wtorek (7 września), na drodze wojewódzkiej numer 434 w Dolsku, patrol ITD zatrzymał do kontroli zestaw, którym przewożono beton. Naczepa typu „gruszka” nie przeszła pozytywnie kontroli stanu technicznego. Wyciekały z niej płyny eksploatacyjne, a opony miały znacznie zużyty i uszkodzony bieżnik.
Inspektorzy zatrzymali dowód rejestracyjny niesprawnego pojazdu i ukarali kierowcę mandatem. Za dopuszczenie do ruchu pojazdu ciężarowego w niewłaściwym stanie technicznym odpowie także przewoźnik. Wobec niego wszczęto postępowanie administracyjne. Przedsiębiorcy grozi kara pieniężna.
By dP • Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują 0 • Tags: BRD, diagnosta, GITD, jakość badań technicznych, kontrola drogowa, stan techniczny ciężarówek, WITD