Nadzór w Szczecinie nie chce słyszeć o swojej winie. A jednak. Bo coś złego się od wielu miesięcy dzieje, że zagrożenie dla BRD ciągle tam istnieje!
Bo 14 grudnia 2021 r., na stronach internetowych GITD ukazał się kolejny już komunikat, ilustrujący tragiczny stan taboru publicznego pt. „Bezpieczny transport publiczny” w Szczecinie, cyt.:
„W ramach akcji „Bezpieczny transport publiczny” sprawdzono w Szczecinie 62 autobusy. Mundurowi mieli zastrzeżenia do stanu technicznego sześciu pojazdów.
W pięciu przypadkach zakazano ich dalszej jazdy. Inspektorzy Inspekcji Transportu Drogowego prowadzili działania wspólnie z policjantami ze szczecińskiej drogówki.
Inspektorzy z zachodnio-pomorskiej Inspekcji Transportu Drogowego wspólnie z policjantami kontrolowali w poniedziałek (13 grudnia) autobusy transportu publicznego w Szczecinie. W ramach akcji „Bezpieczny transport publiczny” sprawdzono 62 pojazdy, zarówno wożące pasażerów po mieście, ale i te jeżdżące do okolicznych miejscowości. Sprawdzano stan techniczny, wyposażenie oraz dokumenty autobusów. Funkcjonariusze zbadali również trzeźwość kierujących. Wszyscy byli trzeźwi.
Mundurowi mieli natomiast zastrzeżenia do stanu technicznego sześciu pojazdów.
W pięciu przypadkach zakazano ich dalszej jazdy m.in. z powodu wycieków płynów eksploatacyjnych, czy też niesprawnych hamulców.
Kontrole prowadzone były na dworcu autobusowym w Szczecinie oraz na przystankach krańcowych.”
Więc na powyższym przykładzie widzimy, jak nadzór tamtejsze WK/starostwa dba o życie i zdrowie własnych mieszkańców. Czy nie czas już na stosowną reprymendę?
Są dobrzy w pisaniu bzdurnych odpowiedzi na merytoryczne pisma, ale już nie potrafią rozwiązać problemu, jakim jest – na ich własnym terenie – zagrożenie dla BRD.
Buta i arogancja, czy też zwykła niechęć do podjęcia jakiejkolwiek pozytywnej inicjatywy? Bo ta ostatnia kontrola z 13 grudnia bieżącego roku mogła mieć całkiem inne zakończenie, prawda?
A wystarczyło w tym celu zrobić cokolwiek, Cokolwiek, COKOLWIEK (np. rozmowa telefoniczna z WITD, może pismo o wskazanie nr rejestracyjnych autobusów z usterkami, może narada z przedstawicielami tych SKP, które wykonują BT tychże przewoźników, itd., itp., et’cetera).
A tak, kolejna kicha i plama na wizerunku nie tylko tamtejszych SKP, ale także na wizerunku tamtejszego nadzoru WK/starostwa.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
gru 16 2021
NADZÓR W SZCZECINIE NIE CHCE SŁYSZEĆ O SWOJEJ WINIE. A JEDNAK . . . .
Nadzór w Szczecinie nie chce słyszeć o swojej winie. A jednak. Bo coś złego się od wielu miesięcy dzieje, że zagrożenie dla BRD ciągle tam istnieje!
Bo 14 grudnia 2021 r., na stronach internetowych GITD ukazał się kolejny już komunikat, ilustrujący tragiczny stan taboru publicznego pt. „Bezpieczny transport publiczny” w Szczecinie, cyt.:
„W ramach akcji „Bezpieczny transport publiczny” sprawdzono w Szczecinie 62 autobusy. Mundurowi mieli zastrzeżenia do stanu technicznego sześciu pojazdów.
W pięciu przypadkach zakazano ich dalszej jazdy. Inspektorzy Inspekcji Transportu Drogowego prowadzili działania wspólnie z policjantami ze szczecińskiej drogówki.
Inspektorzy z zachodnio-pomorskiej Inspekcji Transportu Drogowego wspólnie z policjantami kontrolowali w poniedziałek (13 grudnia) autobusy transportu publicznego w Szczecinie. W ramach akcji „Bezpieczny transport publiczny” sprawdzono 62 pojazdy, zarówno wożące pasażerów po mieście, ale i te jeżdżące do okolicznych miejscowości. Sprawdzano stan techniczny, wyposażenie oraz dokumenty autobusów. Funkcjonariusze zbadali również trzeźwość kierujących. Wszyscy byli trzeźwi.
Mundurowi mieli natomiast zastrzeżenia do stanu technicznego sześciu pojazdów.
W pięciu przypadkach zakazano ich dalszej jazdy m.in. z powodu wycieków płynów eksploatacyjnych, czy też niesprawnych hamulców.
Kontrole prowadzone były na dworcu autobusowym w Szczecinie oraz na przystankach krańcowych.”
– https://www.gov.pl/web/gitd/bezpieczny-transport-publiczny-w-szczecinie
A ja tylko przypominam, co niedawno, bo przed zaledwie paroma tygodniami pisaliśmy o podobnej sytuacji: https://www.diagnostasamochodowy.pl/2021/brd-a-rola-nadzoru-w-szczecinie/ oraz jaka otrzymaliśmy w tej sprawie odpowiedź z tamtejszego nadzoru.
Więc na powyższym przykładzie widzimy, jak nadzór tamtejsze WK/starostwa dba o życie i zdrowie własnych mieszkańców. Czy nie czas już na stosowną reprymendę?
Są dobrzy w pisaniu bzdurnych odpowiedzi na merytoryczne pisma, ale już nie potrafią rozwiązać problemu, jakim jest – na ich własnym terenie – zagrożenie dla BRD.
Buta i arogancja, czy też zwykła niechęć do podjęcia jakiejkolwiek pozytywnej inicjatywy? Bo ta ostatnia kontrola z 13 grudnia bieżącego roku mogła mieć całkiem inne zakończenie, prawda?
A wystarczyło w tym celu zrobić cokolwiek, Cokolwiek, COKOLWIEK (np. rozmowa telefoniczna z WITD, może pismo o wskazanie nr rejestracyjnych autobusów z usterkami, może narada z przedstawicielami tych SKP, które wykonują BT tychże przewoźników, itd., itp., et’cetera).
A tak, kolejna kicha i plama na wizerunku nie tylko tamtejszych SKP, ale także na wizerunku tamtejszego nadzoru WK/starostwa.
Trzymajmy się
dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – –
P.S.
Polecam: https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news-184-50-zl-za-przeglad-techniczny-samochodu-twarde-stanowisko,nId,5709076
By dP • DIAGNOSTA od BRD 0 • Tags: art. 83 b PoRD, art. 84 ust. 3 PoRD, BRD, decyzje urzędnicze, diagnosta, jakość badań technicznych, nadzór nad SKP, stan techniczny autobusów, starostwo, WITD, Wydział Komunikacji