mar 16 2021
NA KTÓREJ SKP TOTO DOPUSZCZONO?
Niesprawny i przeładowany dostawczak
W środę (10 marca) patrol ITD z Kędzierzyna-Koźla zatrzymał do kontroli pojazd dostawczy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony. Jak się okazało ważył z ładunkiem 4,8 tony. Był zatem przeładowany o 1,3 tony.
Samochód był również w fatalnym stanie technicznym. Przez dziury w podłodze kabiny widać było koła. Mocno skorodowane były też elementy konstrukcyjne pojazdu. Pęknięte klosze lamp trzymały się na taśmie klejącej oraz plastikowych opaskach zaciskowych.
Inspektorzy zatrzymali dowód rejestracyjny pojazdu i wydali zakaz jego dalszej jazdy. Kierowcę ukarano mandatami za poruszanie się po drogach publicznych przeładowanym i niesprawnym technicznie samochodem.
Kapitan
17 marca 2021 @ 08:54
Takie pojazdy poczta dopuszcza. Tylko nasz nadzór jakoś nic albo niewiele z tym robi i oto efekty…
9
17 marca 2021 @ 09:12
Etam, dla moich „kolegów” z regionu taki pojazd jest jak nówka z salonu. Przegląd będzie przechodził aż ktoś to w końcu zastopuje albo zastopują tych „kolegów”.
Najfajniejsze jest to jak się tacy klienci obrażają że jak to nie podbite xD Ale spoko, cyk na innej za parę minut :). Wolny rynek.
dP
17 marca 2021 @ 09:30
A ja chciałem ponownie zwrócić Waszą uwagę na znany od dawna fakt, że GITD i WITD bierze udział w zamiataniu tych patologii pod dywan nie wskazując, np.:
– jakiej firmy transportowej dotyczą te i takie zaniechania z naszej strony,
– na jakiej SKP doszło do tych naruszeń,
– w jakim mieście/powiecie znajduje się ta patologiczna SKP,
– kiedy wykonano ostatnie OBT tego pojazdu,
– czy OBT tego pojazdu było „wirtualne”,
– itd., itp., et’cetera.
dP
diagnostyk
17 marca 2021 @ 09:53
Idealnie można podsumować pracę GITD i WITD słowami autora bloga, które kiedyś szczególnie zapadły mi w pamięć – „nie chodzi o to aby złapać króliczka, ale by gonić go”.
A odpowiadając na tytułowe pytanie to na 100% albo „poczta” go podbiła, albo kompletnie nie znający się na swoim zawodzie diagnosta.