Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
26 maja 2021 @ 09:28
1/ Tylko dzięki uprzejmości biura poselskiego mogliśmy otrzymać oryginał tej interpelacji.
2/ To o tej interpelacji napisano na stronach „Wirtualnej Polski”, na co wskazywał wczoraj Kolega „koko” – https://autokult.pl/41362,wraca-sprawa-oplat-za-przeglady-pojazdow-polska-wciaz-nie-zmienila-prawa
3/ Niska jakość BT na SKP, będąca efektem niskich stawek, to nowe spojrzenie na patologie na naszych SKP, których sprawcami są ministerialni urzędnicy naszego (?) resortu transportu i rządzącego PiS-u.
4/ Poseł ten, jako jeden z nielicznych, mocno podkreślił kwestię niezależności naszej pracy, zawartą we wstępie do naszej Rewolucyjnej Dyrektywy 45/2014, którą rząd PiS-u zapomniał wdrożyć od 6 lat.
Mam nadzieję, że Pan Poseł Krzysztof Śmieszek, jako Doktor Prawa zechce się jeszcze pochylić kiedyś nad problemami naszego środowiska zawodowego, w tym nad niespotykaną gdzie indziej restrykcyjnością i niekonstytucyjnością obiwiązujących nas przepisów prawno-administracyjnych.
Trzymajmy się
dP
26 maja 2021 @ 14:22
Niezły z niego Śmieszek 😛
26 maja 2021 @ 20:33
To ma być merytoryczny komentarz?
Tylko na tyle stać nasze środowisko?
dP
27 maja 2021 @ 20:37
Na to wygląda skoro tyle lat nic się nie zmienia..
27 maja 2021 @ 14:25
Cyt. „3/ Niska jakość BT na SKP, będąca efektem niskich stawek, to nowe spojrzenie na patologie na naszych SKP,”
Niby, wzrost cennika spowoduje zanik patologii. Większego idiotyzmu (bo inaczej nazwać tego nie można) nie słyszałem. I trochę się uśmiałem
Ciemnota w rządzie może i w to uwierzy, pracodawcy oczywiście chcą w to wierzyć. Ale, że diagności w to wierzą, to dziwi
28 maja 2021 @ 10:56
jak ja już coś napisze to KON by się uśmiał……….
i chacha…i chacha….
28 maja 2021 @ 14:32
Uwielbiam gnidy podszywające się pod innych, bo to coś nieproszonego, a wyplenić to trudno, jak ślimaki bez muszlowe 🙂
28 maja 2021 @ 19:15
Jedyne co może realnie podnieść jakość badań technicznych w Polsce to archiwizacja wyników pomiarów.
Wyniki z hamulców, amortyzatorów i analizy spalin powinny zapisywać się w cepie plus do tego zdjęcia pojazdu z zewnątrz, od spodu (pod kątem ewentualnej korozji i wycieków), vin oraz przebieg i problem jakości badań technicznych w Polsce rozpłynie się w powietrzu jak poranny bąk 😛
Ewentualnie na wzór holenderski, na koniec badania okazuje się że kontroler z TDT do 30 minut zjawi się na stacji i będziemy badać jeszcze raz, i niech coś będzie nie tak.. Diagnosta odlatuje do innej pracy.. 😛
Ale to się oczywiście nie stanie, zbyt dobrze całemu towarzystwu w tym gównie żeby chciało coś zmieniać.
Ciekawe czy jakiś wujek, ciotka, stryjeczny dziadek babci cioci tego pana Śmieszka czasami nie prowadzi stacji kontroli pojazdów..
29 maja 2021 @ 21:38
Nic się nie zmieni dopóki za stan techniczny samochodu nie będzie odpowiadał jego właściciel, a za jakość badań technicznych właściciel skp.