Vivat Gorzów Wlkp., vivat tamtejsi przewoźnicy. Vivat nasi Koledzy, którzy pracują na O-SKP u tamtejszych przewoźników – bo można, jak się chce.
Ten przedruk/kopia z internetowej strony GITD jest wbrew twierdzeniom malkontentów, że umieszczamy tu tylko negatywne info o naszej pracy.
– – – – – – –
Gorzowskie autobusy „pod lupą” inspektorów ITD
Blisko 50 autobusów miejskich skontrolowali inspektorzy lubuskiej Inspekcji Transportu Drogowego podczas piątkowej akcji w Gorzowie Wielkopolskim. Wszyscy kierowcy byli trzeźwi, a także mieli wymagane uprawnienia i ważne badania. Tylko w kilku pojazdach stwierdzono pojedyncze usterki. Wszystkie naprawiono jeszcze w trakcie działań kontrolnych.
Autobusy kursujące na co dzień po gorzowskich ulicach skontrolowano w piątek (21 sierpnia). Funkcjonariusze lubuskiej ITD sprawdzili stan techniczny blisko 50 pojazdów. Zwracali szczególną uwagę na układy i elementy mające bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo. W 7 pojazdach wykryli pojedyncze usterki. Najpoważniejsze dotyczyły układu zwieszenia. W jednym z wozów była pęknięta poduszka pneumatyczna, z kolei w innym oberwany amortyzator. Oprócz tego inspektorzy wyryli jeszcze uszkodzone mocowanie płyty stabilizującej podłogę przy tylnym wejściu do autobusu, uszkodzony pasek klinowy napędu klimatyzatora, odłączony przewód zasilający osuszacz powietrza, niesprawne światła cofania, oraz wycieki oleju z silnika. Mechanicy przewoźnika naprawili wszystkie awarie jeszcze w trakcie działań kontrolnych. Z tego powodu inspektorzy nie zatrzymali dowodów rejestracyjnych pojazdów.
Funkcjonariusze ITD sprawdzali trzeźwość kierowców. Niektórzy szoferzy zostali również przebadani narkotestem. Wszyscy kierujący byli trzeźwi. W organizmie żadnego z kierowców nie stwierdzono też obecności narkotyków. Każdy z nich miał wymagane prawo jazdy i kwalifikacje, a także ważne badania lekarskie i psychologiczne.
Gorzowscy inspektorzy ITD planują już kolejne kontrole autobusów komunikacji zbiorowej w innych miastach województwa lubuskiego.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
sie 25 2020
VIVAT GORZÓW WLKP.
Vivat Gorzów Wlkp., vivat tamtejsi przewoźnicy. Vivat nasi Koledzy, którzy pracują na O-SKP u tamtejszych przewoźników – bo można, jak się chce.
Ten przedruk/kopia z internetowej strony GITD jest wbrew twierdzeniom malkontentów, że umieszczamy tu tylko negatywne info o naszej pracy.
– – – – – – –
Gorzowskie autobusy „pod lupą” inspektorów ITD
Blisko 50 autobusów miejskich skontrolowali inspektorzy lubuskiej Inspekcji Transportu Drogowego podczas piątkowej akcji w Gorzowie Wielkopolskim. Wszyscy kierowcy byli trzeźwi, a także mieli wymagane uprawnienia i ważne badania. Tylko w kilku pojazdach stwierdzono pojedyncze usterki. Wszystkie naprawiono jeszcze w trakcie działań kontrolnych.
Autobusy kursujące na co dzień po gorzowskich ulicach skontrolowano w piątek (21 sierpnia). Funkcjonariusze lubuskiej ITD sprawdzili stan techniczny blisko 50 pojazdów. Zwracali szczególną uwagę na układy i elementy mające bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo. W 7 pojazdach wykryli pojedyncze usterki. Najpoważniejsze dotyczyły układu zwieszenia. W jednym z wozów była pęknięta poduszka pneumatyczna, z kolei w innym oberwany amortyzator. Oprócz tego inspektorzy wyryli jeszcze uszkodzone mocowanie płyty stabilizującej podłogę przy tylnym wejściu do autobusu, uszkodzony pasek klinowy napędu klimatyzatora, odłączony przewód zasilający osuszacz powietrza, niesprawne światła cofania, oraz wycieki oleju z silnika. Mechanicy przewoźnika naprawili wszystkie awarie jeszcze w trakcie działań kontrolnych. Z tego powodu inspektorzy nie zatrzymali dowodów rejestracyjnych pojazdów.
Funkcjonariusze ITD sprawdzali trzeźwość kierowców. Niektórzy szoferzy zostali również przebadani narkotestem. Wszyscy kierujący byli trzeźwi. W organizmie żadnego z kierowców nie stwierdzono też obecności narkotyków. Każdy z nich miał wymagane prawo jazdy i kwalifikacje, a także ważne badania lekarskie i psychologiczne.
Gorzowscy inspektorzy ITD planują już kolejne kontrole autobusów komunikacji zbiorowej w innych miastach województwa lubuskiego.
By dP • Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują 0 • Tags: diagnosta, diagnosta samochodowy, GITD, jakość badań technicznych, stan techniczny autobusów, stan techniczny pojazdów, WITD