Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Anonim
29 kwietnia 2020 @ 08:20
„…czyli 260 zł brutto” – no to teraz właściciele SKP będą prześcigać się w gratisach rozdawanych właścicielom pojazdów.
Anonim
29 kwietnia 2020 @ 08:22
„Coroczny przegląd rejestracyjny samochodu to obowiązek każdego kierowcy. Polskie prawo nakazuje, aby każdy pojazd mechaniczny przechodził okresowe badanie techniczne. Cena za tę usługę jest wszędzie taka sama, niezależnie od miejsca, w którym wykonujemy badania. Firma Speed Car w obrębie podstawowej ceny badania technicznego każdemu kierowcy oferuje atrakcyjny prezent. Do wyboru jest kilkadziesiąt gadżetów: pendrive, latarki LED, uchwyty do telefonu, chemia samochodowa i inne. Można także zdecydować się na gadżet do domu – spośród kilkunastu opcji do wyboru są między innymi noże, narzędzia lub komplety kluczy do majsterkowania. Jednym z prezentów jest także ozonowanie auta, czyli usuwanie wszelkich niepożądanych zapachów z klimatyzacji czy tapicerki w samochodzie. Kierowca może skorzystać z tej usługi w dogodnym dla siebie terminie.”
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/przyjedz-na-skp-speed-car-w-sierpniu-sprawdzimy-twoj-samochod-gratis_31520.html
dP
29 kwietnia 2020 @ 12:45
Ciekawi mnie, jaka jest Wasza odpowiedź na następujące pytanie:
KTO TEN PROBLEM POWINIEN ROZWIĄZAĆ ?
oraz ewentualnie
JAK TEN PROBLEM ROZWI8ĄZAĆ ?
pozdrawiam
dP
Anonim
29 kwietnia 2020 @ 08:23
http://www.skp.polkowice.pl/
Anonim
29 kwietnia 2020 @ 08:23
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=skp+gratisy
Anonim
29 kwietnia 2020 @ 13:21
KTO TEN PROBLEM POWINIEN ROZWIĄZAĆ ?
Minister Infrastruktury;
JAK TEN PROBLEM ROZWI8ĄZAĆ ?
Nie podnosić cen za badania techniczne pojazdów, ponieważ jak widać są na tak wysokim poziomie, że właścicielom wystarcza na gratisy. I proszę nie łudzić się proszę szanowni diagności i diagnostycy, że wraz wzrostem cen za badania wzrośnie wasza pensja.
Poza tym sam dp reklamuje na swojej stronie temu podobne praktyki to może walkę by sam zaczął od swojego podwórka.
marek49
29 kwietnia 2020 @ 14:49
Prosze nie wszystkich wlascicieli SKP wrzucac do jednego wora….Powinno byc zabronione dawanie gratisów,upustów etc…..
A cennik powinniem byc przemodelowamy i podniesiona kwota za usluge,tak by rowniez można było podwyższyc wynagrodzenie dla Diagnosty
skp_po_pwa
29 kwietnia 2020 @ 17:36
Uważam że ta cena jest zbyt wysoka na zakres badania, jaki diagności robią.
Moja propozycja:
1)badanie okresowe: 150 PLN , badanie z gazem 250 PLN ( ale jak jest więcej niż 1 butla to za każdą następną butlę 40 PLN ) // dlaczego tak: otóż często gęsto jest problem z odczytaniem numerów, oraz żeby sprawdzić szczelność trzeba się niekiedy nagimnastykować. Ponadto miałbym nowość: 100 zł za demontaż osłon, jak sprawdzamy np CNG ( ale tutaj zmiana w rozp. musiałaby być, bo diagnosta nie może nic z pojazdu demontować itp
2) jeśli klient dostał N za np: spaloną żarówkę światła mijania, postojową, stop, cofania za tę poprawkę powinien płacić nie 20 PLN , a 40 PLN ( motywacja finansować, żeby sprawdzać oświetlenie) na resztę tych kwot nie mam pomysłu
3) za BTP powypadkowe: 300 PLN, za BTP zmiany konstrukcyjne: 300 PLN, sporządzenie DIPu: 80 PLN, sprawdzenie geometrii kół na jednej osi: 120 PLN, za BTP dodatkowe: identyfikacja: 120 PLN
ponadto zmieniłbym rozporządzenie o warunkach lokalowych dla SKP, żeby dana SKP mogła np: mieć tester serwisowy wg własnych potrzeb ( ba, nawet serwisowy w razie potrzebny) i żeby nie trzeba było go co rok aktualizować ( tutaj potrzebna dyskusja), wprowadziłbym co cennika pozycja: diagnostyka komputerowa: 50 PLN , znacznie poprawiłoby bezpieczeństwo ORAZ zmuszałoby diagnostę do rozwoju w kierunku diagnostyki i poszerzania horyzontów ( pstryczek w nos dla tzw ” dziadków klepaczy / klepaczy”
zapraszam do dyskusji pod tym komentarzem
Anonim
29 kwietnia 2020 @ 18:09
Jeśli można wiedzieć to w jakim województwie taki cennik przyjeli by kliencji?
dP
29 kwietnia 2020 @ 18:55
Ale teraz też to nie klienci z poszczególnych powiatów lub województw decydują o Cenniku, a tylko i wyłącznie DTD czyli nasz (?) resort transportu.
dP
skp_po_pwa
29 kwietnia 2020 @ 19:35
Mi głównie chodzi o dwie rzeczy:
a) żeby zlikwidować absurdy cenowe tj. cena na BT zmiany konstr. i badanie powypadkowe niższa niz za badanie okresowe (sic!) ; cena za pomiar geometrii jednej osi 36 zł zamiast rynkowej, brak ceny za sporządzenie DiP, gdzie nakład czasowy jest baaardzo duży itp
b) SKP powinny konkurować pracownikiem ( jego wiedzą, doświadczeniem, umiejętnością diagnozowania usterek) a nie gratisami !! dlatego podałem postulat, żeby skp mogła mieć tester serwisowy diagnostyczny.
Oczywiście temat można przedyskutować, aczkolwiek wydaje mi się, że to rozsądna propozycja i na dłuższa metę perspektywiczna w zakresie bezpieczeństwa w ruchu drogowym i likwidacji patologi typu nie wyedukowany diagnosta
dP
29 kwietnia 2020 @ 19:44
Trudno się nie zgodzić z tymi postulatami.
Pozdrawiam
dP
skp_po_pwa
30 kwietnia 2020 @ 10:24
Dzięki !!!
Dla mnie jako diagnosty najważniejsze jest to, żeby auto nie stwarzał zagrożenia na drodze 🙂
pozdrawiam i ciesze się że mogę udzielać się w tym blogu ( jako komentator )
diagnostyk
30 kwietnia 2020 @ 08:12
Absolutna racja jeśli chodzi o absurdy cenowe. Tym problemem również należy się zająć. Aczkolwiek, na pewno nie można naliczać wyższych cen tylko i wyłącznie za większy nakład czasowy na wykonanie konkretnego zadania.
Wystarczy pojechać z prostą usterką do jakiegokolwiek elektromechanika. Za podłączenie komputera i skasowanie błędów, niektórzy biorą 50zł za 2 minuty roboty. Mnie to nie dziwi, skoro sprzęt z jakiego korzysta może kosztować nawet 20,000zł.
Pozdrawiam.
skp_po_pwa
30 kwietnia 2020 @ 11:11
Zgadzam się z argumentem 🙂
Uważam jednak, gdy klient za badanie poprawkowe z powodu spalonej żarówki, hamulców, zawieszenie zapłaci więcej, to będzie bardziej zmotywowany do dbania o stan techniczny auta.
Co do testera: byłoby to bardzo dobre uzupełnienia diagnostyki na naszych SKP. Rozporządzenie o warunkach lokalowych blokuje posiadanie dodatkowych narzędzi, a szkoda !!!
Warto żeby SKP szły w kierunku faktycznej diagnostyki w aspekcie np elektroniki a nie tylko w ogólnej diagnostyce mechanicznej.
Zapewne zgodzicie się ze mną, że wielu klientów jeżdzi z „dyskoteką na desce rozdzielczej” i mają to gdzieś. Czas z tym skończyć !!!
gruby
30 kwietnia 2020 @ 11:08
Żeby zająć się zmianą cennika proponuję w pierwszej kolejności dokonać rewolucji w badaniach technicznych ( jednym z etapów rewolucji byłaby zmiana cennika). Również bardzo dobrym pomysłem jest przejęcie dozoru przez TDT- instytucji która ma większy zakres wiedzy w badaniach technicznych niż nadzór w postaci wydziału komunikacji.
Dz.U odnośnie sposobu przeprowadzenia badań obowiązuje jeden w całej Polsce, a tutaj można się od klienta dowiedzieć, że jak się sprawdza trójkąt/gaśnice to się Pan czepiasz, na innej stacji nie sprawdzają.
Gdyby wszyscy podchodzili do tematu badań technicznych tak jak obecnie 5%-10% SKP nie byłoby patologii, i stacji na każdym rogu. 🙂
Anonim
30 kwietnia 2020 @ 11:14
Zgadzam się, jakby TDT miał nadzór to w danym rejonie SKP przeprowadzał by tak samo badania. Ponadto TDT egzaminuje diagnostów i ma większa wiedze niz lichy nadzór
dP
30 kwietnia 2020 @ 15:31
Widzę, że wychodzą tu jakieś zadawnione kompleksy, co do naszej wiedzy na temat BT.
Z tego może wynikać, że rzekomo my wiemy mniej w praktyce o BT, niż TDT? No dajcież spokój.
Czy może słyszeliście o tym, żeby TDT domagał się podwyżki naszego Cennika? Bo jakoś nieee . . . . .
Domagali się może likwidacji obowiązujących nas niekonstytucyjnych rozwiązań – w zakresie nakładanych na nas kar? Bo jakoś nie słyszałem . . .
itd., itp., et’cetera . . .
Za pieniądze, które poszły na budowę ich wieżowca można było skutecznie wesprzeć służbę zdrowia. Ile przypadków bezzasadnej śmierci można było w ten sposób uratować . . .
Koledzy, zastanówcie się trochę nad starą prawdą, że nikt lepiej nie skontroluje insp. UDS-a na SKP niż inny UDS. Dlatego postuluję od wielu lat nasz branżowy nadzór – na wzór rozwiązań w służbie zdrowia.
Pozdrawiam
dP
skp_po_pwa
30 kwietnia 2020 @ 16:04
Sama prawda, ALE jest to mało realne zważywszy na następujące czynniki:
– brak zjednoczenia w środowisku
– wszystkie te firmy lobbujące, co tylko patrzą na swój interes i żeby składki na czas płacić
– postrzeganie diagnostów jako tych złych i niedobrych, ze albo się czepiają albo klepią …
– właściciele ( nie wszyscy !!! mówię o tych złych ) którzy rozdają gratisy, którzy jakby mogli to płaciili by tyle co nic… ba! nawet zero wysyłania na szkolenia itp …
na początek lepiej by było żeby TDT przejął nadzór nad SKP. Nadzór z WK jest do **** . Czekają tylko żeby pozabierać nam uprawnienia…
dP
3 maja 2020 @ 11:44
Cyt.: „na początek nadzór TDT”
– a czym to się skończy? Kolejne 100 lat nadzoru/zaborów?
Ja wiem, że to tylko taka intelektualna prowokacja. Ale proszę, wystrzegajmy się takich prowokacji!
Były już podobnie poniżające prośby i podania oraz modły o nadzór TDT.
To już przerabialiśmy w naszej historii. Były już podobne prośby, podania i modły o nadzór wojewody, GITD, starostwa, Policji, itd., itp., et’cetera.
Warto o tym przypominać z uwagi n a święto Konstytucji. Mam nadzieję, że to nie jest jednak kwestia genów po dziadach, bo były już podobne prośby i podania do zaborców o nadzór nad naszym Narodem, który – rzekomo! – też nie był w stanie sam się właściwie zorganizować.
To są przykłady naszych odwiecznych kompleksów, z którymi musimy ciągle walczyć.
Przypomnę tylko:
„To przez takich Pawlaków i Karguli traciliśmy trzy razy niepodległość (rozbiory), przegraliśmy II wojnę światową. To takie właśnie prowokacyjne postawy uniemożliwiają zjednoczenie naszego środowiska zawodowego.” – https://www.diagnostasamochodowy.pl/2019/to-i-owo-poniedzialkowo/?highlight=rozbiory
trzymajmy się
dP
Nie jest Wam wstyd?
30 kwietnia 2020 @ 21:34
Dyskutujecie na temat propozycji cennika wymyślonej nie wiadomo przez kogo?
Sitk w Krośnie nie ma żadnej stacji kontroli pojazdów? Nie zatrudnia diagnostów i tyle ma wspólnego z tą branżą co piekarz z naprawą samochodów.
To są ewidentnie absurdalne propozycje i ceny za badania techniczne są już ustalone
w krajach unijnych. Nic nie potrzeba wymyślać tylko je zastosować u nas.
Stacje zabrać prywaciarzom i przekazać je diagnostom lub TDT i w ten sposób zostanie rozwiązany problem i będzie tak jak jest u Naszych sąsiadów.
Macie OSDS i co się Wam nie podoba , to idźcie do klubu tam dopiero Wam kitu nawciskają.
Panowie więcej rozwagi mniej zawiści i głupoty!
Żary diagnosta
2 maja 2020 @ 09:46
marek49
29 kwietnia 2020 @ 14:49
Prosze nie wszystkich wlascicieli SKP wrzucac do jednego wora….Powinno byc zabronione dawanie gratisów,upustów etc…..
A cennik powinniem byc przemodelowamy i podniesiona kwota za usluge,tak by rowniez można było podwyższyc wynagrodzenie dla Diagnosty
Te komentarze to tylko bicie piany ,a gdzie jest Prezes OSDS
KOKON
3 maja 2020 @ 10:19
-CZAS BADANIA 60 MINUT.
-Wydruk z nacisku osi i pomiaru hamulców bez pomiaru nacisku
-Zdjęcie pojazdu
Coś takiego całkowicie wyeliminuje patologię. nikogo przy takim czasie nie będzie stać dać prezent. a utarg 16000zł brutto z 1 pracownika nie jest aż tak mały
Anonim
3 maja 2020 @ 21:23
W Speed Car zmiany – Franczyza . Jeżeli się nie zgadzasz to jesteś zwolniony. Taka sytuacja ma miejsce w Białej Podlaskiej.