sie 6 2019
ZNOWU NIESPRAWNY AUTOBUS Z DZIEĆMI
Znowu niesprawny autokar z dziećmi. Był problem z hamulcem.
W piątek rano policjanci z jastrzębskiej drogówki otrzymali zgłoszenie dotyczące kontroli autokaru, którym dzieci miały jechać na wakacje. Niestety po raz kolejny okazało się, że pojazd nie nadaje się do jazdy ze względu na stan techniczny.
– Mundurowi stwierdzili, że stan techniczny autokaru nie spełnia wymaganych norm, funkcjonariusze zauważyli korozję, a następnie ujawnili, iż pęknięta jest obudowa osłony hamulca hydraulicznego. Kontrola zakończyła się niedopuszczeniem autobusu do dalszej jazdy – mówi asp. Halina Semik z Komendy Miejskiej Policji w Jastrzębiu-Zdroju.
Policjanci otrzymują sporo zgłoszeń dotyczących kontroli autokarów, którymi dzieci wyruszają w podróż. Mundurowi każde takie zgłoszenie traktują poważnie. Troska rodziców i nauczycieli jest jak najbardziej uzasadniona, ponieważ w grę wchodzi bezpieczeństwo dzieci.
19 lipca 2019
– https://jastrzebieonline.pl/news,13693,znowu-niesprawny-autokar-z-dziecmi-byl-problem-z-hamulcem.html
Opinie (16)
Waćpan wyborca21.07.2019 9:46
„”Czy policjanci maja uprawnienia diagnosty?„
Nie maja.
Moga pojazd z ruchu wykluczyc, ale nie moga – jak diagnosta – go ponownie do ruchu dopuscic.”
Policjant nie ma narzędzi takich jak diagnosta, ale jak stwierdza wzrokowo, że pęknięta jest obudowa zacisku hamulca tzn. że jest podstawa do tego, aby skierować pojazd na badanie.
Który diagnosta podłoży się i puści taki pojazd na drogi bez usunięcia usterki?
P.S. Bez ujawniania danych firm, będziemy mieli takie przypadki nagminnie.
mefedron21.07.2019 0:59
Jak jeszcze była firma Warbus i kierowcy sami zgłaszali się na policję to nikt problemu nie widział.
Gość 20.07.2019 21:52
Polska bieda
Jan20.07.2019 8:39
Komentarze niektórych ( smolka, gość 13.01, ) to jest straszne , Policja podczas kontroli ujawnia niesprawny autobus który wiezie dzieci, ludzi obojętnie kogo a wy macie jakieś ” ale” może wogóle nic nie powinni robić. Łapią narkomanów, pijanych kierowców, handlarzy dopami a niektórym się poprostu nic nie podoba. Brawo brawo Policja w JZ, widzę że cały czas coś się dzieje, ale Policjanci robią dobrą robotę. Czuję się bezpiecznie !
Smolka19.07.2019 23:09
Że policja takie coś wykryła to jest przecież niemożliwe. Do sprawdzania autokaru najlepiej poprosić Inspekcje Transportu Drogowego. Tam kwoty administracyjne chociaż odstraszają.
Radio Teheran19.07.2019 16:24
„Czy policjanci maja uprawnienia diagnosty?„
Nie maja.
Moga pojazd z ruchu wykluczyc, ale nie moga – jak diagnosta – go ponownie do ruchu dopuscic.
bronia19.07.2019 14:52
zwiazkowe wakacje z dziecmi jakie zwiazki takie autokary
Podatnik19.07.2019 14:46
Czy przypadkiem zleceniodawcą nie była jakaś komórka z UM? Dowalić organizatorowi za zamawianie usług w takich firmach!
Driver 19.07.2019 14:14
Floty niektórych przewoźników nadają się tylko do wozenia ludzi na pogrzeb, z pogrzebu na stype i koniec. Te wraki maja często ponad 20 lat i miliony kilometrów na liczniku!!! Nie mówię już o tym jak kopca stare diesle ze spalaniem 35 l on na 100 km.
Gość19.07.2019 13:01
Czy policjanci maja uprawnienia diagnosty?
Waćpan wyborca19.07.2019 12:57
Takie autobusy będą jeździć tak długo dopóty nazwy firm będą utajniane. Władza i media zawsze po stronie kombinatorów.
Gość19.07.2019 12:41
Radio idiot znowu nadaje
maryśka19.07.2019 12:35
I znów nie podano, który przewoźnik 🙁
Tomasz19.07.2019 12:33
To ta sama firma co ostatnio ?
Radio Teheran19.07.2019 12:22
Oj ci konfidenci. Jak mzk wozi zrzechami ludzi to moze byc, wtedy nie ma konfitury.
Gość19.07.2019 11:45
Podawać nazwy fajansiarzy
Anonim
7 sierpnia 2019 @ 08:28
Już kiedyś proponowałem jak zatrzymać proceder klepania pieczątek : zakazać prowizyjnego wynagradzania diagnostów i wprowadzić odpowiedzialność właścicieli skp za to co się na nich dzieje. Tak jak to się dzieje we wszystkich branżach. Jak mi wybuchnie piec gazowy i zdemoluje dom , to za to odpowiada właściciel firmy instalacyjnej , potem może dochodzić się z pracownikiem. Za to co się dzieje na skp odpowiada wyłącznie diagnosta.
Anonim
7 sierpnia 2019 @ 08:32
Racja, ale 2 wyklucza pierwsze. Same warunki współpracy kazdy ustala sobie indywidualnie. Lecz odpowiedzialność jak najbardziej wspólna lub choć częściowa dla właściciela. Starostwa powinny się zastanowić mocno nad stacjami, w których jest spora rotacja pracowników, powinno to dać kontrolującym do myślenia.
Anonim
7 sierpnia 2019 @ 15:18
„Już kiedyś proponowałem jak zatrzymać proceder klepania pieczątek…..”
Mógłby Pan/i ujawnić jaką instytucję lub organizacje reprezentuje jeśli można wiedzieć?
Anonim
7 sierpnia 2019 @ 16:16
A co ma wiatrak do piernika ?
Anonim
8 sierpnia 2019 @ 00:33
Wobec powyższego jakie wynagrodzenie proponował by Pan/i dla diagnosty?
Czy zróżnicował by Pan/i wysokość wynagrodzenie dla diagnosty na stacji podstawowej i okręgowej?
pozdrawiam
dP
8 sierpnia 2019 @ 10:59
A Pan/Pani, to jaką instytucję lub organizację reprezentuje?
Anonim
8 sierpnia 2019 @ 11:29
Ponownie cytuje fragment postu z 7 sierpnia 2019 @ 08:28: „Już kiedyś proponowałem jak zatrzymać proceder klepania pieczątek : zakazać prowizyjnego wynagradzania diagnostów…”
Jestem tylko zainteresowany wynagrodzeniem i żadnej instytucji czy organizacji nie reprezentuje.T o autor postu, którego fragment cytuje powyżej, proponował zmianę systemy wynagrodzeń dominującego raczej obecnie to według mnie miał inna propozycję wynagrodzenia diagnostów.
Proszę opisać sposób wynagrodzenia diagnostów który w jego ocenia byłby właściwy.
dP
8 sierpnia 2019 @ 12:24
No super, i wszystko jasne.
Tyle, że dyskusja o wynagrodzeniu w tym temacie (autobus z poważnymi usterkami) jest trochę (???) nie na temat.
Ale możemy teoretycznie założyć, że ten autobus ostatnio robili właśnie tacy nasi koledzy, którzy byli na prowizji ode „P”.
W tym temacie proponuję spojrzeć na rozwiązania w ościennych i bardziej cywilizowanych krajach. Na pytanie, czy w większości krajów starej UE dominują rozwiązania prowizyjne na ich SKP należy sobie odpowiedzieć, że najprawdopodobniej nie, Nie NIE.
I z tej konstatacji wypływają określone wnioski. Albo chcemy być cywilizowani, albo . . . – nieco mniej (?).
Prowizja, to nieodłączny atrybut/element NASZEJ patologicznej branży.
A jeśli chodzi o wynagrodzenia na Okręgowej SKP, to powinny być z urzędu wyższe!
I pozdrawiam
dP