To i owo, ale zawsze branżowo. Czyli o patronatach dla naszych Mistrzostw na najlepszego insp. UDS-a (i nie tylko), o ryzyku z BT karetek pogotowia, oraz o pomyśle na walkę z patologią prezentów i rabatów.
I. ZAPROSZENIE.
ZAPRSZAMY NA MISTRZOSTWA POLSKI DIAGNOSTÓW I DIAGNOSTYKI SAMOCHODOWEJ DO LEGNICY W DNIACH 25-26 PAŹDZIERNIKA 2019 R.
mgr inż. Tadeusz Chodorowski – Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Mistrzostw Polski Diagnostów i diagnostyki samochodowej w Legnicy.
Tel. 606-215-272
A, tak na marginesie, to warto ogłosić o:
Przyznaniu nam patronatu honorowego Ministra Infrastruktury na te I Mistrzostwa Polski uprawnionych diagnostów samochodowych.
W tych dwudniowych zmaganiach wezmą udział (w dotychczasowej, a więc w tradycyjnej formie dwuosobowych drużyn)
zawodowcy reprezentujący nasze SKP,
studenci wyższych uczelni,
uczniowie szkół samochodowych.
Mam nadzieję, że zapowiadany udział warszawskich gości uświetni te nasze branżowe Mistrzostwa i sprawi, że nie zawiedziemy się na Waszym uczestnictwie.
Postanowiłem do tego tematu dodać dwa/trzy zdania, albowiem w swojej zapowiedzi zorganizowania jesiennego spotkania w okolicach Kutna chyba trochę przesadziłem. Organizacja naszych Mistrzostw pochłonie mi/nam sporo czasu (25 i 26 październik br.), a ponadto to nie jest już moja rola.
To zadanie dla mocniejszych i silniejszych na rynku, czyli DTD (resortu transportu) lub jakichś naszych branżowych organizacji. Osobiście widzę tu ewentualną rolę dla PISKP, ale do tego tańca na pewno nie wystarczy jeden podmiot.
III. Karetki pogotowia na parkingu.
Poniżej mamy skan artykułu z Angory nr 19 (1508) z dnia 12 maja br., z którego wynika, że ambulanse Pogotowia Ratunkowego mają w rzeczywistości większą wagę, niż to mamy w DR tych pojazdów. Z treści tego artykuły wynika też, że problemem jest kategoria prawa jazdy kierowcy (B lub C) w związku z tym, że DMC tych pojazdów przekracza 3,5 t.
A mnie zastanawia ta waga tych pojazdów na naszych SKP w kontekście pytania, kto z nas będzie tym pierwszym, którego pociągną do odpowiedzialności administracyjnej (lub innej) za dopuszczenie do ruchu pojazdu, którego dane rzeczywiste (w tym wypadku waga „G”) nie pokrywa się z danymi w DR, co musi mieć wpływ na DMC.
A jak Wy myślicie, czy na pierwszy ogień pójdą nasi Koledzy z Wrocławia, gdzie na ten problem zwrócono uwagę, czy może palmę pierwszeństwa zaliczy jakiś nasz Kolega w innym rejonie Kraju?
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
maj 16 2019
TO I OWO ZAWSZE BRANŻOWO
To i owo, ale zawsze branżowo. Czyli o patronatach dla naszych Mistrzostw na najlepszego insp. UDS-a (i nie tylko), o ryzyku z BT karetek pogotowia, oraz o pomyśle na walkę z patologią prezentów i rabatów.
I. ZAPROSZENIE.
ZAPRSZAMY NA MISTRZOSTWA POLSKI DIAGNOSTÓW I DIAGNOSTYKI SAMOCHODOWEJ DO LEGNICY W DNIACH 25-26 PAŹDZIERNIKA 2019 R.
mgr inż. Tadeusz Chodorowski – Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Mistrzostw Polski Diagnostów i diagnostyki samochodowej w Legnicy.
Tel. 606-215-272
A, tak na marginesie, to warto ogłosić o:
Mam nadzieję, że zapowiadany udział warszawskich gości uświetni te nasze branżowe Mistrzostwa i sprawi, że nie zawiedziemy się na Waszym uczestnictwie.
A kolejne patronaty już w drodze. Jest super.
II. „Prezenty”
Jeden z naszych Kolegów napisał do nas:
„dP.
a co robić ze SKP które nagminnie rozdają prezenty za BT. nawet sam Pan pisał o jednej firmie ze ściany wschodniej …przecież to wiadomo,ze jeśli SKP dodaje prezenty to wynik BT jest wiadomy…” – https://www.diagnostasamochodowy.pl/2019/raz-gaz-i-dwa-razy-po-glowie/#comment-11153
Postanowiłem do tego tematu dodać dwa/trzy zdania, albowiem w swojej zapowiedzi zorganizowania jesiennego spotkania w okolicach Kutna chyba trochę przesadziłem. Organizacja naszych Mistrzostw pochłonie mi/nam sporo czasu (25 i 26 październik br.), a ponadto to nie jest już moja rola.
To zadanie dla mocniejszych i silniejszych na rynku, czyli DTD (resortu transportu) lub jakichś naszych branżowych organizacji. Osobiście widzę tu ewentualną rolę dla PISKP, ale do tego tańca na pewno nie wystarczy jeden podmiot.
III. Karetki pogotowia na parkingu.
Poniżej mamy skan artykułu z Angory nr 19 (1508) z dnia 12 maja br., z którego wynika, że ambulanse Pogotowia Ratunkowego mają w rzeczywistości większą wagę, niż to mamy w DR tych pojazdów. Z treści tego artykuły wynika też, że problemem jest kategoria prawa jazdy kierowcy (B lub C) w związku z tym, że DMC tych pojazdów przekracza 3,5 t.
A mnie zastanawia ta waga tych pojazdów na naszych SKP w kontekście pytania, kto z nas będzie tym pierwszym, którego pociągną do odpowiedzialności administracyjnej (lub innej) za dopuszczenie do ruchu pojazdu, którego dane rzeczywiste (w tym wypadku waga „G”) nie pokrywa się z danymi w DR, co musi mieć wpływ na DMC.
A jak Wy myślicie, czy na pierwszy ogień pójdą nasi Koledzy z Wrocławia, gdzie na ten problem zwrócono uwagę, czy może palmę pierwszeństwa zaliczy jakiś nasz Kolega w innym rejonie Kraju?
I pozdrawiam
dziadek Piotra
– – – – – – – – – – –
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: gratisy, KONKURS DIAGNOSTÓW, Konkurs Młodych Diagnostów, nadzór nad SKP, OTDS, patologie branżowe, PoRD - ustawa Prawo o Ruchu Drogowym, rabaty, stan techniczny pojazdów, starostwo, Wydział Komunikacji, zmiany konstrukcyjne