Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
DURP
12 lipca 2019 @ 16:14
Mi się ten nowy wzór ani trochę nie podoba. Już na obecnym zaświadczeniu czasem brakuje miejsca na kody usterek a co będzie teraz..
podpis lub symbol
31 lipca 2019 @ 15:08
ZAŁĄCZNIK II
MINIMALNA ZAWARTOŚĆ ŚWIADECTWA ZDATNOŚCI DO RUCHU DROGOWEGO
Świadectwo zdatności do ruchu drogowego wydane w wyniku badania zdatności do ruchu drogowego zawiera co najmniej następujące elementy poprzedzone odpowiadającymi zharmonizowanymi kodami unijnymi:
1) numer identyfikacyjny pojazdu (numer VIN lub numer podwozia);
2) numer rejestracyjny pojazdu i oznaczenie kraju rejestracji pojazdu;
3) miejsce i datę badania
4) odczyt licznika przebiegu w momencie badania, jeżeli dane są dostępne;
5) kategorię pojazdu, jeżeli dane są dostępne;6) zidentyfikowane usterki i ich kategorie;
7) wynik badania zdatności do ruchu drogowego;
8) datę następnego badania zdatności do ruchu drogowego lub datę wygaśnięcia aktualnego świadectwa, jeżeli nie podano tej informacji w inny sposób;
9) nazwę organu kontrolnego lub stacji kontroli pojazdów i podpis lub symbol identyfikacyjny diagnosty, który przeprowadził badanie;
10) inne informacje
” podpis lub symbol identyfikacyjny diagnosty, który przeprowadził badanie;” jest w dyrektywie.
Dlaczego u nas tylko podpis czytelny ?
dP
31 lipca 2019 @ 18:21
Cyt.: „Dlaczego u nas tylko podpis czytelny ?”
– bo nasi urzędnicy z DTD (resort transportu) wychowani zostali w czasach tzw. „komuny” na wschodnich standardach i obce im są wzorce UE (Unii Europejskiej).
Pozdrawiam
dP
Anonim
31 lipca 2019 @ 18:20
„Dlaczego u nas tylko podpis czytelny ?”
dlatego, że dwa zdania oddziela „lub” czyli spójnik łączący zdania lub ich człony, wyrażający możliwą wymienność albo wzajemne wyłączanie się zdań równorzędnych albo części zdania np:
Chciała tę książkę kupić lub ją wypożyczyć.
Pójdziemy na spacer lub do kina.
Anonim
31 lipca 2019 @ 18:23
„bo nasi urzędnicy z DTD (resort transportu) wychowani zostali w czasach tzw. „komuny” na wschodnich standardach i obce im są wzorce UE (Unii Europejskiej).” bzdura i kolejne pomówienie. Kolejna abberacja w wykonaniu dp.
Anonim
31 lipca 2019 @ 19:12
*aberracja