Konferencja PISKP w Ustce – ciąg dalszy drugiego dnia.
Przypomnijmy tylko, że omawiałem już wcześniej ten drugi i merytoryczny dzień jubileuszowej Konferencji PISKP, gdzie prezentowali swoje stanowiska przedstawiciele: GITD, Unimetal, Policji, PISKP, Carly24, HELLA i Ministerstwa Cyfryzacji.
Zaś kolejną i bardzo ciekawą prezentację przygotowała firma MAHA. Swoją wiarygodność zbudowała w oparciu o szeroko zakrojone badania naukowe, co przez ostatnie 50 lat działalności przyczyniło się do spektakularnego rozwoju tej firmy. W chwili obecnej zatrudnia ona aż 1100 pracowników, którzy tylko dbają o podniesienie jakości produkcji. Warto też pamiętać, że od 30 lat produkuje linie diagnostyczne. Zaś Oddział MAHA Polska istnieje także od 15 lat, czyli swój jubileusz świętuje podobnie, jak PISKP.
Kolejnym prelegentem był dr inż. Rafał Sosnowski, który pozytywnie zaskoczył uczestników Konferencji ciekawym quizem, zawierającym pytania z zakresu aktualnie występujących problemów na branżowym rynku. W możliwie najbliższym czasie mam nadzieję przybliżyć Wam omówienie tego quizu po otrzymaniu jego potwierdzonych, czyli autoryzowanych wyników z firmy SOSNOWSKI.
W dalszej części mieliśmy szkolenie dotyczące pojazdów hybrydowych, a konkretnie sposobu przeprowadzania BT pojazdu zasilanego silnikiem elektrycznym. Prelegenci ciekawie przybliżyli wszystkie niebezpieczeństwa i ewentualne pułapki związane z przeprowadzaniem BT takiego pojazdu na SKP.
Ostatnim elementem tego drugiego dnia Konferencji PSKP był tradycyjny panel dyskusyjny. W jego trakcie odnoszono się m.in. do następujących zagadnień:
nadmiernej ilości BT w trybie awaryjnym, co tłumaczono nagłym i nieuzasadnionym zrywaniem połączenia z CEP2,0 oraz zbyt długim okresem czekania na klucz (3 tygodnie), co Min. Cyfryzacji tłumaczyło zbyt dużym obciążeniem w roku 2018.
brak danych w CEP2.0, które zostały wcześniej przez nas wprowadzone,
brak możliwości korekty prerejestracji.
w CEP2,0 nadal brak jest możliwości wykonania BT z HAK-iem. Min. Cyfryzacji argumentuje, że nikt nie zgłasza takiej potrzeby i nie wnosi o uruchomienie takiej funkcji.
ideę likwidacji roku produkcji zastopowali ubezpieczyciele, których oprogramowania działają w oparciu o rok produkcji a nie o datę pierwszej rejestracji pojazdu, jak to jest na całym cywilizowanym świecie. Jako przykład podawano sprawę, którą ma jeden z naszych kolegów. Ma on zapłacić 7.000 zł + odsetki karne, bo zaniżył rok produkcji. Niestety, tylko niektóre WK/starostwa pomagają naszym Kolegom, występując do producentów o wskazanie roku produkcji.
Niezgodność danych w DR (dowodzie rejestracyjnym) z TZ (tabliczką znamionową), to najczęściej UD (usterka drobna), choć nie tylko.
Problematyczność BT hamulca z miernikiem nacisku na pedał hamulca.
Bezzasadność sprawdzania szczelności obudowy w przypadku pojazdu z GAZ-em.
Konieczność wprowadzenia obowiązkowego testu amortyzatorów na OBT.
Na zakończenie tego dyskusyjnego panelu głos zabrał Prezes Leszek Turek. Odniósł się do opóźniających się planów z wdrożeniem naszej Rewolucyjnej Dyrektywy 45/2014 oraz roli PISKP w zakresie skutecznego powstrzymania błędnych rozwiązań w projektowanych zmianach naszej części ustawy PoRD.
W ten sposób zakończono ten drugi dzień – w jego merytorycznej części.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
maj 27 2019
KONFERENCJA PISKP W USTCE – CD. DRUGIEGO DNIA
Konferencja PISKP w Ustce – ciąg dalszy drugiego dnia.
Przypomnijmy tylko, że omawiałem już wcześniej ten drugi i merytoryczny dzień jubileuszowej Konferencji PISKP, gdzie prezentowali swoje stanowiska przedstawiciele: GITD, Unimetal, Policji, PISKP, Carly24, HELLA i Ministerstwa Cyfryzacji.
Zaś kolejną i bardzo ciekawą prezentację przygotowała firma MAHA. Swoją wiarygodność zbudowała w oparciu o szeroko zakrojone badania naukowe, co przez ostatnie 50 lat działalności przyczyniło się do spektakularnego rozwoju tej firmy. W chwili obecnej zatrudnia ona aż 1100 pracowników, którzy tylko dbają o podniesienie jakości produkcji. Warto też pamiętać, że od 30 lat produkuje linie diagnostyczne. Zaś Oddział MAHA Polska istnieje także od 15 lat, czyli swój jubileusz świętuje podobnie, jak PISKP.
Kolejnym prelegentem był dr inż. Rafał Sosnowski, który pozytywnie zaskoczył uczestników Konferencji ciekawym quizem, zawierającym pytania z zakresu aktualnie występujących problemów na branżowym rynku. W możliwie najbliższym czasie mam nadzieję przybliżyć Wam omówienie tego quizu po otrzymaniu jego potwierdzonych, czyli autoryzowanych wyników z firmy SOSNOWSKI.
W dalszej części mieliśmy szkolenie dotyczące pojazdów hybrydowych, a konkretnie sposobu przeprowadzania BT pojazdu zasilanego silnikiem elektrycznym. Prelegenci ciekawie przybliżyli wszystkie niebezpieczeństwa i ewentualne pułapki związane z przeprowadzaniem BT takiego pojazdu na SKP.
Ostatnim elementem tego drugiego dnia Konferencji PSKP był tradycyjny panel dyskusyjny. W jego trakcie odnoszono się m.in. do następujących zagadnień:
Na zakończenie tego dyskusyjnego panelu głos zabrał Prezes Leszek Turek. Odniósł się do opóźniających się planów z wdrożeniem naszej Rewolucyjnej Dyrektywy 45/2014 oraz roli PISKP w zakresie skutecznego powstrzymania błędnych rozwiązań w projektowanych zmianach naszej części ustawy PoRD.
W ten sposób zakończono ten drugi dzień – w jego merytorycznej części.
I tradycyjnie pozdrawiam
dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – –
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: Dyrektywa, konferencje branżowe, MAHA, PISKP, PoRD - ustawa Prawo o Ruchu Drogowym, projekt PoRD, szkolenia