Na jakiś żart zakrawa ta informacja o tym, że od dnia 4 kwietnia 2019 r. Prezes Rady Ministrów, czyli młody Morawiecki powołał trzeciorzędnego posła Artura Webera (bez żadnych branżowych doświadczeń lub dokonań) na stanowisko Sekretarza Stanu w Ministerstwie Infrastruktury w miejsce odwołanego p. Chodkiewicza – https://www.diagnostasamochodowy.pl/2019/dymisja-chodkiewicza/
Ten fakt dobrze nie wróży ani nam, ani problematyce BRD – wystarczy prześledzić życiorys tego pana. Został sekretarzem stanu w Ministerstwie Infrastruktury odpowiedzialnym za sprawy związane z:
transportem drogowym,
drogami publicznymi,
BRD (bezpieczeństwem ruchu drogowego),
gdy jest zaledwie absolwentem (nieco prowincjonalnej?) Wyższej Szkoły Prawa i Administracji w Rzeszowie.
Jako poseł na Sejm RM VIII kadencji, czyli od 2015 r. też się niczym specjalnym nie wyróżnił, choćby dla naszej branży. Bo członkiem sejmowej komisji infrastruktury jest wielu posłów, ale to wcale nie oznacza, że wszyscy oni nadają się piastowania takiej ważnej funkcji.
Także z jego członkostwa w komisji obrony narodowej nic dobrego dla naszej branży nie wynika.
Jest prawdą, że był:
w latach 2010-2014 oraz 2014-2015 radnym Rady Miejskiej w Stalowej Woli.
od 2014 r. do objęcia mandatu posła zaledwie zastępcą dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu,
gdzie miał ewentualnie do czynienia z branżowymi problemami, ale lokalnymi, bo w skali mikro.
Nawet wśród polityków PiS ta nominacja wywołała lekkie (?) zaskoczenie. A z tego wynika, że nie tylko naszą branże, ale choćby BRD w Polsce czeka znów ciężki czas i będzie już tylko gorzej. Być może ta nominacja pt. „mierny, bierny, ale wierny” ma ten ukryty cel, którym jest wierne realizowanie planów TDT w zakresie przejęcia nadzoru nad naszym środowiskiem.
Jak podają internetowe media:
„W nieoficjalnych rozmowach przyznają, że nie było zbyt wielu chętnych do zajęcia stanowiska po wiceministrze Chodkiewiczu jeszcze przed wyborami. Pytani o Webera określają go jako polityka „trzeciego szeregu” w partii.
Rafał Weber zajmował będzie się prawdopodobnie drogami, w tym kwestiami BRD. Podczas wczorajszej debaty w Sejmie nad raportem BRD za 2017 r. pokazał, że pojęcie o tej sprawie ma raczej niewielkie. Bronił ministra Andrzeja Adamczyka i dokonań resortu w poprawie bezpieczeństwa na drogach przekonując, że ministerstwo nie ma na niektóre kwestie wpływu – na przykład na pogodę, która zdaniem Webera, jest przyczyną wypadków.
Faktycznie w raportach polskiej policji „pogoda” nigdy nie jest wymieniana jako przyczyna wypadku. Z danych KGP wynika w dodatku, że zdecydowana większość wypadków w Polsce wydarza się przy dobrych warunkach pogodowych.
Z wszystkich 32 interpelacji poselskich Rafała Webera zaledwie kilka dotyczyło dróg – głównie interesował się budową ulicy Lwowskiej w Sandomierzu (trzy razy interpelował w tej sprawie). Znaleźliśmy tylko jedną interpelację w sprawach BRD – poseł domagał się zablokowania planów wprowadzenia obowiązkowych dodatkowych kursów dla kierowców uzyskujących w Polsce prawo jazdy.”
Aby rozładować te dołujące info zaprezentuję Wam – w formie przerywnika – niektóre humory z mojej ulubionej Angory nr 19 (1508) z dnia 12 maja 2019 r. Mam nadzieję, że i Wam przyda się odrobina relaksu.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
maj 8 2019
BRANŻOWE ŻARTY I HUMORY Z ANGORY
Branżowe żarty i humory z mojej ulubionej Angory.
Na jakiś żart zakrawa ta informacja o tym, że od dnia 4 kwietnia 2019 r. Prezes Rady Ministrów, czyli młody Morawiecki powołał trzeciorzędnego posła Artura Webera (bez żadnych branżowych doświadczeń lub dokonań) na stanowisko Sekretarza Stanu w Ministerstwie Infrastruktury w miejsce odwołanego p. Chodkiewicza – https://www.diagnostasamochodowy.pl/2019/dymisja-chodkiewicza/
Ten fakt dobrze nie wróży ani nam, ani problematyce BRD – wystarczy prześledzić życiorys tego pana. Został sekretarzem stanu w Ministerstwie Infrastruktury odpowiedzialnym za sprawy związane z:
gdy jest zaledwie absolwentem (nieco prowincjonalnej?) Wyższej Szkoły Prawa i Administracji w Rzeszowie.
Jako poseł na Sejm RM VIII kadencji, czyli od 2015 r. też się niczym specjalnym nie wyróżnił, choćby dla naszej branży. Bo członkiem sejmowej komisji infrastruktury jest wielu posłów, ale to wcale nie oznacza, że wszyscy oni nadają się piastowania takiej ważnej funkcji.
Także z jego członkostwa w komisji obrony narodowej nic dobrego dla naszej branży nie wynika.
Jest prawdą, że był:
gdzie miał ewentualnie do czynienia z branżowymi problemami, ale lokalnymi, bo w skali mikro.
Nawet wśród polityków PiS ta nominacja wywołała lekkie (?) zaskoczenie. A z tego wynika, że nie tylko naszą branże, ale choćby BRD w Polsce czeka znów ciężki czas i będzie już tylko gorzej. Być może ta nominacja pt. „mierny, bierny, ale wierny” ma ten ukryty cel, którym jest wierne realizowanie planów TDT w zakresie przejęcia nadzoru nad naszym środowiskiem.
Jak podają internetowe media:
„W nieoficjalnych rozmowach przyznają, że nie było zbyt wielu chętnych do zajęcia stanowiska po wiceministrze Chodkiewiczu jeszcze przed wyborami. Pytani o Webera określają go jako polityka „trzeciego szeregu” w partii.
Rafał Weber zajmował będzie się prawdopodobnie drogami, w tym kwestiami BRD. Podczas wczorajszej debaty w Sejmie nad raportem BRD za 2017 r. pokazał, że pojęcie o tej sprawie ma raczej niewielkie. Bronił ministra Andrzeja Adamczyka i dokonań resortu w poprawie bezpieczeństwa na drogach przekonując, że ministerstwo nie ma na niektóre kwestie wpływu – na przykład na pogodę, która zdaniem Webera, jest przyczyną wypadków.
Faktycznie w raportach polskiej policji „pogoda” nigdy nie jest wymieniana jako przyczyna wypadku. Z danych KGP wynika w dodatku, że zdecydowana większość wypadków w Polsce wydarza się przy dobrych warunkach pogodowych.
Z wszystkich 32 interpelacji poselskich Rafała Webera zaledwie kilka dotyczyło dróg – głównie interesował się budową ulicy Lwowskiej w Sandomierzu (trzy razy interpelował w tej sprawie). Znaleźliśmy tylko jedną interpelację w sprawach BRD – poseł domagał się zablokowania planów wprowadzenia obowiązkowych dodatkowych kursów dla kierowców uzyskujących w Polsce prawo jazdy.”
http://www.brd24.pl/spoleczenstwo/posel-pis-rafal-weber-nowym-wiceministrem-infrastruktury/
Aby rozładować te dołujące info zaprezentuję Wam – w formie przerywnika – niektóre humory z mojej ulubionej Angory nr 19 (1508) z dnia 12 maja 2019 r. Mam nadzieję, że i Wam przyda się odrobina relaksu.
dP
– – – – – –
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: BRD, DTD, Ministerstwo Transportu, resort transportu