Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Gardon
19 września 2019 @ 12:08
Ciekawe spostrzeżenia ale z tymi foliami na szybach przednich-bocznych i czołowej to raczej przesada że kierującemu w niczym nie przeszkadzają, bo wykonując manewr skrętu na skrzyżowaniu wieczorem może on nie zauważyć przechodnia,rowerzystę lub jadącego hulajnogą.
Z hakiem jest racja by dokonać wpisu w DR przystosowania do ciągnięcia przyczepy na SKP bo W obecnym stanie przy badaniu okresowym brak adnotacji HAK jest UI, a żeby potwierdzić prawidłowość pojazdu do ciągnięcia przyczepy należy pobrać dodatkowo 35zł, i powstaje problem z klientem bo on już zapłacił 99 zł za BTP a my dopiero zauważyliśmy hak podczas badania.Co wtedy jak nie dopłaci wynik i tak N za brak tej adnotacji,zmuszenie do wizyty w WK celem dokonania wpisu, a spełnienie dodatkowych warunków w 2 PKT. zaświadczenia za gratis?
dP
20 września 2019 @ 08:16
Tak, bardzo trafne stwierdzenia, np. o luzach na końcówkach drążków.
Super materiał!
Dzięki i pozdrawiam
dP