Trudno żyć ze świadomością, że można było się przyczynić do czyjejkolwiek śmierci.
A, gdy się jeszcze weźmie pod uwagę fakt, że to nie była śmierć jednostkowa, to . . . . . . .
I, tak na marginesie, to mam nadzieję, że tę SKP w Nowej Soli, przez którą zginęli Ludzie już dawno zamknięto i zlikwidowano, a w tym miejscu posadzono kwiaty i wyrosły krzewy.
A wracając do kolejnej naszej sprawy, to przed dwoma/trzema tygodniami zapytano mnie grzecznościowo, czy zechcę zobaczyć pojazd w celu wydanie opinii o jego stanie technicznym oraz, czy ewentualnie przejdzie on pozytywny wynik BT. Tradycyjnie zapytałem o co chodzi. Otrzymałem odpowiedź, że to pojazd marki „SAM”, którego nowy nabywca ma wątpliwości, co do jego stanu technicznego, choć ostatnie BT na jakiejś SKP w opolskim miał z wynikiem „P”, co zostało wpisane w DR. Pokrzepiony tą informacją o tym wcześniejszym pozytywnym wyniku BT zgodziłem się obejrzeć ten pojazd.
Po paru dniach, po godzinach pracy naszej SKP przywieziono tę przyczepę marki „Sam” na lawecie (poniżej niektóre fotki). Z DR wydanego przez Starostę Opolskiego wynikało, że jest to przyczepa ciężarowa do przewozu pojazdów.
A teraz zapraszam do obejrzenia tych niektórych fotek.
A ja zainteresowanemu właścicielowi tego nowo nabytego pojazdu powiedziałem, że pozwolę mu wjechać na naszą SKP dopiero wówczas, gdy uzupełni braki oświetlenia oraz ogumienia i będzie miał w ręku opinię rzeczoznawcy, co oczywiście nie wyczerpywało listy moich wątpliwości.
A teraz proszę . . ., zastanówmy się chwileczkę . . . ., no i jeszcze troszeczkę . . . . .
Koleżanki, Koledzy.
Nie wiem, ile podobnych i podobnie pospawanych pojazdów marki „SAM” jeździ jeszcze po naszym Pięknym Kraju. Mam nadzieję, że ja widziałem ten ostatni.
Tego tylu pojazdy marki „Sam”, to gotowe kłopoty. Nie popełnijcie podobnych błędów, nie idźcie w ślady naszego kolegi z Nowej Soli i paru innych, których wcześniej Sądy skazywały za przyczynienie się do wypadków drogowych ze skutkiem śmiertelnym lub ze skutkiem w postaci obrażeń ciała (ciężkich lub innych). Żaden „przerób” na Waszych SKP tego nie uzasadnia!
Jeśli zaś ktoś Was namawia do podbijania takich „Sam”-oróbek, to musicie natychmiast:
oficjalnie powiadomić Prokuraturę/Policję,
oficjalnie powiadomić nadzór WK/Starostwa,
poszukać pracy na innej SKP, gdy to wymusza właściciel.
I nie ma tu znaczenia, czy będzie namawiał Was użytkownik tego pojazdu lub jego właściciel, czy też przełożony kierownik lub właściciel Waszej SKP. Bo tu nie chodzi tylko o nas. Tu chodzi także o tych innych użytkowników naszych dróg, którym możemy zrobić ogromną krzywdę swoimi nieodpowiedzialnymi decyzjami!
Jak mi nieoficjalnie wiadomo, to ta przyczepa ciężarowa do przewozu pojazdów:
została zwrócona poprzedniemu właścicielowi z opolskiego, ale zwrot pieniędzy nie obył się bez kłopotów, bo pomogła dopiero opinia rzeczoznawcy,
nadal czeka na nowego właściciela/jelenia i na jakiegoś naszego kolegę, który to-to dopuści do RD (???).
Więc proszę Was, uważajcie na siebie i na to, co robią Wasi Koledzy. Chrońmy się wzajemnie! Chrońmy – jeszcze wierzących w nas! – użytkowników naszych dróg przed niektórymi nieodpowiedzialnymi właścicielami pojazdów.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
lut 3 2019
CO MNIE BOLI, CZYLI O KONSTRUKCYJNEJ SAMOWOLI
Co nam grozi lub co mnie boli, czyli opowiem Wam o pojazdach marki „SAM”, którymi ktoś coś wozi w kontekście sprawy z Nowej Soli.
💣
Chyba bym zapomniał o tej sprawie, gdyby nie ostatnia sprawa naszego kolegi z Nowej Soli – https://www.diagnostasamochodowy.pl/2019/rola-naszego-kolegi-z-nowej-soli-w-tragedii-na-s3/
Trudno żyć ze świadomością, że można było się przyczynić do czyjejkolwiek śmierci.
A, gdy się jeszcze weźmie pod uwagę fakt, że to nie była śmierć jednostkowa, to . . . . . . .
I, tak na marginesie, to mam nadzieję, że tę SKP w Nowej Soli, przez którą zginęli Ludzie już dawno zamknięto i zlikwidowano, a w tym miejscu posadzono kwiaty i wyrosły krzewy.
A wracając do kolejnej naszej sprawy, to przed dwoma/trzema tygodniami zapytano mnie grzecznościowo, czy zechcę zobaczyć pojazd w celu wydanie opinii o jego stanie technicznym oraz, czy ewentualnie przejdzie on pozytywny wynik BT. Tradycyjnie zapytałem o co chodzi. Otrzymałem odpowiedź, że to pojazd marki „SAM”, którego nowy nabywca ma wątpliwości, co do jego stanu technicznego, choć ostatnie BT na jakiejś SKP w opolskim miał z wynikiem „P”, co zostało wpisane w DR. Pokrzepiony tą informacją o tym wcześniejszym pozytywnym wyniku BT zgodziłem się obejrzeć ten pojazd.
Po paru dniach, po godzinach pracy naszej SKP przywieziono tę przyczepę marki „Sam” na lawecie (poniżej niektóre fotki). Z DR wydanego przez Starostę Opolskiego wynikało, że jest to przyczepa ciężarowa do przewozu pojazdów.
A teraz zapraszam do obejrzenia tych niektórych fotek.
A ja zainteresowanemu właścicielowi tego nowo nabytego pojazdu powiedziałem, że pozwolę mu wjechać na naszą SKP dopiero wówczas, gdy uzupełni braki oświetlenia oraz ogumienia i będzie miał w ręku opinię rzeczoznawcy, co oczywiście nie wyczerpywało listy moich wątpliwości.
A teraz proszę . . ., zastanówmy się chwileczkę . . . ., no i jeszcze troszeczkę . . . . .
Koleżanki, Koledzy.
Nie wiem, ile podobnych i podobnie pospawanych pojazdów marki „SAM” jeździ jeszcze po naszym Pięknym Kraju. Mam nadzieję, że ja widziałem ten ostatni.
Tego tylu pojazdy marki „Sam”, to gotowe kłopoty. Nie popełnijcie podobnych błędów, nie idźcie w ślady naszego kolegi z Nowej Soli i paru innych, których wcześniej Sądy skazywały za przyczynienie się do wypadków drogowych ze skutkiem śmiertelnym lub ze skutkiem w postaci obrażeń ciała (ciężkich lub innych). Żaden „przerób” na Waszych SKP tego nie uzasadnia!
Jeśli zaś ktoś Was namawia do podbijania takich „Sam”-oróbek, to musicie natychmiast:
I nie ma tu znaczenia, czy będzie namawiał Was użytkownik tego pojazdu lub jego właściciel, czy też przełożony kierownik lub właściciel Waszej SKP. Bo tu nie chodzi tylko o nas. Tu chodzi także o tych innych użytkowników naszych dróg, którym możemy zrobić ogromną krzywdę swoimi nieodpowiedzialnymi decyzjami!
Jak mi nieoficjalnie wiadomo, to ta przyczepa ciężarowa do przewozu pojazdów:
Więc proszę Was, uważajcie na siebie i na to, co robią Wasi Koledzy. Chrońmy się wzajemnie! Chrońmy – jeszcze wierzących w nas! – użytkowników naszych dróg przed niektórymi nieodpowiedzialnymi właścicielami pojazdów.
I pozdrawiam
dziadek Piotra
– – – – – – – – – – –
By dP • DIAGNOSTA od BRD 0 • Tags: BRD, diagnosta, kodeks karny, PoRD - ustawa Prawo o Ruchu Drogowym, stan techniczny pojazdów, wyrok sądu, zmiany konstrukcyjne