To i owo wtorkowo i branżowo o tym co będzie w Krakowie i Świętoszowie, co było w 2006 r. i co ciekawego się wydarzyło w Ustce.
I. Co będzie?
1/
Ano będzie wyjazd do Krakowa na corocznie organizowaną przez Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców UM Kraków Konferencję w dniu 7 czerwca 2018 r.
Dziękując za otrzymane tradycyjnie już zaproszenie informuję uprzejmie, że tradycyjnie też tam będę fotki wykonywał i wszystkie wystąpienia z tradycyjną ciekawością notował.
2/
A zaraz potem, bo w dniu 9 czerwca mamy też tradycyjną i coroczna Konferencję szkoleniową organizowaną przez OSDS w Świętoszowie – https://osds.org.pl/?p=1476
II. Co było.
Już nawet nie pamiętam od kogo otrzymałem tę informację o wynikach konkursu dla diagnostów z 2006 r. – bez części praktycznej, jak to ma miejsce w przypadku naszych OTDS/Konkursów (poniżej). Zwycięzcami byli Koledzy: Krzysztof Lubiński z firmy Lemar s.c. Gdańsk-Chełm, Mirosław Głazik z ZSZ w Bychawie i Zygmunt Rakoczy z CKP z Wałbrzycha.
Szkoda, że nie mamy więcej informacji na ten temat! Szkoda, że nie mamy żadnych zdjęć ilustrujących przebieg tego (tych?) konkursów. A może PT Czytelnicy i Koledzy pomogą? Mój telefon i e-mail przecież znacie.
A, tak na marginesie, to mam taki apel. Proszę, jeśli dysponujecie jakimikolwiek fotkami ilustrującymi nasze branżowe spotkania, których celem była integracja naszego zawodowego środowiska, to bardzo proszę przyślijcie skany tych zdjęć lub ich cyfrową wersję z dwoma/trzema zdaniami opisu (np. jakaś data i czego dotyczą)! A ja przyrzekam, że je opublikuję w możliwie krótkim czasie.
Jeśli na przykład macie zdjęcia z naszych spotkań w Leszczynku koło Kutna, albo pierwszych Konferencji OSDS-u, to będę (będziemy?) zobowiązani.
III. Co się ciekawego wydarzyło.
Wrócę na chwilę jeszcze do Ustki, gdzie w trakcie kolejnej i tradycyjnej Konferencji Szkoleniowej PISKP to i owo zanotowałem. A między innymi:
1/
Około 350 tys. DR zatrzymuje rocznie Policja. A naszych SKP jest (w tej masie zatrzymanych DR) zaledwie 5 tys. Tak się zastanawiam, czyje to pojazdy są wśród tych zatrzymanych DR, na jakiej SKP i kto z nas wykonywał to ostatnie OBT, w wyniku którego dany pojazd dopuszczono do ruchu, aby mu następnie zatrzymać DR.
2/
Mobilne SKP będące na wyposażeniu Inspekcji Transportu Drogowego osiągają 37 – 50 % skuteczności w zakresie zatrzymywanych DR w stosunku do wszystkich badanych pojazdów przez WITD, gdzie ilość zatrzymanych DR to tylko (???) 6%.
Są też kontrolowane pojazdy po kilku dniach od ostatniego OBT na SKP, gdzie cyt.:
„duża ilość usterek i stan ich zaawansowania wyklucza, aby pojazd na SKP był rzetelnie badany”.
Choć równocześnie stwierdzono, że na drogach jest coraz mniej „szrotów”, co jest niewątpliwą zasługą naszych SKP (stacjonarnych).
3/
„Anomalie na SKP” to zagadnienie, o którym mówił Dyr. Marcin Barankiewicz. Chodzi o to, że jeżeli na danej SKP ilość „N” odbiega od normy średniej w danym powiecie, to fakt ten może stanowić podstawę do szczegółowej kontroli. A te kontrole mogą być:
bez wcześniejszego powiadomienia,
z analizą wyników BT,
w trakcie realnego BT (czyli na żywo),
w niedookreślonym przedziale czasowym (jeden dzień lub jeden miesiąc),
rażące naruszenie zasad wykonywania BT będzie skutkowało zamknięciem SKP,
po utracie uprawnień czeka nas ponowny kurs i ponowny egzamin.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
cze 5 2018
TO I OWO WTORKOWO I BRANŻOWO
To i owo wtorkowo i branżowo o tym co będzie w Krakowie i Świętoszowie, co było w 2006 r. i co ciekawego się wydarzyło w Ustce.
I. Co będzie?
1/
Ano będzie wyjazd do Krakowa na corocznie organizowaną przez Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców UM Kraków Konferencję w dniu 7 czerwca 2018 r.
Dziękując za otrzymane tradycyjnie już zaproszenie informuję uprzejmie, że tradycyjnie też tam będę fotki wykonywał i wszystkie wystąpienia z tradycyjną ciekawością notował.
2/
A zaraz potem, bo w dniu 9 czerwca mamy też tradycyjną i coroczna Konferencję szkoleniową organizowaną przez OSDS w Świętoszowie – https://osds.org.pl/?p=1476
II. Co było.
Już nawet nie pamiętam od kogo otrzymałem tę informację o wynikach konkursu dla diagnostów z 2006 r. – bez części praktycznej, jak to ma miejsce w przypadku naszych OTDS/Konkursów (poniżej). Zwycięzcami byli Koledzy: Krzysztof Lubiński z firmy Lemar s.c. Gdańsk-Chełm, Mirosław Głazik z ZSZ w Bychawie i Zygmunt Rakoczy z CKP z Wałbrzycha.
Szkoda, że nie mamy więcej informacji na ten temat! Szkoda, że nie mamy żadnych zdjęć ilustrujących przebieg tego (tych?) konkursów. A może PT Czytelnicy i Koledzy pomogą? Mój telefon i e-mail przecież znacie.
A, tak na marginesie, to mam taki apel. Proszę, jeśli dysponujecie jakimikolwiek fotkami ilustrującymi nasze branżowe spotkania, których celem była integracja naszego zawodowego środowiska, to bardzo proszę przyślijcie skany tych zdjęć lub ich cyfrową wersję z dwoma/trzema zdaniami opisu (np. jakaś data i czego dotyczą)! A ja przyrzekam, że je opublikuję w możliwie krótkim czasie.
Jeśli na przykład macie zdjęcia z naszych spotkań w Leszczynku koło Kutna, albo pierwszych Konferencji OSDS-u, to będę (będziemy?) zobowiązani.
III. Co się ciekawego wydarzyło.
Wrócę na chwilę jeszcze do Ustki, gdzie w trakcie kolejnej i tradycyjnej Konferencji Szkoleniowej PISKP to i owo zanotowałem. A między innymi:
1/
Około 350 tys. DR zatrzymuje rocznie Policja. A naszych SKP jest (w tej masie zatrzymanych DR) zaledwie 5 tys. Tak się zastanawiam, czyje to pojazdy są wśród tych zatrzymanych DR, na jakiej SKP i kto z nas wykonywał to ostatnie OBT, w wyniku którego dany pojazd dopuszczono do ruchu, aby mu następnie zatrzymać DR.
2/
Mobilne SKP będące na wyposażeniu Inspekcji Transportu Drogowego osiągają 37 – 50 % skuteczności w zakresie zatrzymywanych DR w stosunku do wszystkich badanych pojazdów przez WITD, gdzie ilość zatrzymanych DR to tylko (???) 6%.
Są też kontrolowane pojazdy po kilku dniach od ostatniego OBT na SKP, gdzie cyt.:
„duża ilość usterek i stan ich zaawansowania wyklucza, aby pojazd na SKP był rzetelnie badany”.
Choć równocześnie stwierdzono, że na drogach jest coraz mniej „szrotów”, co jest niewątpliwą zasługą naszych SKP (stacjonarnych).
3/
„Anomalie na SKP” to zagadnienie, o którym mówił Dyr. Marcin Barankiewicz. Chodzi o to, że jeżeli na danej SKP ilość „N” odbiega od normy średniej w danym powiecie, to fakt ten może stanowić podstawę do szczegółowej kontroli. A te kontrole mogą być:
I na tę chwilę, to tyle.
A resztę mam do opisania, gdy wstanę z rana.
I pozdrawiam
dziadek Piotra
– – – – – – – – – – –
..
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: branżowe organizacje, diagnosta, GITD, konferencje branżowe, KONKURS DIAGNOSTÓW, OSDS, PISKP, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), projekt PoRD, rola policji