TDT – tym razem – już zgodnie z Prawem. Więc już tylko czekamy na personalne decyzje motywowane przypadkami ewidentnego łamania Prawa, które – miejmy nadzieję – nastąpią niebawem. Na naszą uwagę zasługuje także brak właściwego nadzoru nad TDT ze strony DTD (resortu transportu) i Ministerstwa Infrastruktury, co także powinno zaowocować (?) służbową odpowiedzialnością.
Mamy więc pierwszy krok w dobrą stronę, który wykonał TDT. Trzeba było dużego upływu czasu i nie tylko medialnych nacisków, aby TDT wreszcie zrozumiał, czym jest przestrzeganie Prawa. Niczym zatwardziały lump zagrożony wizytą u Prokuratora wreszcie pękł i przyznał się do winy popełniając to poniższe pismo.
Otóż, to poniższe pismo jest w sprawie wydania poświadczenia dla:
„stacji kontroli pojazdów”,
a nie, jak wcześniej, dla
przedsiębiorcy prowadzącego/posiadającego Stację Kontroli Pojazdów.
Być może, ta pierwsza jaskółka nie czyni wiosny, ale ja mam jednak nadzieję, że w ślad za tym pismem każda z ponad 5 tysięcy SKP otrzyma już nowe i legalne decyzje o spełnieniu wymogów przez nasze SKP dla wykonywania BT.
Ta cezura czasowa po wyroku z dnia 9 stycznia jest także ciekawa z punktu widzenia współpracy TDT z urzędnikami naszych WK/starostw – o czym wspominał już Kolega „Praktyk”. Bo faktycznie nie trzeba wielkiego wysiłku intelektualnego aby stwierdzić, że w jakiejś mierze, w tę dotychczasową nielegalną działalność TDT zaangażowani zostali także kontrolujący nas corocznie urzędnicy tych WK/starostw, które zdecydowały się na współpracę z łamiącym Prawo TDT. Osobiście bardzo mnie ciekawi, czy Prokuratura zbada i ten wątek urzędniczych nieprawidłowości.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
sie 23 2018
TDT – TYM RAZEM – JUŻ ZGODNIE Z PRAWEM
TDT – tym razem – już zgodnie z Prawem. Więc już tylko czekamy na personalne decyzje motywowane przypadkami ewidentnego łamania Prawa, które – miejmy nadzieję – nastąpią niebawem. Na naszą uwagę zasługuje także brak właściwego nadzoru nad TDT ze strony DTD (resortu transportu) i Ministerstwa Infrastruktury, co także powinno zaowocować (?) służbową odpowiedzialnością.
Mamy więc pierwszy krok w dobrą stronę, który wykonał TDT. Trzeba było dużego upływu czasu i nie tylko medialnych nacisków, aby TDT wreszcie zrozumiał, czym jest przestrzeganie Prawa. Niczym zatwardziały lump zagrożony wizytą u Prokuratora wreszcie pękł i przyznał się do winy popełniając to poniższe pismo.
Czytając bardzo uważnie zapewne i Wy zauważycie tę subtelną różnicę w treści tego pisma, w porównaniu z wcześniejszymi nielegalnymi jego wersjami, które upubliczniliśmy – http://www.diagnostasamochodowy.pl/2018/bezprawne-pisma-tdt/
Otóż, to poniższe pismo jest w sprawie wydania poświadczenia dla:
a nie, jak wcześniej, dla
Być może, ta pierwsza jaskółka nie czyni wiosny, ale ja mam jednak nadzieję, że w ślad za tym pismem każda z ponad 5 tysięcy SKP otrzyma już nowe i legalne decyzje o spełnieniu wymogów przez nasze SKP dla wykonywania BT.
Warto też wiedzieć, że wszyscy przedsiębiorcy, którzy otrzymali bezprawną decyzję TDT po wyroku z dnia 9 stycznia br. powinni przyłączyć się do oskarżenia o przekroczenie uprawnień przez urzędników TDT – http://www.diagnostasamochodowy.pl/2018/efekt-wyroku-nsa-ze-skargi-hr/
Ta cezura czasowa po wyroku z dnia 9 stycznia jest także ciekawa z punktu widzenia współpracy TDT z urzędnikami naszych WK/starostw – o czym wspominał już Kolega „Praktyk”. Bo faktycznie nie trzeba wielkiego wysiłku intelektualnego aby stwierdzić, że w jakiejś mierze, w tę dotychczasową nielegalną działalność TDT zaangażowani zostali także kontrolujący nas corocznie urzędnicy tych WK/starostw, które zdecydowały się na współpracę z łamiącym Prawo TDT. Osobiście bardzo mnie ciekawi, czy Prokuratura zbada i ten wątek urzędniczych nieprawidłowości.
Poczekamy, zobaczymy, ocenimy.
Pozdrawiam
dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – –
By dP • DIAGNOSTA od PoRD 0 • Tags: coroczna kontrola SKP, decyzje urzędnicze, diagnosta, diagnosta samochodowy, DTD, kodeks karny, nadzór nad SKP, odbiór SKP przez TDT, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), Prokurator, resort transportu, rola starostwa, TDT, wyrok sądu