Więc teraz, po powrocie w domowe pielesze, na spokojnie, wypada już tylko raz po raz wrócić do poruszanej tam tematyki. I wierzcie mi, jest tego (tych tematów) tyle, że na początku nie bardzo wiedziałem nawet od czego zacząć. Trzeba mi było przespać jedną i drugą noc, aby uświadomić sobie tę prawdę, że przecież dla naszego środowiska najważniejszy był drugi dzień tego Kongresu, czyli czwartek (8 listopada), gdzie od godzin rannych poruszano tylko nasze branżowe zagadnienia, po których była właśnie ta ważna dla nas debata.
Bo trzeba było Prezesa STM-u dr inż. Rafała Sosnowskiego, aby to branżowe oczekiwanie zostało wreszcie zrealizowane. Nie mogę nie podziękować, więc gromkie branżowe: „DZIĘKUJEMY!!!”.
Bo prawda jest taka, że nigdy wcześniej nie było jeszcze takiej dyskusji/debaty/dysputy odnoszącej się do naszego środowiska zawodowego. Albowiem dyskutowali (zdjęcie poniżej):
liderzy naszej branży,
merytorycznie,
z kulturą i bez wzajemnej agresji,
przy otwartej kurtynie, czyli publicznie.
Debata ta nastąpiła po merytorycznych wystąpieniach:
mgr inż. Rafała Sosnowskiego – Prezesa Stowarzyszenia Techniki Motoryzacyjnej.
Mariusza Nowickiego – Prezesa Zarządu HAIK Spółka z o.o.
dr inż. Ryszarda Mańczaka – Politechnika Poznańska.
dr inż. Sławomira Olszowskiego – Prezesa Biura Ekspertyz Technicznych i Szkoleń.
Norberta Jezierskiego – Prezesa IT Norcom Spółka z o.o.
Każde z tych wystąpień było na tyle ważne, że nieco później będę próbował odnieść się z osobna do prezentowanych tematów.
Zaś na naszą uwagę zasługuje ten oto fakt, że w tym zacnym gronie uczestnikiem debaty był Prezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Diagnostów Samochodowych mgr inż. Waldemar WITEK (czwarty od lewej, na zdjęciu poniżej), który twardo, jasno i czytelnie reprezentował w tej debacie nasze zawodowe środowisko insp. UDS-ów, no super, Super, SUPER!
Zaś moderatorem tej bardzo interesującej debaty był Prezes STM – dr inż. Rafał Sosnowski.
Jestem autentycznie pod wrażeniem. Szkoda, że wielu z Was nie mogło uczestniczyć w tym ważnym i chyba przełomowym dla naszego środowiska wydarzeniu. Bo doszło do przełamania dotychczasowych barier i zbliżenia stanowisk.
I na tę chwilę to tyle o samej debacie,
i pamiętaj Kolego o tej historycznej dacie (8.11.’18),
bo umożliwił to XIII Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego.
Dziadek Piotra
– – – – – – – – – – –
Uczestnicy debaty na scenie – czwarty od lewej Prezes W. WitekDebata jeszcze po zakończonej już debacieDebata trwa nawet w przerwach na kawę. Od lewej Prezes legnickiego oddziału SITK Tadeusz Chodorowski i Prezes OSDS Waldemar WITEKDebata w przerwach także w środowisku PISKP. Od prawej dr inż. Leszek Turek Prezes PISKP oraz mec. dr Marcin Barankiewicz„Tak trudno się rozstać” po debacie
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
lis 10 2018
DEBATA BRANŻOWA
Debata branżowa – wreszcie ziściło się!
Od wielu lat marzyliśmy o takiej debacie, a ja sam pisałem o tym oczekiwanym „pragnieniu” jeszcze w 2015 r. – https://www.diagnostasamochodowy.pl/2015/debata-branzowa/
A możliwości takie stworzył wreszcie jedyny w swoim rodzaju, warszawski XIII Kongres Motoryzacyjny. Niedawno pisałem do Was z Warszawy w tej sprawie: https://www.diagnostasamochodowy.pl/2018/w-warszawie-na-kongresie/
Więc teraz, po powrocie w domowe pielesze, na spokojnie, wypada już tylko raz po raz wrócić do poruszanej tam tematyki. I wierzcie mi, jest tego (tych tematów) tyle, że na początku nie bardzo wiedziałem nawet od czego zacząć. Trzeba mi było przespać jedną i drugą noc, aby uświadomić sobie tę prawdę, że przecież dla naszego środowiska najważniejszy był drugi dzień tego Kongresu, czyli czwartek (8 listopada), gdzie od godzin rannych poruszano tylko nasze branżowe zagadnienia, po których była właśnie ta ważna dla nas debata.
Bo trzeba było Prezesa STM-u dr inż. Rafała Sosnowskiego, aby to branżowe oczekiwanie zostało wreszcie zrealizowane. Nie mogę nie podziękować, więc gromkie branżowe: „DZIĘKUJEMY!!!”.
Bo prawda jest taka, że nigdy wcześniej nie było jeszcze takiej dyskusji/debaty/dysputy odnoszącej się do naszego środowiska zawodowego. Albowiem dyskutowali (zdjęcie poniżej):
Debata ta nastąpiła po merytorycznych wystąpieniach:
Każde z tych wystąpień było na tyle ważne, że nieco później będę próbował odnieść się z osobna do prezentowanych tematów.
Zaś na naszą uwagę zasługuje ten oto fakt, że w tym zacnym gronie uczestnikiem debaty był Prezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Diagnostów Samochodowych mgr inż. Waldemar WITEK (czwarty od lewej, na zdjęciu poniżej), który twardo, jasno i czytelnie reprezentował w tej debacie nasze zawodowe środowisko insp. UDS-ów, no super, Super, SUPER!
Zaś moderatorem tej bardzo interesującej debaty był Prezes STM – dr inż. Rafał Sosnowski.
Jestem autentycznie pod wrażeniem. Szkoda, że wielu z Was nie mogło uczestniczyć w tym ważnym i chyba przełomowym dla naszego środowiska wydarzeniu. Bo doszło do przełamania dotychczasowych barier i zbliżenia stanowisk.
I na tę chwilę to tyle o samej debacie,
i pamiętaj Kolego o tej historycznej dacie (8.11.’18),
bo umożliwił to XIII Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego.
Dziadek Piotra
– – – – – – – – – – –
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: konferencje branżowe, kongres przemysłu i rynku motoryzacyjnego, konsultacje Ministerstwa Transportu, NORCOM, OSDS, PISKP, Politechnika Poznańska, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), projekt PoRD, PZPM, SITK, STM