kwi 25 2018
kwi 25 2018
Warunki techniczne pojazdów – ostatnie zmiany. Prezentacja wykładu, którego autorem jest dr inż. Jerzy Kupiec. Wykład wygłoszony w dniu 8 kwietnia 2018 r. w trakcie Targów Techniki Motoryzacyjnej na konferencji zorganizowanej przez Politechnikę Poznańską.
By dP • Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują 10 • Tags: konferencje branżowe, politechnika, Politechnika Poznańska, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), stan techniczny pojazdów, warunki techniczne pojazdów
Dawniej popularny quiz został przywrócony!
Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Częstotliwość | dziennik |
diagn
25 kwietnia 2018 @ 14:52
szkoda ze nasze szkolenia nie mają tego poziomu
dP
26 kwietnia 2018 @ 21:01
„szkolenia”.
Jestem przekonany, że w tym kontekście warto rozgraniczyć dwa typy naszych szkoleń:
1/ dla kandydatów do zawodu insp. UDS-a
2/ dla podniesienia lub utrzymania poziomu wiedzy czynnym naszym Koleżankom i Kolegom.
Choć w obu tych przypadkach należy życzyć sobie podobnej ilości Prelegentów i z taką wiedzą merytoryczną oraz z takim stopniem wykształcenia – a do tego w cenie 150 zł za szkolenie. Jednym słowem poznańska poprzeczka (na TTM) podniesiona dość wysoko . . . .
I pozdrawiam
dP
Anonim
3 maja 2018 @ 02:14
Uczestników było ~60 wraz z prelegentami, w tym ~30 prawdopodobnie zaproszonych. Z tą podniesioną poprzeczką i stopniem wykształcenia to przesada. Było normalnie, a dla tych co przybyli istotna jest przekazana wiedza .
Cena targowa na przyciągnięcie uczestników – niestety nie wypaliła.
Tezę dp, że jakoby powodem niskiej frekwencji był dotychczasowy udział PP w rynku szkoleń i wykształconych absolwentów należy skwitować 🙂
dP
5 maja 2018 @ 16:42
„przesada” – ?!?!?!
– to proszę o wskazanie, jakie jeszcze nasze szkolenia branżowe mogą się poszczycić taką ilością i tak merytorycznym garniturem tytułów naukowych wśród prelegentów?
I proszę więcej już nie kłamać, że to rzekomo „dP” wypowiedział się na temat niskiej frekwencji na Konferencjach Politechniki Poznańskiej. Proszę czytać ze zrozumieniem, cyt.
„prof. dr hab. Wiesław Zwierzycki przypomniał, że w przeszłości uczestnikami tych Konferencji było grono minimum 150 uczestników. A systematyczny spadek uczestników jest dowodem na to, że od 13 lat Politechnika Poznańska tak dalece wyedukowała nasze środowisko, że zmalało zapotrzebowanie na dalsze podnoszenie wiedzy.”
– jest to mój cytat dr hab. Wiesława Zwierzyckiego, który te słowa wypowiedział w nieco (?) żartobliwej formie – ze strony:
http://www.diagnostasamochodowy.pl/2018/branzowe-badania-naukowe/
I pozdrawiam
dP
Anonim
5 maja 2018 @ 20:03
Tak przesada, ponieważ poprzeczkę dawno już podniósł SITK RP o/Krosno mimo nie posiadania przez prelegentów tytułów naukowych. Obecnie np. na odbytych spotkaniach przez ww. stowarzyszenie w sprawie hybryd przedstawiona była wraz z konkretnym dokumentem prezentacja w pewnym zakresie odmienna od tego co prezentowała w poprzednich latach osoba z tytułem naukowym PP. Nie zawsze „garnitur” ma wpływ na treść przekazywanej wiedzy. Nie jest to odosobniony przypadek.
Co mówił prof. dr hab. Wiesław Zwierzycki to jest to prawda, Niech dp przypomni sobie jak było?
Anonim
30 kwietnia 2018 @ 12:19
Aktualne na temat szkoleń.
Spostrzeżenia po szkoleniu SIiTKRP Krosno w Łodzi 19.06
https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/5227-spostrze%C5%BCenia-po-szkoleniu-siitkrp-krosno-w-%C5%82odzi-1906/
Anonim
3 maja 2018 @ 01:54
Wskazane w 2010 roku spostrzeżenia stały się aktualnymi.
Ad.1 Diagności nie byli i nie są uprawnieni do dopełniania TNB.
Ad.2. W późniejszych latach Departament Prawny Ministra Transportu w swoim stanowisku potwierdził, że należy wyznaczać na poniedziałek
Ad.3. W tej kwestii były stanowiska personelu DTD Ministra Transportu potwierdzające, że przyczepa lekka SAM na rok, w tym obecnego Dyrektora.
Ad.4. Stanowisko było prawidłowe, dziś się proceduje w tej sprawie.
Ad.5. Przedstawiona teza też była zgodna z obowiązującymi przepisami.
Ad.6. Niestety i ta teza też była zgodna z obowiązującymi przepisami.
Ad.7. Odp. jak do pkt. 6
Ad.8. Odp. jak do pkt. 6
————————————————–
Aktualne spostrzeżenia są takie, że uczestników w szkoleniach organizowanych przez SITK RP O/Krosno jest każdego roku więcej. Tożsame dotyczy użytkowników SKP PRO.
„Na przełomie marca i kwietnia br. na terenie całego kraju odbył się cykl seminariów szkoleniowych pt. „Zmiany w systemie badań technicznych pojazdów”. Tematyka seminarium cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony uczestników. W spotkaniach wzięło udział prawie 900 osób, zarówno diagnostów samochodowych, właścicieli stacji kontroli pojazdów oraz urzędników sprawujących bezpośredni nadzór nad SKP. Najwięcej uczestników bo ponad 160 było w Jasionce k. Rzeszowa.
http://www.dlid.pl/galeria/2-uncategorised/609-galeria-seminaria-marzec-kwiecien-2018-r.html „
Anonim
30 kwietnia 2018 @ 21:45
Jakie aktualne? Link do tematu sprzed ośmiu lat!!! Schizofrenia Pana Henia postępuje… 🙁
Anonim
1 maja 2018 @ 21:03
Nic się nie zmieniło nadal wszystko aktualne.
https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/5227-spostrze%C5%BCenia-po-szkoleniu-siitkrp-krosno-w-%C5%82odzi-1906/&page=4
„Tak czy owak – proszę skierować swoje kroki na inne fora, gdzie do woli wypowie się Pan o wspaniałościach tego czy innego Pana przedsięwzięcia. Tu – na własne życzenie – pozostaje Pan persona non grata.”
Anonim
4 maja 2018 @ 16:30
A co się miało zmienić? Nadal tu i tam usiłuje się przekonywać, że podmiot z centralnej polski jest be, szkolenia z jego udziałem też są be. Stadko beczących jak mieliła, tak mieli ozorem. Niektórzy zaniechali, gdy sprawdzili co tak naprawdę w trawie piszczy. Efekt będzie taki, że podstępne zwodzenie obróci się w stronę beczących.