Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Anonim
15 grudnia 2017 @ 09:47
Nie do końca rozumiem uzasadnienie.
Co to znaczy, że ktoś dokonał zmiany pojazdu z kategorii M1 na N1? Zmiana rodzaju pojazdu to chyba jednak nie to samo co zmiana kategorii homologacyjnej.
Poza tym w dokumentach tej rangi nie powinno się popełniać takich rażących błędów, które mi się rzuciły w oczy po 3 sek. czytania. Nie ma w technikach prawodawczych takich tworów jak paragraf sygnowany cyfrą, następnie literą, a potem znów cyfrą…Taka konstrukcja („§9b 1”) nie istnieje jako jednostka redakcyjna tekstu prawnego.
Zapytuje się?
16 grudnia 2017 @ 11:42
Czy SITK w Warszawie zatrudnia
„ krajowego koordynatora do spraw stacji kontroli pojazdów” ,
bo gdzieś na ten temat czytałem, ale teraz tej informacji w internecie nie mogę znaleźć.
Opinia lub też stanowisko w tej sprawie tak bardzo ważnej osoby by było najważniejsze.
Jedynie, co znalazłem to taki zapis.
17 lipca 2016 @ 01:08 { { Dp czy zdajesz sobie sprawę z powagi sytuacji z powodu nazwania oszustem A,S. członka SITK RP O/Krosno, który w centrali pełni także inną funkcję? }
Koledzy może Wy wiecie, co się stało z tym koordynatorem?
dP
17 grudnia 2017 @ 11:29
Nasz (?) resort transportu odpowiada:
7)
Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji RP zgłosiło uwagę do przepisów § 9a i § 9b dotyczących zmian konstrukcyjnych pojazdu powodujących zmianę rodzaju pojazdu.
Zmiana § 9a i dodanie § 9b nastąpiło w drodze rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 6 maja 2016 r., zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. poz. 858).
Przedmiotowe zmiany wykraczają poza zakres przedmiotowy nowelizacji, która implementuje dyrektywę.
– – – – – –
Ze strony: http://legislacja.rcl.gov.pl/docs//523/12296603/12422068/12422071/dokument296029.pdf