maj 18 2017
maj 18 2017
Stanowisko OSDS na temat raportu/sprawozdania NIK-u (Najwyższej Izby Kontroli) zaprezentowane i tym samym upublicznione w dniu 12 maja br. na posiedzeniu Sejmowej Komisji Infrastruktury w Warszawie.
By dP • Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują 1 • Tags: branżowe organizacje, decyzje urzędnicze, diagnosta, konsultacje Ministerstwa Transportu, nadzór nad SKP, NIK dla branży, OSDS, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), resort transportu, rola starostwa, rola TDT, rola Zarządu OSDS, stan techniczny pojazdów, TDT
Dawniej popularny quiz został przywrócony!
Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Częstotliwość | dziennik |
18 maja 2017 @ 19:40
No cóż . . . .
Niewątpliwym walorem stanowiska OSDS-u jest zwrócenie uwago na to, co nam wszystkim uciekło z pola widzenia.
To jest ten właśnie fakt, że NIK rzekomo kontrolował naszą branżę, a w rzeczywistości szukał jedynie politycznych argumentów dla poparcia fałszywej tezy o konieczności przekazania nadzoru nad SKP „w ręce TDT”.
A dowód tego znajdziemy właśnie w stanowisku OSDS-u.
Dowodem tym jest pominięcie, czyli nieuwzględnienie tematyki funkcjonowania TDT dla naszej branży w raporcie/sprawozdaniu NIK.
Ani jedna strona (czyli NIK), ani druga strona (czyli TDT) nie potrafili odeprzeć zarzutów w tej sprawie.
To niejasne (korupcjogenne?) powiązanie NIK i TDT ma niewątpliwy związek z planami budowy ogromnej, szerokiej i drogiej struktury administracyjnej obejmującej cały nasz Kraj. Możemy się domyślać, że miejsce w takiej nowej strukturze znajdą się także dla niektórych obecnych pracowników NIK. Wskazuje na to zachowanie się NIK w tej sprawie.
I pozdrawiam
dP