maj 7 2017
maj 7 2017
By dP • DIAGNOSTA od PoRD 6 • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, BRD, coroczna kontrola SKP, decyzje urzędnicze, diagnosta, diagnosta samochodowy, kodeks karny, motoryzacja, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), Prokurator, resort transportu, SITK, stan techniczny ciężarówek, stan techniczny pojazdów, wyrok sądu
Dawniej popularny quiz został przywrócony!
Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Częstotliwość | dziennik |
dP
7 maja 2017 @ 12:06
Dziękuję Koledze Jackowi, za przysłanie nam tej opinii, które może być wstępem dla dalszych rozważań o zakresie ewentualnej (naszej?) odpowiedzialności.
Myślę/jestem nawet przekonany, że bez zapoznania się z poniższym materiałem trudno nam wszystkim będzie przyjąć sensowne stanowisko w tej sprawie – http://vod.tvp.pl/29907900/02052017
A nasze rozważania zawsze muszą uwzględniać ten oto fakt, że w tym wypadku na drodze zginęli Ludzie.
I już tylko przypomnę, że sąd karny w nieprawomocnym wyroku skazał naszą Koleżankę, która pracując na Okręgowej SKP (zdaniem prokuratora i sądu), jako ostatnia wykonała OBT tej „dłużycy”.
I pozdrawiam
dP
kowal
7 maja 2017 @ 13:56
Dla jednej osoby ta opinia jest bełkotem – dla mnie i sądzę ,że dla innych jest informacją pomocną w pracy. Każda informacja jest ważna i godna zapoznania -ale jak ktoś przez parę lat nie zamieścił żadnej pomocnej informacji w spornych sprawach i potrafi tylko obrażać tych którzy myślą inaczej niż on – to sądzę ,ze w tym jest problem .
Niestety
7 maja 2017 @ 15:12
ale Pan Prezes OSDS ma racje i swoich osobistych animozji,
nie powinieneś uzewnętrzniać w tak ważnym temacie.
Jak to jest opinia ?, prawna ?, techniczna ?- nie !!!
Jest to zbiór wypowiedzi i przepisów zaczerpniętych z różnych pism i ogólnie dostępnych informacji, ze skutkiem całkowicie błędnie wyciągniętych wniosków.
Cytat:
Po prostu nie wiedziałem, że po kraju na specjalnych pojazdach wozi się d ł u ż y c e.
A Wy widzieliście takie, pojazdy bo jak nie to musicie skorzystać z tej opinii w której roi się od braku podstawowej logiki i znajomości zagadnienia.
W ten sposób poszkodowanej koleżance nie pomożemy.
Cytat
7 maja 2017 @ 15:17
Cytat:
” 2. Pojazdy służące do przewozy długich ładunków np.( d ł u ż y c, rur,), „
"Opinia w sprawie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych pojazdów służących do przewozu dłużyc"
8 maja 2017 @ 10:38
Bardzo dobrze, że taki dokument został tutaj opublikowany.
Należy go skierować do MIiB, ale przede wszystkim do prokuratury w Krośnie.
Ten dokument sporządził pan. A. Sałata który nadał sobie tytuł koordynatora d/s skp. Opracowali go wspólnie z facetem z Łodzi, który nie zdał egzaminu na diagnostę a siebie mianował na doradcę diagnostów.
Wspólnie tworzą trupę objazdową i wyłudzają pieniądza od diagnostów za tego typu numery.
http://www.witdpoznan.pl/news/389/drewno-poza-kontrola.html
Ci pseudo eksperci powołują się na powyższy link i twierdzą, że to mają być pojazdy do przewozu dłużyć. „To światowej klasy eksperci” , chcą wszystkim wmówić, że to nie są pojazdy do przewozy drewna ale do przewozu dłużyc.
Może prokuratura lub MIiB zechcą wyjaśnić? co to są za pojazdy do przewozu dłużyc?
A tak pisze jeden z ” biegłych doradców ” SITK Krosno, który stracił uprawnienia diagnosty.
https://forum.osds.org.pl/viewtopic.php?p=12323#12323
„czy ten wózek mógł być wożony na aucie i producent nie przewidział
montażu dyszla w celu transportowania wózka „na pusto”
Dobrało się nieprzeciętne towarzycho od dezinformacji i wciskania odpłatnie kitu diagnostom.
Dłużej milczeć nie można.
dP
10 maja 2017 @ 16:45
W grudniu 2015 r. na szkoleniu w Karpaczu organizowanym przez Oddz. SITK p. Jerzy Król mówił o tym, że nie możemy dopuszczać do ruchu 3 grup pojazdów bez europejskiej homologacji:
– quady z USA,
– traktory/ciągniki rolnicze z Holandii,
– pojazdy do przewozu dłużycy.
Niestety, nie zapamiętałem i nie zapisałem, czy przekazywał jeszcze jakieś szczegółowe informacje w tym zakresie. Może dlatego, że ten problem był mi wówczas nieco obcy.
Ale, może inni uczestnicy tego szkolenia lepiej pamiętają i zechcą się wypowiedzieć?
Pozdrawiam
dP