lis 24 2017
CEP 2,0
CEP 2,0 w kontekście naszej przyszłości.
Był przez nas śniony i oczekiwany, niczym Mesjasz. Miał być istotnym krokiem ku poprawie naszej branżowej rzeczywistości. A jest tylko utrapieniem.
Nie rozumiem dlaczego żadna nasza branżowa organizacji nie kwapi się do oceny dotychczasowego działania systemu CEP 2,0.
Doprawdy, nie rozumiem tego milczenia, nie wiem z czym mamy tu problem? Jedynym odważnym (w branży?) byłby ZPP?
Już ponad pół roku temu w trakcie branżowych szkoleń z przedstawicielami Min. Cyfryzacji byliśmy zapewniani, że wszystko jest przygotowane i zapięte na ostatni guzik.
Przecież musicie to pamiętać tym bardziej, że z tych zapowiedzi wynikał o wiele wcześniejszy termin uruchomienia tego systemu!
Więc zasadne jest pytanie, dlaczego „toto” jeszcze nie działa, gdy tak długo nad tym pracowano i pochłonęło „toto” taką górę pieniędzy?!?!
A, że nie działa, jak należy, to chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie ma żadnej wątpliwości. Albowiem, ja wczoraj jeszcze próbowałem wysłać trzy razy tzw. „pierwsze zagraniczne” i nadal nic. A z informacji od Kolegów wynika, że nie tylko ja mam z tym problemy. W naszych komputerach zalegają już setki I-BT, z którymi nie wiadomo co robić.
Bo my jesteśmy od BT na ścieżce diagnostycznej, a nie od tego, by ino siedzieć na tyłkach i klikać w komputery z powodu cudzej urzędniczej głupoty!!!
Niektórzy z nas uważają, że my to wytrzymamy, i że nie należy krytykować nieudaczników urzędników, bo oni rzekomo mają tak bardzo ciężkie życie (?), że ten program się przecież musi z czasem ustabilizować . . . – ?
A ja nie przyjmuję tych argumentów do wiadomości! Przecież każdy o tym wie, że ten system był wcześniej testowany na naszych SKP!!!
Jak mamy rozumieć te wcześniejsze zapowiedzi i oświadczenia przedstawicieli naszego resortu transportu i Min. Cyfryzacji o tym, że system ten będzie testowany na naszych SKP?
Bo, w tym kontekście należy postawić pytanie:
- gdzie i na jakich naszych SKP „toto” testowano,
- jak długo przebiegał proces testowania,
- ile było tych SKP, które testowały,
że stworzono tak bardzo ułomne narzędzie w formie CEP 2,0 ?
Uważam, że powinniśmy dostać informację od tych naszych SKP, które testowały ten system o tym, jak „toto” działało i co się z tym u nich działo. Bo ja sobie osobiście nie wyobrażam, że Koledzy testujący to narzędzie nie zauważyli braku możliwości wykonania choćby tego „pierwszego zagranicznego”! Już nie będę mówił/pisał o braku możliwości wykonania badania dodatkowego na „HAK” lub braku możliwości wykonania zmiany danych pojazdu.
Mogło tak się zdarzyć, że naszym Kolegom testującym ten program umknęły te sprawy, bo wcale nie wykonywali takich BT, gdy ich nowa SKP jest dopiero na rozruchu. Ale w takiej sytuacji odpowiedzialność spada na urzędników, którzy polecili takie SKP do tych testów!
Więc, jeśli wina nie leży po stronie naszych SKP, to żądajmy nazwisk tych urzędników nieudaczników i pytajmy, czy ponieśli konsekwencje swojej nieudolności!
I jeszcze chciałem odnieść się do dyskusji o ewentualnej kolizji z naszym Prawem, gdy przez 3 dni nie uda się nawiązać połączenia z CEP 2,0 aby:
- nasza SKP działała zgodnie z obowiązującymi od dnia 13 listopada 2017 r.,
- wysłać nasze – choćby jedno! – zaległe BT.
To urzędnicy naszego (?) resortu transportu wspólnie i w porozumieniu z urzędnikami Min. Cyfryzacji zgotowali nam kolejne prawne kłopoty. Biorąc pod uwagę niektóre wcześniejsze doniesienia medialne można założyć, że wiedzieli o czekających nas kłopotach. Tym samym można więc postawić tezę, że to nam zrobili w pełni świadomie i z premedytacją (sic!). Wiedzieli, że narażają nas na kolejne, Kolejne, KOLEJNE prawne kłopoty i prawdopodobnie tego chcieli. A, być może, to było ich głównym celem!
I pozwólcie, że przypomnę: największym wrogiem naszego środowiska zawodowego nie jest konkurencyjna SKP, nie jest nasz handlarz, czy Kontrolowany Klient, nie jest nim nawet firma transportowa, czy też Kolega pracujący na konkurencyjnej SKP, nie jest nim też „podmiot z Centralnej Polski”.
Naszym największym wrogiem są ministerialni urzędnicy, także ci z rzekomo naszego (?) resortu transportu. To oni tworząc (celowo?) ten bałagan prawny liczą, że przypadnie im rola jedynych, którzy potrafią tym prawnym problemom zaradzić. Pod tym hasłem chcą rozbudowy struktur administracyjnych kosztem całego Polskiego Społeczeństwa.
A wystarczy normalne stanowienie Prawa, aby tych kosztów tworzenia „przechowalni” uniknąć!
Postanowiłem o tym napisać wobec faktu, że – poza znanym stanowiskiem ZPP – nikt z naszej branży nie kwapi się do oceny dotychczasowego działania systemu CEP 2,0
Metoda strusia, czyli chowanie głowy w piasek nie rozwiąże tych problemów, a będzie tylko pogłębiało nasze dotychczasowe prawne problemy. Bo do maja 2018 roku czekają nas kolejne zmiany przygotowywane przez fahofcuw z naszego (?) resortu transportu. Nie liczcie, że będzie lepiej. Będzie jeszcze więcej bałaganu, aby mieli uzasadnienie dla wkroczenia TDT z kontrolami na nasze SKP.
I pozdrawiam
dziadek Piotra
– – – – – – – –
27 listopada 2017 @ 17:36
stacji kontroli pojazdów, testował sprawność połączeń z CEP 2 ?
Jeżeli się nie przyzna to sami zamieścimy peany jakie wygłaszał na swoją cześć i programu, który sprzedaje. Zamieścimy jego odpłatne wykłady i prelekcje. Tym też się powinno zająć CBA.
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wprost-ustawa-ministerstwa-strezynskiej-pod-lupa-cba/qh6ptdl
„Wprost”: ustawa ministerstwa Streżyńskiej pod lupą CBA.
Pierwszą poważną porażką Streżyńskiej i jej ministerstwa był nowy element systemu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, wprowadzony 13 listopada. Jego ciągłe awarię sparaliżowały pracę urzędów w całej Polsce. Kolejnym ciosem są rosnące kontrowersje wokół projektu ustawy o ochronie danych osobowych. „
27 listopada 2017 @ 19:01
Hejterze, gdy obrabiasz komukolwiek bezpodstawnie tyłek nie zapomnij go w niego pocałować 🙂 Dobra rada na dysleksje.
27 listopada 2017 @ 20:18
Co warto wiedzieć o dysleksji?
http://www.dysleksja.pl/coto.htm
27 listopada 2017 @ 23:22
Dysleksja u dorosłych
…problemy z zapamiętaniem przeczytanego tekstu,…mylenie dat i godzin,
http://www.dysleksja.medserwis.pl/index.php?t=14&id_t=7036
Objaw 1 To bezsensowne pytanie, ponieważ nikt w imieniu skp nie testował. Każdy z producentów testował sam z wytypowanymi skp na podstawie aplikacji udostępnionej przez MC/COI, która zdaniem uczestników spotkań była „prowizoryczna”.
Firma Japa została zaproszona do testów w PWPW, a to nie to samo. Powód był jeden – najlepsze wyniki przy wdrażaniu CEPiK 2.0.
Objaw 2. To po pytaniu dwa zdania. Groźby co ci zrobimy jak cie złapiemy 🙂 Należy się spodziewać , że będą to kolejne kalumnie, zniesławianie itp. Straszenie CBA -> https://cba.gov.pl/pl/o-cba/347,O-CBA.html
Niestety zostały przekroczone kolejne granice poprzez wskazywanie na producenta, także dystrybutora, że prowadzą działalność godzącą w interesy ekonomiczne państwa.
28 listopada 2017 @ 09:42
Nie na temat napisał „27 listopada 2017 @ 23:22 „ dorosły dyslektyk.
Trzeba będzie to zweryfikować, bo według niego sprawcą zamieszania nie jest ta firma.
„Firma Japa została zaproszona do testów w PWPW, a to nie to samo. Powód był jeden – najlepsze wyniki przy wdrażaniu CEPiK 2.0. ”
Podobno nie testowała programu dla stacji kontroli pojazdów, tylko najlepszy wynik przy wdrażaniu CEPiK 2.
Koledzy czy są gdzieś przyznawane ordery za matactwo. Jeżeli nie to zaproponujmy, komu go przyznać i jak ma wyglądać. Na pewno musi być paragraf i to z gwiazdkami.
Interesują nas fakty, o których piszą niewinni diagności zmuszeni pracować na takim programie..
https://forum.osds.org.pl/viewtopic.php?p=14870#14870
Czyli producent programu SKP PRO kłamie twierdząc, że niekompletny słownik to wina COI ?
Tyle że w w starym systemie te pojazdy były w słowniku, a od CEPIK 2.0 ich nie ma …….
https://forum.osds.org.pl/viewtopic.php?p=14871#14871
nie mi to oceniać. Pytanie najlepiej w formie trwałej do producenta – NIE DYSTRYBUTORA.
Takiej oceny ?dystrybutora? dokonują użytkownicy, których ”majaczący po nocach” nazywa „hejterami „ i zarzuca im szkalowanie oraz pisanie nieprawdy.
Nawet zamieszcza adres do CBA.
Czyżby to, aby nie jest ten program sprzedawany przez ujadającego tutaj anonima na diagnostów, ale także na swoich płatników.
https://forum.osds.org.pl/viewtopic.php?p=14883#14883
Wysłany: Dzisiaj 9:10 Na obecną chwilę wiemy, że STACJA SQL i Patronat ma w słowniku
http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=287460#287460
U mnie, nie. SKP PRO.
Cytat:
„Z ogromną satysfakcją po twoich komentarzach będziemy zamieszczać wszystkie negatywne NARRACJE, które są prawdziwe i kompromitują twoją osobę jak i badziewie, które sprzedajesz.”
28 listopada 2017 @ 13:00
https://forum.osds.org.pl/viewtopic.php?p=14883#14883
Wysłany: Dzisiaj 9:10 Na obecną chwilę wiemy, że STACJA SQL i Patronat ma w słowniku
ale wczoraj jeszcze nie było 🙂
przypuszczam, że w SKPPRO też dzisiaj będzie
http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=287460#287460
U mnie, nie. SKP PRO.
a ten cytat to dotyczy łączenia badań
proponuje czytać ze zrozumieniem a nie łączyć ze sobą przypadkowe odpowiedzi z różnych forów, bo to zaczyna być już śmieszne
28 listopada 2017 @ 14:15
Wszystkie wypowiedzi dotyczą ułomności tego samego programu.
Nie jest istotne co będzie ale co jest.
Cieszyć jedynie może pomoc diagnostów
na wskazanych forach, zamiast idiotycznej propagandy.
28 listopada 2017 @ 13:13
Hejterze najpierw zapytaj u źródła, co się stało, że wczoraj nie mieli, a dzisiaj mają. Nie zdziw się jak dzisiaj będą mieli wszyscy.
http://sjp.pwn.pl/slowniki/le%C5%9Bny-dziad.html
28 listopada 2017 @ 13:40
Hejterze zapytaj u źródła, co się stało, że wczoraj nie mieli, a dzisiaj mają. Nie zdziw się jak dzisiaj będą mieli wszyscy.
http://sjp.pwn.pl/slowniki/le%C5%9Bny-dziad.html
28 listopada 2017 @ 15:35
To nie ułomność i nie jest pomoc to manipulacja, celowa bezpodstawna dyskredytacja preferowana przez administratora tej strony, także niektórych członków zarządu OSDS na ich forum. Z waszego komentarza wynika, że już posiadacie wiedzę o dostarczeniu przez MC/COI słowników do wszystkich producentów.
28 listopada 2017 @ 16:03
Informacja w oknie głównym programu SKP PRO wersja z dnia 27.11 z godz. 13:40 zawiera m.in. dostęp do pełnej korekty danych oraz nowy katalog rodzajów i podrodzajów (RPP). Dostępna także na stronie dystrybutora w w w. d l i d. p l dział CEPiK.
Wystarczy porównać datę i godzinę zamieszczenia pierwszego i kolejnego komentarza z datą powyższą.
27 LISTOPADA 2017 @ 17:36
28 LISTOPADA 2017 @ 09:42
28 LISTOPADA 2017 @ 13:00
Jest to kompromitacja administratora tej strony, który pozwala na bezpodstawną dyskredytację. Tożsame dotyczy niektórych członków OSDS, którzy mieli wiedzę, że nowe słowniki dostali wszyscy producenci.
29 listopada 2017 @ 08:38
TO NIE MIEJSCE DLA NIEDOUCZONEGO DYSTRYBUTORA.
Zachowujesz się jak dzieciak……
DORADCA???, komu ty doradzasz wskaż choćby jednego diagnostę lub właściciela skp.
Bez korzystania z wiedzy WIKIPEDII, radzimy ci, wpierw średnie a potem wyższy taka jest kolejność.
Ze wszystkich branżowych komunikatorów zostałeś z hukiem usunięty, mimo to nadal próbujesz szczęścia pod kolejnym nickiem a tutaj udajesz anonima.
http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=115668#115668
„Z ogromną satysfakcją po twoich komentarzach będziemy zamieszczać wszystkie negatywne NARRACJE, które są prawdziwe i kompromitują twoją osobę jak i to NATRĘCTWO https://sjp.pl/natr%C4%99tny.
30 listopada 2017 @ 18:43
Za dużo śmieci, dp potrzebuje motywacji do ich usunięcia. 🙂