ZPP opiniuje projekt zmiany naszego zakresu ustawy PoRD (Prawa o Ruchu Drogowym).
Uważam, że warto zapoznać się z tym materiałem ZPP (Związek Powiatów Polskich), choć mogliśmy spodziewać się więcej po organizacji, która mogła korzystać z wiedzy ponad 300 prawników zatrudnionych w starostwach. Te 3 strony, brak odniesienia się do Konstytucji, słabe akcenty związane z brakiem merytorycznego uzasadnienia dla proponowanych zmian, itd., itp., et’cetera. Ale jest, jak jest i możemy się zapoznać ze stanowiskiem ZPP, które częściowo ilustruje nastawienie samorządowców do tej błędnej inicjatywy naszego (?) resortu transportu.
Na naszą uwagę zasługuje szczególnie, że samorządowcy świetnie wychwycili kłamstwo urzędnicze o tym, że projekt zmiany PoRD rzekomo jest efektem prac tzw. „grupy roboczej”, gdy w rzeczywistości się z pracami tej grupy rozmija, a wręcz stoi w sprzeczności.
O kolejnym kłamstwie urzędniczym ZPP pisze w kontekście powoływania się resortu transportu na naszą Rewolucyjną Dyrektywę. Rozprawa z tym kłamstwem zawiera się w kilku celnych zdaniach o tym, jakie prawdziwe brzmienie mają stosowne zapisy tej Naszej Dyrektywy.
Swoistą perełką jest odniesienie się do rzekomej fachowości TDT, stanowiącej uzasadnienie w tym projekcie dla powierzenia im nadzoru nad SKP. Bo ZPP przywołał opinię NIK (Naczelna Izba Kontroli) o pracy i realizacji zadań przez TDT, która do przychylnych nie należy i ilustruje obecne możliwości kadry TDT.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
gru 20 2016
ZPP OPINIUJE
ZPP opiniuje projekt zmiany naszego zakresu ustawy PoRD (Prawa o Ruchu Drogowym).
Uważam, że warto zapoznać się z tym materiałem ZPP (Związek Powiatów Polskich), choć mogliśmy spodziewać się więcej po organizacji, która mogła korzystać z wiedzy ponad 300 prawników zatrudnionych w starostwach. Te 3 strony, brak odniesienia się do Konstytucji, słabe akcenty związane z brakiem merytorycznego uzasadnienia dla proponowanych zmian, itd., itp., et’cetera. Ale jest, jak jest i możemy się zapoznać ze stanowiskiem ZPP, które częściowo ilustruje nastawienie samorządowców do tej błędnej inicjatywy naszego (?) resortu transportu.
Na naszą uwagę zasługuje szczególnie, że samorządowcy świetnie wychwycili kłamstwo urzędnicze o tym, że projekt zmiany PoRD rzekomo jest efektem prac tzw. „grupy roboczej”, gdy w rzeczywistości się z pracami tej grupy rozmija, a wręcz stoi w sprzeczności.
O kolejnym kłamstwie urzędniczym ZPP pisze w kontekście powoływania się resortu transportu na naszą Rewolucyjną Dyrektywę. Rozprawa z tym kłamstwem zawiera się w kilku celnych zdaniach o tym, jakie prawdziwe brzmienie mają stosowne zapisy tej Naszej Dyrektywy.
Swoistą perełką jest odniesienie się do rzekomej fachowości TDT, stanowiącej uzasadnienie w tym projekcie dla powierzenia im nadzoru nad SKP. Bo ZPP przywołał opinię NIK (Naczelna Izba Kontroli) o pracy i realizacji zadań przez TDT, która do przychylnych nie należy i ilustruje obecne możliwości kadry TDT.
A resztę poczytajcie sami,
i zastanówcie się nad wnioskami.
dP
—————————
——


By dP • DIAGNOSTA od PoRD 0 • Tags: branżowe organizacje, decyzje urzędnicze, diagnosta, konsultacje Ministerstwa Transportu, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), projekt PoRD, resort transportu, rola starostwa, Zwiazek Powiatów Polskich (ZPP)