Pozostawił nam list, z którego treścią nie sposób się nie zgodzić. A wiara w następne spotkanie może mieć uzasadnienia w fakcie, że to odejście może być odczytanie, jako „męczennik PiS” (nieuzasadniony?). Więc będzie możliwy powrót po kolejnych zmianach za 4 lata . . .?
Ale poczytajmy :
Szanowni Państwo,
„Każdy koniec jest początkiem… czegoś nowego. Każde zakończenie daje Ci szansę na przeżycie czegoś dotąd nieznanego”
To jest moje motto na dziś.
Właśnie dobiega końca mój blisko 3 letni okres pracy jako osoby odpowiedzialnej za Departament Transportu Drogowego – pierwotnie w Ministerstwie Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, później w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju, aż w końcu w Ministerstwie Infrastruktury i Budownictwa.
Wszystkim których miałem okazję i szczęście poznać w tym czasie bardzo dziękuję za okazane zaufanie i wsparcie, bez którego byłoby mi niewątpliwie trudniej piastować stanowisko.
Meandry życia kierują nas na różne zakręty, wierzę, że jeszcze kiedyś dane nam będzie się spotkać.
Pozdrawiam i dziękuję
Łukasz Twardowski
Dyrektor
Departamentu Transportu Drogowego
Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa
II. Zmiany w PoRD na temat „Gaz”-u? Bo oficjalnie nie słyszałem ani razu.
Na naszą SKP przyjechał z sąsiedniego i odległego dość miasta (40 km w jedną stronę) zestresowany Klient pytając, czy my też wyślemy go po zaświadczenie do TDT we Wrocławiu, które rzekomo ma/musi zawierać stwierdzenie, że cyt.:
„instalacja gazowa jest sprawdzona i sprawna” (???).
Koledzy, bardzo Was proszę, nie wpadajmy w paranoję!
To wygląda na Waszą nadinterpretację spowodowaną strachem przed planami objęcia nas nadzorem przez TDT. No, ale bez przesady, bo nikt nie powiedział, że razem nie damy rady.
Być może, że TDT zaczął wymagać nowego toku postępowania. Ale, nawet jeśli to prawda, to także oni muszą przestrzegać obowiązującego prawa. A, jak mi wiadomo, prawo w tym zakresie się jeszcze nie zmieniło.
Czyżbym się mylił?
III. Zmiany naszego postępowania.
Ale muszą nastąpić zmiany naszego postępowania, muszą. Nie uciekniemy z tego Kraju przed zmianami, które nas czekają. Nawet, jeśli będą dla nas (tradycyjnie?!) niekorzystne.
Do czekających nas zmian trzeba się przygotować – i tyle!
A te zmiany naszego postępowania (mój kolego!) muszą także dotyczyć już bardziej uważnego oglądania DR (dowodu rejestracyjnego).
Bo podjeżdża na moją zmianę klient z samym DR w ręku pytając, czy mu podbiję. Więc ja pytam, a dlaczego nie? A on odpowiada „bo tu jest skreślenie”, czyli w miejscu na przeznaczenie (pojazdu) . . . .
No faktycznie, jedna z rubryk w DR jest skreślona mazakiem czarnym, i to bez parafki i bez stempla osoby, która dokonała tego skreślenia . . . .
Okazało się, że już nawet Policja się tym skreśleniem interesowała, ale jednak DR nie zabrała (nie znają obowiązującego prawa???).
A kolegi, który ostatnie OBT w tym DR klepał nie ma już na tej SKP (szuka pracy w okolicy Bolesławca). Zaś jego zmiennik nie chciał się pod tym podpisać.
Ja też nie chciałem i w diabły go odesłałem. Bo on twierdził, że to nasz kolega insp. UDS dokonał tego skreślenia w DR przed wieloma laty (a tę bajeczkę rzekomo kupili też kontrolujący go Policjanci).
Koledzy, od dziś już uważajcie i DR zawsze dobrze przeglądajcie. Bo bardzo wiele DR ma błędne dane, za które będą nam uprawnienia odbierane. Takie są plany resortu transportu. To my mamy naprawiać podstawowe błędy wszystkich WK w Polsce od czasu zakończenia II Wojny Światowej + ćwierć wieku wcześniej w zakresie błędów mniejszej wagi. I zamiast nam za to zapłacić, to chcą nam „chłostą” to sprzątanie stajni Augiasza odpłacić.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
lut 23 2016
ZMIANY
Zmiany, idą zmiany Kolego mój kochany.
I. Pan Dyrektor Łukasz Twardowski odchodzi.
Pozostawił nam list, z którego treścią nie sposób się nie zgodzić. A wiara w następne spotkanie może mieć uzasadnienia w fakcie, że to odejście może być odczytanie, jako „męczennik PiS” (nieuzasadniony?). Więc będzie możliwy powrót po kolejnych zmianach za 4 lata . . .?
Ale poczytajmy :
Szanowni Państwo,
„Każdy koniec jest początkiem… czegoś nowego. Każde zakończenie daje Ci szansę na przeżycie czegoś dotąd nieznanego”
To jest moje motto na dziś.
Właśnie dobiega końca mój blisko 3 letni okres pracy jako osoby odpowiedzialnej za Departament Transportu Drogowego – pierwotnie w Ministerstwie Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, później w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju, aż w końcu w Ministerstwie Infrastruktury i Budownictwa.
Wszystkim których miałem okazję i szczęście poznać w tym czasie bardzo dziękuję za okazane zaufanie i wsparcie, bez którego byłoby mi niewątpliwie trudniej piastować stanowisko.
Meandry życia kierują nas na różne zakręty, wierzę, że jeszcze kiedyś dane nam będzie się spotkać.
Pozdrawiam i dziękuję
Łukasz Twardowski
Dyrektor
Departamentu Transportu Drogowego
Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa
II. Zmiany w PoRD na temat „Gaz”-u? Bo oficjalnie nie słyszałem ani razu.
Na naszą SKP przyjechał z sąsiedniego i odległego dość miasta (40 km w jedną stronę) zestresowany Klient pytając, czy my też wyślemy go po zaświadczenie do TDT we Wrocławiu, które rzekomo ma/musi zawierać stwierdzenie, że cyt.:
„instalacja gazowa jest sprawdzona i sprawna” (???).
Koledzy, bardzo Was proszę, nie wpadajmy w paranoję!
To wygląda na Waszą nadinterpretację spowodowaną strachem przed planami objęcia nas nadzorem przez TDT. No, ale bez przesady, bo nikt nie powiedział, że razem nie damy rady.
Być może, że TDT zaczął wymagać nowego toku postępowania. Ale, nawet jeśli to prawda, to także oni muszą przestrzegać obowiązującego prawa. A, jak mi wiadomo, prawo w tym zakresie się jeszcze nie zmieniło.
Czyżbym się mylił?
III. Zmiany naszego postępowania.
Ale muszą nastąpić zmiany naszego postępowania, muszą. Nie uciekniemy z tego Kraju przed zmianami, które nas czekają. Nawet, jeśli będą dla nas (tradycyjnie?!) niekorzystne.
Do czekających nas zmian trzeba się przygotować – i tyle!
A te zmiany naszego postępowania (mój kolego!) muszą także dotyczyć już bardziej uważnego oglądania DR (dowodu rejestracyjnego).
Bo podjeżdża na moją zmianę klient z samym DR w ręku pytając, czy mu podbiję. Więc ja pytam, a dlaczego nie? A on odpowiada „bo tu jest skreślenie”, czyli w miejscu na przeznaczenie (pojazdu) . . . .
No faktycznie, jedna z rubryk w DR jest skreślona mazakiem czarnym, i to bez parafki i bez stempla osoby, która dokonała tego skreślenia . . . .
Okazało się, że już nawet Policja się tym skreśleniem interesowała, ale jednak DR nie zabrała (nie znają obowiązującego prawa???).
A kolegi, który ostatnie OBT w tym DR klepał nie ma już na tej SKP (szuka pracy w okolicy Bolesławca). Zaś jego zmiennik nie chciał się pod tym podpisać.
Ja też nie chciałem i w diabły go odesłałem. Bo on twierdził, że to nasz kolega insp. UDS dokonał tego skreślenia w DR przed wieloma laty (a tę bajeczkę rzekomo kupili też kontrolujący go Policjanci).
Koledzy, od dziś już uważajcie i DR zawsze dobrze przeglądajcie. Bo bardzo wiele DR ma błędne dane, za które będą nam uprawnienia odbierane. Takie są plany resortu transportu. To my mamy naprawiać podstawowe błędy wszystkich WK w Polsce od czasu zakończenia II Wojny Światowej + ćwierć wieku wcześniej w zakresie błędów mniejszej wagi. I zamiast nam za to zapłacić, to chcą nam „chłostą” to sprzątanie stajni Augiasza odpłacić.
I pozdrawiam,
i do korzystnych zmian namawiam
dziadek Piotra
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, coroczna kontrola SKP, decyzje urzędnicze, diagnosta, instalacje gazowe, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), resort transportu, rola starostwa, rola TDT, TDT