Ma zachęcić do poświęcenia trochę czasu na przeczytanie uwag z komentarzem, pochodzących od
V-ce Premiera tego urzędu, co do złożonego projektu PoRD.1
Swoje wcześniejsze uwagi, co do projektu ustawy zamieściłem w poniższym linku z nadzieją na refleksje Prezesa OSDS, co jednak nie miało miejsca.2
Bardziej precyzyjnie i dokładniej zareagował Minister Rozwoju i Finansów. Cytuję;
Od zawsze podzielałem ten pogląd i to by wskazywało, że jest to początek powrotu do normalności.
O tym też pisałem a tak napisał minister;
Dyrektor TDT chciałby prowadzić działalność gospodarczą z wyłączeniem w/w przepis i wykorzystywać środki publiczne do prowadzenia działalności gospodarczej i nie ponosić odpowiedzialności za przestępstwo związane z tą działalnością. Jeszcze chciałby mieć prawo do znęcania się nad konkurencją, która taką działalność prowadzi poprzez kontrolę i wydawanie zezwoleń oraz ich cofanie bez możliwości odwoływania się.
Hulaj dusza piekła nie ma !!- TOTALITARYZM.
Ciąg dalszy, cytat;
Jakiż to tupet u projektodawcy, chcieli bez zmiany konstytucji osiągnąć swoje prywatne cele.
A co tam – jak się ma władzę to można pozwolić sobie na wszystko i decydowały o tym układy i układziki.
Projektodawcy tworzą dobrą zmianę dla siebie, są wstanie powołać się na diabła i przeinaczyć
Dyrektywy unijne a tak na to reaguje resort v-ce premiera, cytat;
Bardzo jestem ciekaw czy ZARZĄD OSDS, zechce wystąpić do Premiera, aby wyegzekwował odpowiedzialność karną od urzędnika, który takie propozycje projektu zamieścił. Musi skończyć się bezkarna anonimowość, macie niespotykaną szansę i sprzyjający klimat, aby raz na zawsze pozbyć się cwaniaków z ministerstwa, którzy takie gnioty tworzą, świadomie okłamując całe społeczeństwo.
Cd, cytat;
To twierdzenie jest tak dobitne, że nie wymaga komentarza i powody tych wszystkich kłamstw i kalumnii kierowanych pod adresem diagnostów i przedsiębiorców należy wyjaśnić do końca.
Cytat;
Dla każdej, logicznie myślącej osoby jest to tak trafne i dosadne sformułowanie, iż na miejscu urzędnika, który pisał ten projekt i uzasadnienie, dawno bym szukał gdzie indziej zatrudnienia. Jeżeli ci urzędnicy pozostaną tam nadal, to nie licznie na to, że cokolwiek się poprawi lub zmieni na lepsze.
Te „kombinejszen„ jest uprawiane od szeregu lat, przez tych samych urzędników.
Cytat;
Sam bym tego lepiej nie ujął, ale docenić należy też to, że wśród naszej społeczności mamy także wybitnych kolegów potrafiących postawić bardzo trafną ocenę.3
(…)Jak pięknie panowie z TDT piszą o wymaganiach dla diagnostów natomiast słowem się nie zająknęli o wymaganiach dla inspektorów TDT !!! Człowiek po szkole kolejowej, który ani minuty nie spędził w warsztacie ma badać pojazdy do tego jeszcze dodatkowo tylko i wyłącznie wożące materiały niebezpieczne ??? Ilu inspektorów TDT spełnia wymagania dla szeregowego diagnosty ? Czy dla „naddiagnosty? (inspektora TDT ) nie powinno być takich wymagań jak dla osoby szkolącej ( wyższe budowa: naprawa i eksploatacja pojazdów + praktyka w warsztacie) ?
Po co TDT ma budować nowe „wzorcowe” jak chce wprowadzić kolejne narzędzie ( rygor natychmiastowej wykonalności ) by zamykać SKP. Obecnie stacji jest w nadmiarze. Po co nowe jak przedsiębiorcy zabierze diagnostów to stacje sprzeda za 1/4 ceny. (…)
I do powyższej wypowiedzi nawiązuje kolejny cytat;
Zapomniano dodać, że tą żebraninę mają wyłudzać od obywatela przedsiębiorcy dla TDT.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
lis 26 2016
SŁOWO NA NIEDZIELĘ
SŁOWO NA NIEDZIELĘ.
Ma zachęcić do poświęcenia trochę czasu na przeczytanie uwag z komentarzem, pochodzących od
V-ce Premiera tego urzędu, co do złożonego projektu PoRD.1
Swoje wcześniejsze uwagi, co do projektu ustawy zamieściłem w poniższym linku z nadzieją na refleksje Prezesa OSDS, co jednak nie miało miejsca.2
Bardziej precyzyjnie i dokładniej zareagował Minister Rozwoju i Finansów. Cytuję;
Od zawsze podzielałem ten pogląd i to by wskazywało, że jest to początek powrotu do normalności.
O tym też pisałem a tak napisał minister;
Dyrektor TDT chciałby prowadzić działalność gospodarczą z wyłączeniem w/w przepis i wykorzystywać środki publiczne do prowadzenia działalności gospodarczej i nie ponosić odpowiedzialności za przestępstwo związane z tą działalnością. Jeszcze chciałby mieć prawo do znęcania się nad konkurencją, która taką działalność prowadzi poprzez kontrolę i wydawanie zezwoleń oraz ich cofanie bez możliwości odwoływania się.
Hulaj dusza piekła nie ma !!- TOTALITARYZM.
Ciąg dalszy, cytat;
Jakiż to tupet u projektodawcy, chcieli bez zmiany konstytucji osiągnąć swoje prywatne cele.
A co tam – jak się ma władzę to można pozwolić sobie na wszystko i decydowały o tym układy i układziki.
Projektodawcy tworzą dobrą zmianę dla siebie, są wstanie powołać się na diabła i przeinaczyć
Dyrektywy unijne a tak na to reaguje resort v-ce premiera, cytat;
Bardzo jestem ciekaw czy ZARZĄD OSDS, zechce wystąpić do Premiera, aby wyegzekwował odpowiedzialność karną od urzędnika, który takie propozycje projektu zamieścił. Musi skończyć się bezkarna anonimowość, macie niespotykaną szansę i sprzyjający klimat, aby raz na zawsze pozbyć się cwaniaków z ministerstwa, którzy takie gnioty tworzą, świadomie okłamując całe społeczeństwo.
Cd, cytat;
To twierdzenie jest tak dobitne, że nie wymaga komentarza i powody tych wszystkich kłamstw i kalumnii kierowanych pod adresem diagnostów i przedsiębiorców należy wyjaśnić do końca.
Cytat;
Dla każdej, logicznie myślącej osoby jest to tak trafne i dosadne sformułowanie, iż na miejscu urzędnika, który pisał ten projekt i uzasadnienie, dawno bym szukał gdzie indziej zatrudnienia. Jeżeli ci urzędnicy pozostaną tam nadal, to nie licznie na to, że cokolwiek się poprawi lub zmieni na lepsze.
Te „kombinejszen„ jest uprawiane od szeregu lat, przez tych samych urzędników.
Cytat;
Sam bym tego lepiej nie ujął, ale docenić należy też to, że wśród naszej społeczności mamy także wybitnych kolegów potrafiących postawić bardzo trafną ocenę.3
(…)Jak pięknie panowie z TDT piszą o wymaganiach dla diagnostów natomiast słowem się nie zająknęli o wymaganiach dla inspektorów TDT !!! Człowiek po szkole kolejowej, który ani minuty nie spędził w warsztacie ma badać pojazdy do tego jeszcze dodatkowo tylko i wyłącznie wożące materiały niebezpieczne ???
Ilu inspektorów TDT spełnia wymagania dla szeregowego diagnosty ?
Czy dla „naddiagnosty? (inspektora TDT ) nie powinno być takich wymagań jak dla osoby szkolącej ( wyższe budowa: naprawa i eksploatacja pojazdów + praktyka w warsztacie) ?
Po co TDT ma budować nowe „wzorcowe” jak chce wprowadzić kolejne narzędzie ( rygor natychmiastowej wykonalności ) by zamykać SKP. Obecnie stacji jest w nadmiarze. Po co nowe jak przedsiębiorcy zabierze diagnostów to stacje sprzeda za 1/4 ceny. (…)
I do powyższej wypowiedzi nawiązuje kolejny cytat;
Zapomniano dodać, że tą żebraninę mają wyłudzać od obywatela przedsiębiorcy dla TDT.
Pozdrawiam
Praktyk.
1 http://legislacja.rcl.gov.pl/docs//2/12290511/12382565/12382568/dokument257404.pdf NK/0220.12/2016 z dnia 10 listopada 2016.
2 http://www.diagnostasamochodowy.pl/2016/krzyk-rozpaczy/
3 http://www.forum.norcom.pl/viewtopic.php?p=267521#267521
.
By dP • Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują 0 • Tags: decyzje urzędnicze, konsultacje Ministerstwa Transportu, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), projekt PoRD, resort transportu, rola TDT, TDT