Inicjatywy branżowe, czyli kto się liczy na naszym rynku i na czym polegają inicjatywy danej organizacji, na ile poruszane sprawy są aktualne, a na ile nowe (?).
I. Inicjatywa SPCM.
Na adres Redakcji naszego Informatora przyszła korespondencja od Prezesa. A. Dąbrowskiego z załącznikiem (poniżej).
I proszę, warto pominąć błędy w tym piśmie, a warto skupić na podkreślanej potrzebie zbiorowego działania oraz na tym, jakie organizacje mają praktyczne znaczenie dla naszej branży. Bo Prezes A. Dąbrowski był uprzejmy podkreślić tylko dwie z naszych licznych branżowych organizacji:
1/ Ogólnopolskie Stowarzyszenie Diagnostów Samochodowych – OSDS
i
2/ Polską Izbę Stacji Kontroli Pojazdów – PISKP.
„Witam Państwa
Przesyłam Info Biura z informacją o projektach ustaw, które będą kształtować świat w którym będziemy prowadzić firmy.
Proszę pomyśleć o potrzebie wspólnego działania w tworzeniu przepisów, które umożliwią zadbanie o swoje indywidualne interesy.
W pojedynkę zadbać się nie da. Potrzebna jest silna reprezentacja środowiska . . . (…).
Pozdrawiam
Antoni T. Dąbrowski
SPCMiP”
Bo to jest święta prawda, że w pojedynkę się nie da!
II. Inicjatywa SDCM.
Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego zapowiadany był już w październiku (patrz poniżej – info z NW nr 10/2016). Ma odbyć się w dniu 8 grudnia br.
Przeglądając zakres tematycznych wystąpień wręcz rzuca się w oczy brak jednego choćby słowa o czekających nas zmianach prawnych, które wymusza nasza Rewolucyjna Dyrektywa, w której pokładamy tak duże nadzieje.
Panu Prezesowi Alfredowi Franke umknęła jakoś ta super ważna sprawa dla całej naszej branży, o której dyskutujemy od paru tygodni!
Zauważyć musimy, że nawet Prezes A. Dąbrowski nie wspomina w swoim poniższym piśmie o takiej organizacji, jak SDCM. Może dlatego, że także ona nie potrafiła i nie trafiła do nas z jakimkolwiek opisem propozycji resortu transportu o projektowanych zmianach naszej ustawy PoRD. Mam nieodparte wrażenie, że to dziwne milczenie Prezesa A. Franke jest odpowiedzią na krytyczną ocenę proponowanych zmian, której inicjatorami byli przecież lobbyści reprezentujący środowisko producentów nowych pojazdów (PNP).
Chowanie głowy w piasek nie rozwiązuje problemy, gdy urzędnicy naszego (?) resortu transportu poddali się lobbystom (ci to mają kasę!) i forsują – z zapałem godnym lepszej sprawy – to kolejne szkodliwe rozwiązanie, które ma zapewnić sukces tylko jednemu z wielu elementów naszej branżowej rzeczywistości. Tym jedynym, Jedynym JEDYNYM elementem są producenci nowych pojazdów (PNP).
I weekendowo pozdrawiam mając nadzieję, że obudzą się jeszcze pozostałe nasze branżowe organizacje
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
lis 19 2016
INICJATYWY BRANŻOWE
Inicjatywy branżowe, czyli kto się liczy na naszym rynku i na czym polegają inicjatywy danej organizacji, na ile poruszane sprawy są aktualne, a na ile nowe (?).
I. Inicjatywa SPCM.
Na adres Redakcji naszego Informatora przyszła korespondencja od Prezesa. A. Dąbrowskiego z załącznikiem (poniżej).
I proszę, warto pominąć błędy w tym piśmie, a warto skupić na podkreślanej potrzebie zbiorowego działania oraz na tym, jakie organizacje mają praktyczne znaczenie dla naszej branży. Bo Prezes A. Dąbrowski był uprzejmy podkreślić tylko dwie z naszych licznych branżowych organizacji:
1/ Ogólnopolskie Stowarzyszenie Diagnostów Samochodowych – OSDS
i
2/ Polską Izbę Stacji Kontroli Pojazdów – PISKP.
„Witam Państwa
Przesyłam Info Biura z informacją o projektach ustaw, które będą kształtować świat w którym będziemy prowadzić firmy.
Proszę pomyśleć o potrzebie wspólnego działania w tworzeniu przepisów, które umożliwią zadbanie o swoje indywidualne interesy.
W pojedynkę zadbać się nie da. Potrzebna jest silna reprezentacja środowiska . . . (…).
Pozdrawiam
Antoni T. Dąbrowski
SPCMiP”
Bo to jest święta prawda, że w pojedynkę się nie da!
II. Inicjatywa SDCM.
Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego zapowiadany był już w październiku (patrz poniżej – info z NW nr 10/2016). Ma odbyć się w dniu 8 grudnia br.
Przeglądając zakres tematycznych wystąpień wręcz rzuca się w oczy brak jednego choćby słowa o czekających nas zmianach prawnych, które wymusza nasza Rewolucyjna Dyrektywa, w której pokładamy tak duże nadzieje.
Panu Prezesowi Alfredowi Franke umknęła jakoś ta super ważna sprawa dla całej naszej branży, o której dyskutujemy od paru tygodni!
Zauważyć musimy, że nawet Prezes A. Dąbrowski nie wspomina w swoim poniższym piśmie o takiej organizacji, jak SDCM. Może dlatego, że także ona nie potrafiła i nie trafiła do nas z jakimkolwiek opisem propozycji resortu transportu o projektowanych zmianach naszej ustawy PoRD. Mam nieodparte wrażenie, że to dziwne milczenie Prezesa A. Franke jest odpowiedzią na krytyczną ocenę proponowanych zmian, której inicjatorami byli przecież lobbyści reprezentujący środowisko producentów nowych pojazdów (PNP).
Chowanie głowy w piasek nie rozwiązuje problemy, gdy urzędnicy naszego (?) resortu transportu poddali się lobbystom (ci to mają kasę!) i forsują – z zapałem godnym lepszej sprawy – to kolejne szkodliwe rozwiązanie, które ma zapewnić sukces tylko jednemu z wielu elementów naszej branżowej rzeczywistości. Tym jedynym, Jedynym JEDYNYM elementem są producenci nowych pojazdów (PNP).
I weekendowo pozdrawiam mając nadzieję, że obudzą się jeszcze pozostałe nasze branżowe organizacje
dziadek Piotra
– – – – –
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: branżowe organizacje, branżowe wydawnictwa, konferencje branżowe, konsultacje Ministerstwa Transportu, OSDS, PISKP, PNP, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), projekt PoRD, SDCM, SPCMiP