Koledzy dzownią i pytają, dlaczego tak długo milczę na ten temat . . . .?
Dyskusja o tym przypadku na Podstawowej SKP „Auto Waś” Jan Waś ul. Kobiałka 28 w Warszawie przetoczyła się już praktycznie przez wszystkie fora. Dotyczy to wydarzenia, o którym możemy przeczytać w tygodniu „Auto Świat” nr 3 (004) i w „Poradnik Auto Świat” nr 1 oraz możemy oglądać na http://www.auto-swiat.pl/prawo/trumna-na-kolach-z-waznym-przegladem/v8l0y
A ja wcale nie milczę, bo od kilku lat mówię, piszę i przekonuję, że tylko nasze własne środowisko może sobie poradzić z tym, i z podobnymi problemami. Ale do tego potrzebujemy własnego samorządu zawodowego, na który Wy nie chcecie się zgodzić!
Bo sam problem sprowadza się do następującego stwierdzenia/twierdzenia:
tylko insp. UDS może i potrafi skontrolować innego UDS-a.
Słowa te usłyszałem po raz pierwszy od jednego z naszych Kolegów, gdy spotykaliśmy się jeszcze w Leszczynku i od tamtego czasu zapadły mi w pamięć, jako proste remedium na nasze wszystkie bolączki – WSZYSTKIE!.
A pytający mnie „dlaczego milczę” najprawdopodobniej zapomnieli o tej naszej leszczynkowej idei, choć i oni tam wówczas byli (no cóż, upływ czasu . . .).
A teraz poczytajcie jeszcze raz sami, o co chodzi z tą trumna na kołach (poniżej) z Poradnika Auto Świat. A czytając pomyślcie o tym, że podobne sprawy Policja załatwia we własnym środowisku, i to dość skutecznie, bo mają swoją ustawę o zawodzie. Podobnie lekarze, prawnicy, pielęgniarki i komornicy, itd., itp., et’cetera.
Z problemem tym nie poradzi sobie nie tylko nasz OSDS, ale także PISKP, który będąc starszą i bardziej doświadczoną na rynku organizacją, także w takich wypadkach nabiera wody w usta….
Więc pytam jeszcze raz, dlaczego nie chcecie tego zrozumieć i nakładacie na tych biednych urzędników zadania, które przekraczają ich możliwości?
O braku jakiegokolwiek nadzoru właścicielskiego też już się tyle napisałem, że . . . . (…). Ale dla naszych urzędników to zbyt mało, aby takie i podobne (jak np. SKP w Żorach, w Rawie Mazowieckiej, itd., itp., et’cetera) przekształcać na pożyteczne już warsztaty.
No i o czym tu więcej jeszcze gadać/pisać . . . .(?). Więc macie i czytajcie sobie, jak to Wam sprawia przyjemność . . .
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
sty 14 2015
TRUMNA Z BT
Trumna z ważnym BT
Koledzy dzownią i pytają, dlaczego tak długo milczę na ten temat . . . .?
Dyskusja o tym przypadku na Podstawowej SKP „Auto Waś” Jan Waś ul. Kobiałka 28 w Warszawie przetoczyła się już praktycznie przez wszystkie fora. Dotyczy to wydarzenia, o którym możemy przeczytać w tygodniu „Auto Świat” nr 3 (004) i w „Poradnik Auto Świat” nr 1 oraz możemy oglądać na http://www.auto-swiat.pl/prawo/trumna-na-kolach-z-waznym-przegladem/v8l0y
A ja wcale nie milczę, bo od kilku lat mówię, piszę i przekonuję, że tylko nasze własne środowisko może sobie poradzić z tym, i z podobnymi problemami. Ale do tego potrzebujemy własnego samorządu zawodowego, na który Wy nie chcecie się zgodzić!
Bo sam problem sprowadza się do następującego stwierdzenia/twierdzenia:
tylko insp. UDS może i potrafi skontrolować innego UDS-a.
Słowa te usłyszałem po raz pierwszy od jednego z naszych Kolegów, gdy spotykaliśmy się jeszcze w Leszczynku i od tamtego czasu zapadły mi w pamięć, jako proste remedium na nasze wszystkie bolączki – WSZYSTKIE!.
A pytający mnie „dlaczego milczę” najprawdopodobniej zapomnieli o tej naszej leszczynkowej idei, choć i oni tam wówczas byli (no cóż, upływ czasu . . .).
A teraz poczytajcie jeszcze raz sami, o co chodzi z tą trumna na kołach (poniżej) z Poradnika Auto Świat. A czytając pomyślcie o tym, że podobne sprawy Policja załatwia we własnym środowisku, i to dość skutecznie, bo mają swoją ustawę o zawodzie. Podobnie lekarze, prawnicy, pielęgniarki i komornicy, itd., itp., et’cetera.
Z problemem tym nie poradzi sobie nie tylko nasz OSDS, ale także PISKP, który będąc starszą i bardziej doświadczoną na rynku organizacją, także w takich wypadkach nabiera wody w usta….
Więc pytam jeszcze raz, dlaczego nie chcecie tego zrozumieć i nakładacie na tych biednych urzędników zadania, które przekraczają ich możliwości?
O braku jakiegokolwiek nadzoru właścicielskiego też już się tyle napisałem, że . . . . (…). Ale dla naszych urzędników to zbyt mało, aby takie i podobne (jak np. SKP w Żorach, w Rawie Mazowieckiej, itd., itp., et’cetera) przekształcać na pożyteczne już warsztaty.
No i o czym tu więcej jeszcze gadać/pisać . . . .(?). Więc macie i czytajcie sobie, jak to Wam sprawia przyjemność . . .
dP
By dP • DIAGNOSTA od BRD 0 • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, branżowe organizacje, BRD, coroczna kontrola SKP, decyzje urzędnicze, diagnosta samochodowy, kodeks karny, motoryzacja, praca na SKP, rola policji, Stacja Kontroli Pojazdów (SKP), wyrok sądu