Mam nadzieję, że nikt z Was nie ma watpliwości, dla kogo jest niebezpieczna ta mieszanka „handlarz + insp. UDS”. Choć od dawna znamy temat „handlarzy” (wystarczy w wyszukiwarce wpisać to słowo), to wydaje się, że nie do wszystkich naszych Kolegów dociera ta prawda o tym, że trzeba z nimi bardzo uważać, np.: http://www.diagnostasamochodowy.pl/2010/dramat-minelo-5-miesiecy/
Prawda jest też taka, że nie lubię się powtarzać, bo niedawno pisałem już na ten temat.[1] Ale z uwagi na Wasze zainteresowanie tym przypadkiem postanowiłem jeszcze dodatkowo pokazać Wam skan tekstu, który ukazał się w Auto Świat nr 3, gdzie autorzy umieścili także komentarze naszych Kolegów z forum Norcom-u.
Więc po co mam strzępić swój język (pióro, czy klawiaturę?) – poczytajcie sami.
A po przeczytaniu zadajcie sobie pytanie, czy warto było ryzykować (z uwagi na lepszy obrót naszej SKP), gdy nie ma już naszych uprawnień, oj nie!
A do pozbawieniem uprawnień doliczyć jeszcze trzeba kłopoty z organami ścigania, które – co do zasady! – nie rozumieją prymatu obrotów na SKP.
I pamiętajcie, że zawsze jest lepiej uczyć się zawsze na cudzych błędach.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
sty 17 2015
HANDLARZ
Handlarz + UDS, to mieszanka niebezpieczna.
Mam nadzieję, że nikt z Was nie ma watpliwości, dla kogo jest niebezpieczna ta mieszanka „handlarz + insp. UDS”. Choć od dawna znamy temat „handlarzy” (wystarczy w wyszukiwarce wpisać to słowo), to wydaje się, że nie do wszystkich naszych Kolegów dociera ta prawda o tym, że trzeba z nimi bardzo uważać, np.: http://www.diagnostasamochodowy.pl/2010/dramat-minelo-5-miesiecy/
Prawda jest też taka, że nie lubię się powtarzać, bo niedawno pisałem już na ten temat.[1] Ale z uwagi na Wasze zainteresowanie tym przypadkiem postanowiłem jeszcze dodatkowo pokazać Wam skan tekstu, który ukazał się w Auto Świat nr 3, gdzie autorzy umieścili także komentarze naszych Kolegów z forum Norcom-u.
Więc po co mam strzępić swój język (pióro, czy klawiaturę?) – poczytajcie sami.
A po przeczytaniu zadajcie sobie pytanie, czy warto było ryzykować (z uwagi na lepszy obrót naszej SKP), gdy nie ma już naszych uprawnień, oj nie!
A do pozbawieniem uprawnień doliczyć jeszcze trzeba kłopoty z organami ścigania
, które – co do zasady! – nie rozumieją prymatu obrotów na SKP.
I pamiętajcie, że zawsze jest lepiej uczyć się zawsze na cudzych błędach.
dP
[1] http://www.diagnostasamochodowy.pl/2015/trumna-bt/
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, BRD, diagnosta samochodowy, kodeks karny, rola policji, rola starostwa, wyrok sądu