CEPiK bez przetargu, to nie tylko kolejny krok w stronę przepaści, nad którą stoi ta baza danych i urzędnicy realizujący tę ideę od 15-tu lat (słownie: piętnaście lat!)! Bo to także kolejny krok w stronę przepaści, nad którą nas prowadzą nasze branżowe organizacje.
Urzednicy realizujący CEPiK przez ostatnie 15 lat żywią się z naszych pieniędzy nie dając nic, Nic, NIC w zamian. To tak, jakby zaangażowani w to urzędnicy byli na wczasach za nasze pieniądze od 15 lat!
Najbardziej absurdalne efekty urzędniczej pracy w zakresie tej bazy danych można streścić w kilku punktach (patrz np. „Wiadomości, wolny rynek, wolny warsztat” nr 62 str. 51):
38.000 pojazdów marki „Syrena”.
5.000.000 pojazdów historycznych.
65.000 pojazdów marki „Żuk”.
2.659 pojazdów z datą produkcji 1900 wykazuje aktywność.
Mamy tu pojazdy marki np.: „Audi Polski Fiat 126”, „Volkswagen Polonez Caro”.
Według CEP najstarsze pojazdy w Polsce mają 100 lat.
Co roku ok. 70.000 pojazdów, które uległy kasacji nie zostają wyrejestrowane z bazy CEP.
Niedawno pisałem na podobny temat: http://www.diagnostasamochodowy.pl/2015/falszywe-miliardy/
A tu mamy kolejne doniesienia wskazujące na to, że urzędnicy odpowiedzialni za CEPiK nadal brną w korupcyjne bagno – za nasze pieniądze (poniżej)!
I PO będąca u władzy nic z tym problemem nie robi (obecnie p. Olszewski)!
A piszę o tym, bo GW w piątkowym wydaniu z 11 września br. umieściła artykuł pt. „Katalog aut CEIPiK bez przetargu” autorstwa Andrzeja Kublika, z którego wynika, że:
w dotychczasowe prace nad CEPiK-iem włożyliśmy już ponad 1 mld z naszych pieniędzy przez ostatnie 15 lat, za co nikt z PO nie poniósł politycznej odpowiedzialności w sytuacji, gdy ten system nadal nie działa! Panie min. Olszewski – może się Pan wreszcie weźmie do roboty! Chce pan skończyć w niesławie, jak Jarmuziewicz i Rynasiewicz?
To nasze środowisko chcą obarczyć odpowiedzialnością, za należyte funkcjonowanie tego systemu. To na nasze środowisko chcą przerzucić odpowiedzialność za błędy w obecnym funkcjonowaniu tego systemu! To nam będą odbierać uprawnienia za ich lenistwo, także intelektualne. A rozporządzenie nakazujące nam te prace ma ukazać się dopiero w październiku, żebyśmy nie mieli czasu na ewentualne protesty!
GW po raz kolejny się myli lub kłamie, jak np. http://www.diagnostasamochodowy.pl/2015/zmiany-w-bt/ , bo to nie urzędnicy, jak pisze GW ustami Andrzeja Kublika (ten od rzekomych wiadomości „Polacy czyszczą Europę z aut”), a to my mamy w swojej codziennej pracy inspektora UDS-a wyjaśniać rozbieżności w tym Katalogu – pod groźbą pozbawienia uprawnień i nieodpłatnie! To nasze środowisko będzie za darmo i za urzędników starostwa i WK czyściło tę Stajnię Augiasza!
Oni, urzędnicy mają na to miliardy zł, a my będziemy to robić nieodpłatnie za akceptacją naszych branżowych organizacji, które zgodziły się na to w ramach prac w tzw. „grupie roboczej” (sic!). Mam nieodparte wrażenie, że oni nas zdradzili . . . .
A szef Samara, p. Wojciech Drzewiecki nie zna przygotowanych w tym zakresie prawnych rozwiązań, bo trudno założyć, że też celowo kłamie (kłamstwo jest zaraźliwe?).
Ale poczytajcie sami, i zastanówcie się wreszcie nad stosownymi protestami, (zamknięcie naszych SKP np. na tydzień, a potem . . .). Bo babskie wylewanie żali pismami nie skutkuje oczekiwanymi efektami.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
wrz 14 2015
CEPiK BEZ PRZETARGU
CEPiK bez przetargu, to nie tylko kolejny krok w stronę przepaści, nad którą stoi ta baza danych i urzędnicy realizujący tę ideę od 15-tu lat (słownie: piętnaście lat!)! Bo to także kolejny krok w stronę przepaści, nad którą nas prowadzą nasze branżowe organizacje.
Urzednicy realizujący CEPiK przez ostatnie 15 lat żywią się z naszych pieniędzy nie dając nic, Nic, NIC w zamian. To tak, jakby zaangażowani w to urzędnicy byli na wczasach za nasze pieniądze od 15 lat!
Bo wszyscy wiedzą już o tym, że to przedsięwzięcie związane jest z największa aferą korupcyjną w III RP, o czym już co najmniej kilka razy sam pisałem, np.: http://www.diagnostasamochodowy.pl/2015/mistrz/ lub http://www.diagnostasamochodowy.pl/2013/cepik/
Najbardziej absurdalne efekty urzędniczej pracy w zakresie tej bazy danych można streścić w kilku punktach (patrz np. „Wiadomości, wolny rynek, wolny warsztat” nr 62 str. 51):
Niedawno pisałem na podobny temat: http://www.diagnostasamochodowy.pl/2015/falszywe-miliardy/
A tu mamy kolejne doniesienia wskazujące na to, że urzędnicy odpowiedzialni za CEPiK nadal brną w korupcyjne bagno – za nasze pieniądze (poniżej)!
I PO będąca u władzy nic z tym problemem nie robi (obecnie p. Olszewski)!
A piszę o tym, bo GW w piątkowym wydaniu z 11 września br. umieściła artykuł pt. „Katalog aut CEIPiK bez przetargu” autorstwa Andrzeja Kublika, z którego wynika, że:
Ale poczytajcie sami, i zastanówcie się wreszcie nad stosownymi protestami, (zamknięcie naszych SKP np. na tydzień, a potem . . .). Bo babskie wylewanie żali pismami nie skutkuje oczekiwanymi efektami.
Dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – –
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, branżowe organizacje, Cepik, coroczna kontrola SKP, decyzje urzędnicze, diagnosta, diagnosta samochodowy, konsultacje Ministerstwa Transportu, motoryzacja, PISKP, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), rola Zarządu OSDS, Samar, SITK