Afery we Wrocławiu i w Lesznie, czyli . . . . . – c.d.n.?
Mam nadzieję, że nikt w to nie wątpi, że ciąg dalszy naszych branżowych afer i tak nastąpi.
Bo na razie nikt nie ma woli do tego, aby im przeciwdziałać. Nie leży to w interesie ani naszych (?) resortowych urzędników transportowych, ani nie leży to w interesie naszych branżowych organizacji. No sami powiedzcie, czy nie mam racji?
Nasi branżowi liderzy potrafią opowiadać o pierdołach, „stawiać piwo” na forach i wstawiać tam uśmieszki, żartując prowadzić niby-dyskusję o niby-ważnych sprawach, zaś dyskusji o naszych patologiach unikają, niczym diabeł święconej wody (mało odważnie?). Czy nie sądzicie, że to trochę mało poważnie?
Ja wiem, że łatwiej jest sobie żartować, niż merytorycznie dyskutować, ja wiem. Ale w ślad za Kolegą „Praktyk”-iem usilnie namawiam do zajęcia stanowiska w tych ważnych dla całego naszego środowiska sprawach. Nie należy wiecznie uciekać przed trudnymi problemami, chowając tchórzliwie głowę w piasek i udając, że to nie dotyczy naszej branży, że nasza chata skraja.
Kłopotom należy odważnie stawić czoła, bo inaczej one dopadną także tych uciekających w popłochu.
I. Rzekome nieprawidłowości rzekomych fachowców z TDT?
Kolejne afery związane z kolejnymi rzekomymi nieprawidłowościami na wrocławskich SKP. Piszę o tym, bo otrzymałem pismo z UM Wrocław z którego wynika, że w latach 2013 – 2014 wszczęli oni:
• tylko jedno postępowanie o zamknięcie SKP, które zresztą zaraz umorzono,
• aż 13 postępowań administracyjnych w celu cofnięcia uprawnień naszym wrocławskim Kolegom.
Jak z tego widać, właściciele SKP stoją na mocniejszej pozycji, choć więcej niż my narzekają.
I ciekawie rysuje się tu rola TDT, gdyż wszystkie, Wszystkie, WSZYSTKIE te decyzje podjęto z powodu rzekomych nieprawidłowości opisanych w protokołach Transportowego Dozoru Technicznego. Być może, że jest to tylko usprawiedliwianie się wrocławskich urzędników i przerzucanie całej winy na TDT za skalę problemów z nadzorem nad SKP w tym mieście, być może . . . .
A efektem tych postępowań administracyjnych jest – jak na razie – cofnięcie uprawnień w stosunku do 4 naszych kolegów.
Ale też na uwagę zasługuje ten fakt, że aż w ośmiu przypadkach umorzono postępowanie wobec naszych wrocławskich Kolegów, co może wskazywać na to, iż opisane w protokołach TDT nieprawidłowości były jednak tylko i wyłącznie . . . . – rzekome!
Przecież to jest dopiero afera! Tylko kogo za ten stan pociągnąć do odpowiedzialności?
Bo stresy naszych wrocławskich Kolegów nie były rzekome, wierzcie mi!
Panie i Panowie, tylko, czy ktoś za to (i na to!) odpowie?
II. Wpadka w Lesznie.
Jak może pamiętacie, przed paroma dniami pisałem o kolejnej aferze pt. „Kolejna wpadka (nie dotyczy dziadka!)”, którą wykryli policjanci z Leszna – http://www.diagnostasamochodowy.pl/2015/slonecznie/
I oto otrzymałem odpowiedź od Z-cy Prokuratora Rejonowego Przemysława Grześkowiaka o tym, że do wskazanych nieprawidłowości doszło jednak na kolejnej już, bo Okręgowej SKP. Moje proroctwo spełniło się? – http://www.diagnostasamochodowy.pl/2015/oskp-do-kontroli/
Było to na Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów w Lesznie, przy ul. Unii Europejskiej 5, prowadzonej przez firmę „CarService” Spółka z o.o. z siedzibą w Kościanie. Okazuje się, że na tym etapie postępowania przygotowawczego naszemu koledze przedstawiono łącznie 6 zarzutów popełnionych łącznie w okresie od 15 kwietnia 2015 r. do 06 maja br. z art. 226 § 3 kk i art. 271 § 3 kk w zw. Z art. 11 § 2 kk.
Już w dniu 25 czerwca 2015 r. Prokuratura wniosła akt oskarżenia do Sądu Rejonowego w Lesznie.
Dla niektórych z nas okres przebywania w stresie staje się nieznośny. Może jeszcze pamiętacie niedawny przypadek śmierci jednego z naszych kolegów, który nie doczekał zakończenia prokuratorskiego postępowania przygotowawczego . . .
Dlatego uważam, że nadszedł czas na instytucjonalne rozstrzygnięcia.
I pozdrawiam Dziadek Piotra
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
sie 5 2015
AFERY WE WROCŁAWIU
Afery we Wrocławiu i w Lesznie, czyli . . . . . – c.d.n.?
Mam nadzieję, że nikt w to nie wątpi, że ciąg dalszy naszych branżowych afer i tak nastąpi.
Bo na razie nikt nie ma woli do tego, aby im przeciwdziałać. Nie leży to w interesie ani naszych (?) resortowych urzędników transportowych, ani nie leży to w interesie naszych branżowych organizacji. No sami powiedzcie, czy nie mam racji?
Nasi branżowi liderzy potrafią opowiadać o pierdołach, „stawiać piwo” na forach i wstawiać tam uśmieszki, żartując prowadzić niby-dyskusję o niby-ważnych sprawach, zaś dyskusji o naszych patologiach unikają, niczym diabeł święconej wody (mało odważnie?). Czy nie sądzicie, że to trochę mało poważnie?
Ja wiem, że łatwiej jest sobie żartować, niż merytorycznie dyskutować, ja wiem. Ale w ślad za Kolegą „Praktyk”-iem usilnie namawiam do zajęcia stanowiska w tych ważnych dla całego naszego środowiska sprawach. Nie należy wiecznie uciekać przed trudnymi problemami, chowając tchórzliwie głowę w piasek i udając, że to nie dotyczy naszej branży, że nasza chata skraja.
Kłopotom należy odważnie stawić czoła, bo inaczej one dopadną także tych uciekających w popłochu.
I. Rzekome nieprawidłowości rzekomych fachowców z TDT?
Kolejne afery związane z kolejnymi rzekomymi nieprawidłowościami na wrocławskich SKP. Piszę o tym, bo otrzymałem pismo z UM Wrocław z którego wynika, że w latach 2013 – 2014 wszczęli oni:
• tylko jedno postępowanie o zamknięcie SKP, które zresztą zaraz umorzono,
• aż 13 postępowań administracyjnych w celu cofnięcia uprawnień naszym wrocławskim Kolegom.
Jak z tego widać, właściciele SKP stoją na mocniejszej pozycji, choć więcej niż my narzekają.
I ciekawie rysuje się tu rola TDT, gdyż wszystkie, Wszystkie, WSZYSTKIE te decyzje podjęto z powodu rzekomych nieprawidłowości opisanych w protokołach Transportowego Dozoru Technicznego. Być może, że jest to tylko usprawiedliwianie się wrocławskich urzędników i przerzucanie całej winy na TDT za skalę problemów z nadzorem nad SKP w tym mieście, być może . . . .
A efektem tych postępowań administracyjnych jest – jak na razie – cofnięcie uprawnień w stosunku do 4 naszych kolegów.
Ale też na uwagę zasługuje ten fakt, że aż w ośmiu przypadkach umorzono postępowanie wobec naszych wrocławskich Kolegów, co może wskazywać na to, iż opisane w protokołach TDT nieprawidłowości były jednak tylko i wyłącznie . . . . – rzekome!
Przecież to jest dopiero afera! Tylko kogo za ten stan pociągnąć do odpowiedzialności?
Bo stresy naszych wrocławskich Kolegów nie były rzekome, wierzcie mi!
Panie i Panowie, tylko, czy ktoś za to (i na to!) odpowie?
II. Wpadka w Lesznie.
Jak może pamiętacie, przed paroma dniami pisałem o kolejnej aferze pt. „Kolejna wpadka (nie dotyczy dziadka!)”, którą wykryli policjanci z Leszna – http://www.diagnostasamochodowy.pl/2015/slonecznie/
I oto otrzymałem odpowiedź od Z-cy Prokuratora Rejonowego Przemysława Grześkowiaka o tym, że do wskazanych nieprawidłowości doszło jednak na kolejnej już, bo Okręgowej SKP. Moje proroctwo spełniło się? – http://www.diagnostasamochodowy.pl/2015/oskp-do-kontroli/
Było to na Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów w Lesznie, przy ul. Unii Europejskiej 5, prowadzonej przez firmę „CarService” Spółka z o.o. z siedzibą w Kościanie. Okazuje się, że na tym etapie postępowania przygotowawczego naszemu koledze przedstawiono łącznie 6 zarzutów popełnionych łącznie w okresie od 15 kwietnia 2015 r. do 06 maja br. z art. 226 § 3 kk i art. 271 § 3 kk w zw. Z art. 11 § 2 kk.
Już w dniu 25 czerwca 2015 r. Prokuratura wniosła akt oskarżenia do Sądu Rejonowego w Lesznie.
Dla niektórych z nas okres przebywania w stresie staje się nieznośny. Może jeszcze pamiętacie niedawny przypadek śmierci jednego z naszych kolegów, który nie doczekał zakończenia prokuratorskiego postępowania przygotowawczego . . .
Dlatego uważam, że nadszedł czas na instytucjonalne rozstrzygnięcia.
I pozdrawiam
Dziadek Piotra
By dP • DIAGNOSTA od PoRD 0 • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, coroczna kontrola SKP, decyzje urzędnicze, diagnosta, diagnosta samochodowy, kodeks karny, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), rola policji, rola starostwa, rola TDT, Stacja Kontroli Pojazdów (SKP), wyrok sądu