Jednym z tych „autorytetów?” jest osoba, która próbowała się włamać na cudze konto internetowe (taki kolega Ketiw-a, który jest z płd.-wsch. Polski). Drugim autorytetem jest UDS, który nie miał odwagi zabrać głosu w sprawie usunięcia swojego kolegi z organizacji. Zaś trzecim autorytetem jest wspierający ich obu pan Grzegorz Krzemieniecki.
No cóż . . ., ja wiem, że sprawa jest ważna dla producentów oprogramowania, bo waży się ich „być, albo nie być”. Ten ich stres powoduje nerwowe reakcje.
Sprawa ta jest ważna choćby w tym kontekście, o którym pisze także Kolega „Praktyk”, cyt.: „…W najbliższym czasie ma być wprowadzony system badań w połączeniu z jednolitym wydrukiem badań z urządzeń. W tym też celu jest testowany system informatyczny (urzędowy), przy wsparciu jednej z firm obsługujących stacje kontroli pojazdów . . .” http://www.sdsforum.pl/viewtopic.php?p=5124&sid=d9a8afb342e0a4c276d0079c2e4bfc18#5124
Mi to rybka, czyli inaczej mówiąc obojętnie, jaka firma zdobędzie ten monopol. Nie będę żałować żadnego z przegranych, albowiem na długo przed nami wiedzieli o styczniowej nowelizacji (rozporządzenie 1675) i nam nic nie powiedzieli. Tym samym wpisali się na listę tych, którzy stoją po przeciwnej stronie naszej barykady wraz ze śpiochami i ministerialnymi wrogimi nam urzędnikami na wysokich stołkach. I, jak się domyślam, też im przysięgali. Ciekawe, czy znowu na kolanach?
A ja tylko przypominam, że urzędnicy bywają na wysokich stołkach, a nasze środowisko obudziło sie nie tak dawno, ale zawsze już będzie.
I apeluję do tych organizacji, które pozostały w „kółku różańcowym”, aby sytuacji nie zaspały, i żeby też się wycofały.
Ja także uważam, że to „fajna wiadomość”. Ale mam wątpliwości, czy restrykcje nie dotkną czasami nie tylko nabywców tych aut, ale także części naszych Kolegów, którzy te auta dopuścili . . . (?) – może i ja miałem takie na swojej SKP?
Zastanawiam się, czy czasem nie powinniśmy sie przygotować na ewentualne zarzuty dopuszczenia tych pojazdów do ruchu. Mogły one trafić w każde miejsce, nie tylko na Śląsku. Ciekawe, czy będzie można tu liczyć na pomoc naszych branżowych organizacji . . ., jak myślicie?
Bo pamiętaj mój złociutki, że niemiecki „złom?” ma się tak do polskiego złomu, jak kiedyś marka niemiecka do polskiej złotówki. I niech to pamiętają te wszystkie lobbujące dupki.
A ja z ciekawością znalazłem tam ciekawy wpis pana Kazimierza Zbyluta (polecam i pozdrawiam Pana Kazimierza!).
W kontekście tej wypowiedzi Pana Kazimierza warto przypomnieć pkt 8 sławetnej Instrukcji NKWD dla polskich urzędników, cyt.[1]:
„8. Należy zwrócić baczną uwagę na ludzi wyróżniających się zmysłem organizacyjnym, umiejących sobie jednać popularność. Ludzi takich należy pozyskać, a w razie odmowy nie dopuszczać do wyższych stanowisk.”
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
sty 31 2014
ZAWSZE BRANŻOWO
Zawsze branżowo, takie to i owo.
I. Moje pisanie wywołuje nieraz zamieszanie.
Bo po moim http://www.diagnostasamochodowy.pl/2014/nasze-oprogramowania/ odezwały się liczne „autorytety?”, które zarzucają mi manipulację i promowanie firmy „Norcom”.
Jednym z tych „autorytetów?” jest osoba, która próbowała się włamać na cudze konto internetowe (taki kolega Ketiw-a, który jest z płd.-wsch. Polski). Drugim autorytetem jest UDS, który nie miał odwagi zabrać głosu w sprawie usunięcia swojego kolegi z organizacji. Zaś trzecim autorytetem jest wspierający ich obu pan Grzegorz Krzemieniecki.
No cóż . . ., ja wiem, że sprawa jest ważna dla producentów oprogramowania, bo waży się ich „być, albo nie być”. Ten ich stres powoduje nerwowe reakcje.
Sprawa ta jest ważna choćby w tym kontekście, o którym pisze także Kolega „Praktyk”, cyt.: „…W najbliższym czasie ma być wprowadzony system badań w połączeniu z jednolitym wydrukiem badań z urządzeń. W tym też celu jest testowany system informatyczny (urzędowy), przy wsparciu jednej z firm obsługujących stacje kontroli pojazdów . . .” http://www.sdsforum.pl/viewtopic.php?p=5124&sid=d9a8afb342e0a4c276d0079c2e4bfc18#5124
Mi to rybka, czyli inaczej mówiąc obojętnie, jaka firma zdobędzie ten monopol. Nie będę żałować żadnego z przegranych, albowiem na długo przed nami wiedzieli o styczniowej nowelizacji (rozporządzenie 1675) i nam nic nie powiedzieli. Tym samym wpisali się na listę tych, którzy stoją po przeciwnej stronie naszej barykady wraz ze śpiochami i ministerialnymi wrogimi nam urzędnikami na wysokich stołkach. I, jak się domyślam, też im przysięgali. Ciekawe, czy znowu na kolanach?
A ja tylko przypominam, że urzędnicy bywają na wysokich stołkach, a nasze środowisko obudziło sie nie tak dawno, ale zawsze już będzie.
I apeluję do tych organizacji, które pozostały w „kółku różańcowym”, aby sytuacji nie zaspały, i żeby też się wycofały.
II. Piszecie (?) – i dobrze.
1/. Kolega Kazimierz przysłał mi/nam cyt. „„Witam i pozdrawiam. Znalazłem fajną wiadomość” : http://www.sfora.biz/Polacy-traca-auta-Przekret-na-niemieckim-zlomie-a64083
Ja także uważam, że to „fajna wiadomość”. Ale mam wątpliwości, czy restrykcje nie dotkną czasami nie tylko nabywców tych aut, ale także części naszych Kolegów, którzy te auta dopuścili . . . (?) – może i ja miałem takie na swojej SKP?
Zastanawiam się, czy czasem nie powinniśmy sie przygotować na ewentualne zarzuty dopuszczenia tych pojazdów do ruchu. Mogły one trafić w każde miejsce, nie tylko na Śląsku. Ciekawe, czy będzie można tu liczyć na pomoc naszych branżowych organizacji . . ., jak myślicie?
Piszą o tym także na http://finanse.wp.pl/kat,1037883,title,Wielki-przekret-na-niemieckich-autach,wid,16371591,wiadomosc.html?ticaid=1121ef
Bo pamiętaj mój złociutki, że niemiecki „złom?” ma się tak do polskiego złomu, jak kiedyś marka niemiecka do polskiej złotówki. I niech to pamiętają te wszystkie lobbujące dupki.
2/. Napisał także Kolega ”Praktyk” na naszym forum http://www.sdsforum.pl/viewtopic.php?p=5125&sid=301dee707fdc30175e213f7b168afdd9#5125
A ja z ciekawością znalazłem tam ciekawy wpis pana Kazimierza Zbyluta (polecam i pozdrawiam Pana Kazimierza!).
W kontekście tej wypowiedzi Pana Kazimierza warto przypomnieć pkt 8 sławetnej Instrukcji NKWD dla polskich urzędników, cyt.[1]:
„8. Należy zwrócić baczną uwagę na ludzi wyróżniających się zmysłem organizacyjnym, umiejących sobie jednać popularność. Ludzi takich należy pozyskać, a w razie odmowy nie dopuszczać do wyższych stanowisk.”
Wypisz-wymaluj, znalazłem powód odwołania Pana Kazimierza!
—————
Szczęścia zdrowia
Dziadek Piotra,
co po kątach się nie chowa
[1] „Instrukcja NK/003/47”, Ściśle tajne K.AA/OC113…………………………….Moskwa, 3.IV.1947 r.,
(Odpis dokumentu pochodzącego z kancelarii Bolesława Bieruta) – Źródło: http://ojczyzna.pl/
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy • Tags: decyzje urzędnicze, konsultacje Ministerstwa Transportu, oprogramowanie SKP, PISKP, PNP, rola ITS, rola TDT