Także i Wam sugeruję, przeczytajcie najpierw pismo do TDT (tak, jak i ja zrobiłem), a następnie przeczytajcie poniższą odpowiedź. A teraz sami spróbujcie znaleźć w poniższym piśmie odpowiedzi na zadane pytania lub na postawione problemy (np. wezwanie z 14-dniowym terminem, problem łamania prawa przez TDT od 10-ciu lat, problem spółki cywilnej prowadzącej SKP i zatrudniającej insp. UDS-a świetle decyzji starostwa i TDT, czym są wyroki sądowe ferowane wobec naszej Polskiej Administracji Publicznej w świetle obowiązującej zasady praworządności, itp., itd., et’cetera).
A dla bardziej zaawansowanych prawnie P.T. Czytelników przedstawiam to, co napisał nasz Kolega i jednocześnie właściciel SKP, do którego to poniższe pismo zaadresowano, cyt.:
„Witam serdecznie.
Otrzymałem odpowiedź od TDT, którą przesyłam w załączeniu. Treść odpowiedzi nie ma żadnego związku z treścią mojego pisma. Nie wykonał roszczenia i w tej sytuacji czekam za odpowiedzią ministra i Pani Premier, aby zwrócić się do właściwych organów o wyegzekwowanie usunięcia naruszeń związanych z posiadaniem.
Mamy prawomocny wyrok w Poznaniu z powodu naruszenia posiadania. To wszystko długo trwa, ale finałem będzie odszkodowanie.
Dodam że Dyrektor TDT nie ujawnił urzędników, dokumentów, które miałyby potwierdzić, że nie posiadam, wyzbyłem się przedmiotowej stacji kontroli pojazdów. Tylko na podstawie wiarygodnych dokumentów mógłby wydać decyzje (art. 107 par.3 Kpa.)[1]. Sprawa jest skierowana do WSA w Warszawie.
Pozdrawiam.
(…)”
[1] Art.107.§ 3. „Uzasadnienie faktyczne decyzji powinno w szczególności zawierać wskazanie faktów, które organ uznał za udowodnione, dowodów, na których się oparł, oraz przyczyn, z powodu których innym dowodom odmówił wiarygodności i mocy dowodowej, zaś uzasadnienie prawne – wyjaśnienie podstawy prawnej decyzji, z przytoczeniem przepisów prawa.”
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
paź 24 2014
URZĘDNICZE TENDENCJE
Urzędnicze tendencje, to „pójście w niekompetencję”.
Tak mi się zrymowało o tej „niekompetencji”, gdy przeczytałem odpowiedź TDT na pismo zamieszczone na naszej stronce : http://www.diagnostasamochodowy.pl/2014/kolasa-tdt/
Także i Wam sugeruję, przeczytajcie najpierw pismo do TDT (tak, jak i ja zrobiłem), a następnie przeczytajcie poniższą odpowiedź. A teraz sami spróbujcie znaleźć w poniższym piśmie odpowiedzi na zadane pytania lub na postawione problemy (np. wezwanie z 14-dniowym terminem, problem łamania prawa przez TDT od 10-ciu lat, problem spółki cywilnej prowadzącej SKP i zatrudniającej insp. UDS-a świetle decyzji starostwa i TDT, czym są wyroki sądowe ferowane wobec naszej Polskiej Administracji Publicznej w świetle obowiązującej zasady praworządności, itp., itd., et’cetera).
A dla bardziej zaawansowanych prawnie P.T. Czytelników przedstawiam to, co napisał nasz Kolega i jednocześnie właściciel SKP, do którego to poniższe pismo zaadresowano, cyt.:
„Witam serdecznie.
Otrzymałem odpowiedź od TDT, którą przesyłam w załączeniu. Treść odpowiedzi nie ma żadnego związku z treścią mojego pisma. Nie wykonał roszczenia i w tej sytuacji czekam za odpowiedzią ministra i Pani Premier, aby zwrócić się do właściwych organów o wyegzekwowanie usunięcia naruszeń związanych z posiadaniem.
Mamy prawomocny wyrok w Poznaniu z powodu naruszenia posiadania. To wszystko długo trwa, ale finałem będzie odszkodowanie.
Dodam że Dyrektor TDT nie ujawnił urzędników, dokumentów, które miałyby potwierdzić, że nie posiadam, wyzbyłem się przedmiotowej stacji kontroli pojazdów. Tylko na podstawie wiarygodnych dokumentów mógłby wydać decyzje (art. 107 par.3 Kpa.)[1]. Sprawa jest skierowana do WSA w Warszawie.
Pozdrawiam.
(…)”
[1] Art.107.§ 3. „Uzasadnienie faktyczne decyzji powinno w szczególności zawierać wskazanie faktów, które organ uznał za udowodnione, dowodów, na których się oparł, oraz przyczyn, z powodu których innym dowodom odmówił wiarygodności i mocy dowodowej, zaś uzasadnienie prawne – wyjaśnienie podstawy prawnej decyzji, z przytoczeniem przepisów prawa.”
By dP • DIAGNOSTA od PoRD, Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują • Tags: coroczna kontrola SKP, decyzje urzędnicze, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), resort transportu, rola starostwa, rola TDT, Samorządowe Kolegium Odwoławcze (SKO), wyrok sądu