Branżowe bzdury na temat wieku aut na naszych drogach. Podobno jest ich coraz więcej (?)!
Producenci nowych pojazdów (PNP) nie dają nam zapomnieć o rzekomym problemie „starych aut”. Niewątpliwie, każdy taki artykuł to kamyczek (kamień, cegła?) rzucony na nasze podwórko (SKP) lub w nasze środowisko (insp. UDS-ów).
I tak, w dzisiejszej „Rzeczpospolitej” ukazał się kolejny już artykuł w tej sprawie autorstwa Adama Woźniaka pt. „Na drogach coraz więcej starych aut” (poniżej).
Generalny zarzut, jaki mam wobec tego Autora, to jawna manipulacja, której się dopuścił. Bo buduje główną tezę na nieprawdziwych, bo Cepik-owych danych.
Wszyscy wiemy, że dane będące w posiadaniu WK są bardzo mocno, Bardzo Mocno niewiarygodne! W urzędniczych bazach danych widnieją pojazdy z pierwszych lat okresu powojennego (sic!), które przekłamują rzeczywisty obraz, bo z roku na rok negatywnie rzutują na statystykę.
No pomyślcie sami . . . ., przecież te dziesiątki tysięcy starych i nie wyrejestrowanych pojazdów z okresu powojennego są z roku na rok jeszcze starsze . . . . (!) – tylko w tych papierach w WK i Cepik-u oraz w statystykach PNP . . . .!!!
A wystarczy zdroworozsądkowo zatrzymać się przez chwilę na ulicach Warszawy i popatrzeć na przejeżdżające auta aby stwierdzić, że w strumieniu tysięcy tych aut nie ma ani jednego z tych, które widnieją w wykazach WK do lat 60-tych ubiegłego wieku.
Manipulacja p. Adama Woźniaka widoczna jest w końcowej części tego artykułu, gdy sam wspomina nieśmiało o danych Samar-u na temat rzekomej rzetelności Cepik-owych statystyk. Bo od tej informacji powinien był zacząć (sic!). A on najpierw zbudował nieprawdziwy obraz branży samochodowej, aby na koniec wspomnieć, że to może nie być w całości prawdą, bo ten Cepik, to . . . .
Ale poczytajcie sami i podzielcie się uwagami z Kolegami:
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
sie 26 2014
BRANŻOWE BZDURY
Branżowe bzdury na temat wieku aut na naszych drogach. Podobno jest ich coraz więcej (?)!
Producenci nowych pojazdów (PNP) nie dają nam zapomnieć o rzekomym problemie „starych aut”. Niewątpliwie, każdy taki artykuł to kamyczek (kamień, cegła?) rzucony na nasze podwórko (SKP) lub w nasze środowisko (insp. UDS-ów).
I tak, w dzisiejszej „Rzeczpospolitej” ukazał się kolejny już artykuł w tej sprawie autorstwa Adama Woźniaka pt. „Na drogach coraz więcej starych aut” (poniżej).
Generalny zarzut, jaki mam wobec tego Autora, to jawna manipulacja, której się dopuścił. Bo buduje główną tezę na nieprawdziwych, bo Cepik-owych danych.
Wszyscy wiemy, że dane będące w posiadaniu WK są bardzo mocno, Bardzo Mocno niewiarygodne! W urzędniczych bazach danych widnieją pojazdy z pierwszych lat okresu powojennego (sic!), które przekłamują rzeczywisty obraz, bo z roku na rok negatywnie rzutują na statystykę.
No pomyślcie sami . . . ., przecież te dziesiątki tysięcy starych i nie wyrejestrowanych pojazdów z okresu powojennego są z roku na rok jeszcze starsze . . . . (!) – tylko w tych papierach w WK i Cepik-u oraz w statystykach PNP . . . .!!!
Sygnalizowałem już niejednokrotnie ten problem, np.: http://www.diagnostasamochodowy.pl/2014/martwe-dusze-drogach/
A wystarczy zdroworozsądkowo zatrzymać się przez chwilę na ulicach Warszawy i popatrzeć na przejeżdżające auta aby stwierdzić, że w strumieniu tysięcy tych aut nie ma ani jednego z tych, które widnieją w wykazach WK do lat 60-tych ubiegłego wieku.
Manipulacja p. Adama Woźniaka widoczna jest w końcowej części tego artykułu, gdy sam wspomina nieśmiało o danych Samar-u na temat rzekomej rzetelności Cepik-owych statystyk. Bo od tej informacji powinien był zacząć (sic!). A on najpierw zbudował nieprawdziwy obraz branży samochodowej, aby na koniec wspomnieć, że to może nie być w całości prawdą, bo ten Cepik, to . . . .
Ale poczytajcie sami i podzielcie się uwagami z Kolegami:
dP
By dP • Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują • Tags: BRD, Cepik, decyzje urzędnicze, motoryzacja, PNP, rola starostwa, Stacja Kontroli Pojazdów (SKP)