Od pana Grzegorza Krzemienieckiego otrzymałem linki do radosnej twórczości unijnych urzędników Komisji Europejskiej (taki rząd UE). Ich zdaniem cyt. (podkreślenia są moje):
„… w ruchu drogowym uczestniczy nadmierna liczba pojazdów mających usterki techniczne. Badania przeprowadzone w Zjednoczonym Królestwie i w Niemczech wskazują wręcz, że praktycznie zawsze do 10% pojazdów posiada usterkę, która uniemożliwiałaby im przejście OBT[1]. Ponadto w obecnych warunkach wiele usterek technicznych mających poważne konsekwencje dla bezpieczeństwa (związanych głównie z elektronicznymi podzespołami odpowiadającymi za bezpieczeństwo, takimi jak ABS czy ESC) nie podlega w ogóle kontroli w ramach OBT. Usterki techniczne mają poważny wpływ na wypadkowość: szacuje się, że odpowiadają za 6% wszystkich wypadków, co przekłada się każdego roku na 2000 ofiar śmiertelnych i jeszcze większą liczbę rannych.”
Bzdura za bzdurą i kłamstwa inicjowaną przez lobby PNP (producenci nowych pojazdów):
1/ Po pierwsze primo, to z faktu, że 10 % pojazdów ma „N”[2] w czasie ich OBT na ich niemieckich i angielskich SKP nie wynika jeszcze, że w całości stanowią zagrożenie dla BRD[3].
2/ Po drugie primo, to powszechnie wiadomo, że wiele pojazdów wcale nie posiada elektronicznych systemów bezpieczeństwa, i w tej grupie nie stwierdzono w żadnych naukowych badaniach większej wypadkowości.
3/ po trzecie primo, na podkreślenie zasługuje tutaj słowo „szacuje się”. Bo to nie są badania naukowe, tylko szacunki PNP, będących jednocześnie udziałowcami w ich sieciach SKP. I przypominam, że tylko badania naukowe mogą stanowić podstawę do podobnego wnioskowania. Ale oni, choć maja kasę, to ich nie zlecą. Bo żadna osoba z tytułem naukowym nie zgodzi się z ich wnioskami i kłamstwami, jak np. co do przytoczonej ilości ofiar śmiertelnych i rannych.
II. Radosna twórczość Kolegów na forach.
Już ponad 10 lat trwa ta dyskusja na różnych-różnistych branżowych forach internetowych. Ta dyskusja dotyczy nie tylko problemów interpretacyjnych naszego PoRD, konieczności zrzeszania się (nie tylko w formie stowarzyszenia) lub umiejscowienia nr VIN, zasadności pobierania określonych opłat, waloryzacji cennika, itd., itp., et’cetera.
Więc pytam, jak długo jeszcze zamierzacie dyskutować? Przecież mamy już nasz OSDS[4] i teraz przyszedł już czas na rozwiązywanie tych wcześniej dyskutowanych od 10 lat problemów!
Nie mogę już czytać o tym, czy na naszych SKP[5] kamery mają być (?), czy może niezależny obserwator z WK[6] lub fotki z każdej czynności (?) i wydruki z każdego urządzenia (?).
Koledzy, dość już tego gadulstwa. Jest już najwyższy czas na rozwiązywanie dyskutowanych problemów, bo mamy już stosowne narzędzie do tych zmian. To nasz OSDS z jego zarządem na czele, który jest właśnie od tego, od inicjowania i pilnowania tych zmian, które mają być przyjazne dla naszego UDS-owego środowiska (nie zawsze i nie konicznie po myśli właścicieli). Więc już dość tego pisania/gadania. Do roboty, do roboty!
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
sie 22 2013
RADOSNA TWÓRCZOŚĆ
Radosna twórczość branżowa.
I. Radosna twórczość unijnych urzędników.
Od pana Grzegorza Krzemienieckiego otrzymałem linki do radosnej twórczości unijnych urzędników Komisji Europejskiej (taki rząd UE). Ich zdaniem cyt. (podkreślenia są moje):
„… w ruchu drogowym uczestniczy nadmierna liczba pojazdów mających usterki techniczne. Badania przeprowadzone w Zjednoczonym Królestwie i w Niemczech wskazują wręcz, że praktycznie zawsze do 10% pojazdów posiada usterkę, która uniemożliwiałaby im przejście OBT[1]. Ponadto w obecnych warunkach wiele usterek technicznych mających poważne konsekwencje dla bezpieczeństwa (związanych głównie z elektronicznymi podzespołami odpowiadającymi za bezpieczeństwo, takimi jak ABS czy ESC) nie podlega w ogóle kontroli w ramach OBT. Usterki techniczne mają poważny wpływ na wypadkowość: szacuje się, że odpowiadają za 6% wszystkich wypadków, co przekłada się każdego roku na 2000 ofiar śmiertelnych i jeszcze większą liczbę rannych.”
Bzdura za bzdurą i kłamstwa inicjowaną przez lobby PNP (producenci nowych pojazdów):
1/ Po pierwsze primo, to z faktu, że 10 % pojazdów ma „N”[2] w czasie ich OBT na ich niemieckich i angielskich SKP nie wynika jeszcze, że w całości stanowią zagrożenie dla BRD[3].
2/ Po drugie primo, to powszechnie wiadomo, że wiele pojazdów wcale nie posiada elektronicznych systemów bezpieczeństwa, i w tej grupie nie stwierdzono w żadnych naukowych badaniach większej wypadkowości.
3/ po trzecie primo, na podkreślenie zasługuje tutaj słowo „szacuje się”. Bo to nie są badania naukowe, tylko szacunki PNP, będących jednocześnie udziałowcami w ich sieciach SKP. I przypominam, że tylko badania naukowe mogą stanowić podstawę do podobnego wnioskowania. Ale oni, choć maja kasę, to ich nie zlecą. Bo żadna osoba z tytułem naukowym nie zgodzi się z ich wnioskami i kłamstwami, jak np. co do przytoczonej ilości ofiar śmiertelnych i rannych.
II. Radosna twórczość Kolegów na forach.
Już ponad 10 lat trwa ta dyskusja na różnych-różnistych branżowych forach internetowych. Ta dyskusja dotyczy nie tylko problemów interpretacyjnych naszego PoRD, konieczności zrzeszania się (nie tylko w formie stowarzyszenia) lub umiejscowienia nr VIN, zasadności pobierania określonych opłat, waloryzacji cennika, itd., itp., et’cetera.
Więc pytam, jak długo jeszcze zamierzacie dyskutować? Przecież mamy już nasz OSDS[4] i teraz przyszedł już czas na rozwiązywanie tych wcześniej dyskutowanych od 10 lat problemów!
Nie mogę już czytać o tym, czy na naszych SKP[5] kamery mają być (?), czy może niezależny obserwator z WK[6] lub fotki z każdej czynności (?) i wydruki z każdego urządzenia (?).
Koledzy, dość już tego gadulstwa. Jest już najwyższy czas na rozwiązywanie dyskutowanych problemów, bo mamy już stosowne narzędzie do tych zmian. To nasz OSDS z jego zarządem na czele, który jest właśnie od tego, od inicjowania i pilnowania tych zmian, które mają być przyjazne dla naszego UDS-owego środowiska (nie zawsze i nie konicznie po myśli właścicieli). Więc już dość tego pisania/gadania. Do roboty, do roboty!
I tak się tylko już zastanawiam, czy może czasami nie wiecie, jak to się robi? Jeśli tak, to może zapytajcie Stacha . . .- https://www.diagnostasamochodowy.pl/2013/zarzad-osds-pyta/
III. Radosna twórczość PJN.
A poniżej ilustracja tej „twórczości?” PJN. Ale zastanówmy się, czy tylko oni mają monopol na tę „twórczość”?
Pyta dP
[1] OBT, to okresowe i obowiązkowe badanie techniczne pojazdu, które wykonuje UDS na SKP.
[2] „N”, to branżowy symbol negatywnego wyniku OBT.
[3] BRD, to powszechnie używany w branży skrót słów: bezpieczeństwo ruchu drogowego.
[4] OSDS, to Ogólnopolskie Stowarzyszenie Diagnostów Samochodowych, które powstało 01.07.2012 r. i zrzeszające (… – tajemnica wojskowa!!!) UDS-ów.
[5] SKP, to miejsce pracy UDS-a, czyli stacja Kontroli Pojazdów.
[6] WK, to Wydział Komunikacji.
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy • Tags: BRD, decyzje urzędnicze, diagnosta, motoryzacja, PNP, rola Zarządu OSDS, SKP