Najlepsza stacja kontroli pojazdów, czyli krakowski (małopolski?) Ranking najlepszych SKP.
To bardzo miło, bo okazało się, że to „Sprawozdanie…”, które obejmuje aż 6 starostw i tyleż samo miast, sporządzone przez pracowników Urzędu Miasta w Krakowie http://www.diagnostasamochodowy.pl/2013/sprawozdanie/ odbiło się dość dużym echem w naszym środowisku.
Więc nie tylko ja (!) zauważyłem, że dobrze się stało iż po Krakowie poruszyłem (przypomniałem?) dla ogółu naszego środowiska temat najlepszych i najgorszych stacji kontroli pojazdów.[1]
A zwycięzca tej rywalizacji powinien otrzymać – nie tylko! – darmową reklamę na wszystkich naszych branżowych portalach, od PISKP poprzez OSDS do Ministerstwa Transportu!!!
Swoja drogą, nie znam na dzień dzisiejszy równie profesjonalnie zrobionego rankingu. Rzetelne, obiektywne i czytelne kryteria oceny poszczególnych aspektów działania stacji kontroli pojazdów powodują, że warto te doświadczenia przenieść do tych ośrodków (miejskich i intelektualnych), które aspirują do pozytywnie postrzeganej „wielkomiejskości”. Dlatego też gotów jestem przyjąć, że w tej dziadzienie to Kraków jest ponownie „stolicą” naszego środowiska, a pokazane w nim najlepsze SKP są także najlepszymi w całym Kraju.
Popatrzmy sobie jeszcze raz na te dwa rodzaje kryteriów oceny SKP w tym krakowskim rankingu:
I. Ilość „N” i zatrzymanych DR za 2011 r.:
Autodiagnostyka Papros Szwaczka Zając Sp. J., KR/092/P – 733 „N” i 91 DR.
Tadeusz Hortyński, KR/086/P – 98 „N” i 12 DR.
Krakowskie Przedsiębiorstwo Przewozowo-Usługowe Sp. z o.o., KR/026/P –718 „N” i żadneg0 DR.[2]
AAC, Sp. z o.o., KR043/P – 327 „N” i żadneg0 DR.[3]
PZM Okręgowy Zespół Działalności Gospodarczej, Sp. z o.o., KR/048/P – 163 „N” i zadneg0 DR.[4]
AUTO OBSŁUGA Tomasz Fundament Spółka Jawna, KR/061/P – 149 „N” i żadnego DR.[5]
A teraz zapytam nieśmiało, a ile jest u Was tych „N” i zatrzymanych DR?
Ale, niezależnie od Waszej odpowiedzi, jedno tu jest bardzo pewne:
dziwi mnie tak niska pozycja PZM OZDG w tym (ogólnopolskim?) Rankingu, gdy się weźmie pod uwagę doświadczenie PZM na naszym motoryzacyjnym rynku.
II. Analiza pracy stacji kontroli pojazdów.
Ta analiza jest jeszcze ciekawsza i bardziej sprawiedliwa, bo obejmująca analizę z pkt I.
Dokonano jej w oparciu o szczegółową analizę wyników kontroli za rok 2011 oraz danych o BT przekazywanych na żądanie organu kontroli (system punktów). W ten sposób wyłoniono pięć najlepszych (w Małopolsce, w Polsce?) stacji kontroli pojazdów.
Najlepsza Stacja Kontroli Pojazdów z ilością 24 pkt, to . . . . . :
KR/063/P, Mariusz Greguła Firma Handlowo-Usługowa „AUTO-CENTRUM” (15 pkt).
Zobaczcie, że w tej „klasie” wcale nie ma już PZM lub innych i podobnie „starych” firm typu PKS, MPK, itp., itd., et’cetera (???).
I myślę, że nie zdziwicie się, że do tematu ogólnopolskiego rankingu SKP (stacji kontroli pojazdów) wrócimy w najbliższym możliwie czasie. Mam też nadzieję, że omówimy ten temat bardziej szeroko. Mam też nadzieję, że na czele tej ogólnopolskiej już listy będą następujące SKP:
a/ gdzie, zatrudnieni są liderzy naszych branżowych organizacji (sami wiecie jakich!),
b/ należące do liderów naszego środowiska, zasiadających jako członkowie zarządów i rad nadzorczych w naszych branżowych organizacjach (sami wiecie w jakich!).
c/ znajdzie się wreszcie jakaś SKP należąca do firmy o nieco dłuższych motoryzacyjnych tradycjach (PZM?).
Bo ktoś tu musi dawać przykład – nie tylko słowami, ale także własnymi działaniami!
A referat Transportu i Działalności Regulowanej z Wydziału Ewidencji Pojazdów i Kierowców Urzędu Miasta Krakowa, za to profesjonalne „Sprawozdanie . . .” oraz tak potrzebną i pożyteczną działalność w naszej branży powinien otrzymać specjalne podziękowanie od samego Ministra Transportu (…), bo od nas to podziękowanie już ma.
[1] Dawno temu pisałem o problematyce corocznej oceny pracy SKP, dokonywanej przez UM w Poznaniu (ś.p. N-k Królikowski).
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
lis 17 2013
NAJLEPSZA STACJA KONTROLI POJAZDÓW
Najlepsza stacja kontroli pojazdów, czyli krakowski (małopolski?) Ranking najlepszych SKP.
To bardzo miło, bo okazało się, że to „Sprawozdanie…”, które obejmuje aż 6 starostw i tyleż samo miast, sporządzone przez pracowników Urzędu Miasta w Krakowie http://www.diagnostasamochodowy.pl/2013/sprawozdanie/ odbiło się dość dużym echem w naszym środowisku.
Więc nie tylko ja (!) zauważyłem, że dobrze się stało iż po Krakowie poruszyłem (przypomniałem?) dla ogółu naszego środowiska temat najlepszych i najgorszych stacji kontroli pojazdów.[1]
A zwycięzca tej rywalizacji powinien otrzymać – nie tylko! – darmową reklamę na wszystkich naszych branżowych portalach, od PISKP poprzez OSDS do Ministerstwa Transportu!!!
Swoja drogą, nie znam na dzień dzisiejszy równie profesjonalnie zrobionego rankingu. Rzetelne, obiektywne i czytelne kryteria oceny poszczególnych aspektów działania stacji kontroli pojazdów powodują, że warto te doświadczenia przenieść do tych ośrodków (miejskich i intelektualnych), które aspirują do pozytywnie postrzeganej „wielkomiejskości”. Dlatego też gotów jestem przyjąć, że w tej dziadzienie to Kraków jest ponownie „stolicą” naszego środowiska, a pokazane w nim najlepsze SKP są także najlepszymi w całym Kraju.
Popatrzmy sobie jeszcze raz na te dwa rodzaje kryteriów oceny SKP w tym krakowskim rankingu:
I. Ilość „N” i zatrzymanych DR za 2011 r.:
A teraz zapytam nieśmiało, a ile jest u Was tych „N” i zatrzymanych DR?
Ale, niezależnie od Waszej odpowiedzi, jedno tu jest bardzo pewne:
dziwi mnie tak niska pozycja PZM OZDG w tym (ogólnopolskim?) Rankingu, gdy się weźmie pod uwagę doświadczenie PZM na naszym motoryzacyjnym rynku.
II. Analiza pracy stacji kontroli pojazdów.
Ta analiza jest jeszcze ciekawsza i bardziej sprawiedliwa, bo obejmująca analizę z pkt I.
Dokonano jej w oparciu o szczegółową analizę wyników kontroli za rok 2011 oraz danych o BT przekazywanych na żądanie organu kontroli (system punktów). W ten sposób wyłoniono pięć najlepszych (w Małopolsce, w Polsce?) stacji kontroli pojazdów.
Najlepsza Stacja Kontroli Pojazdów z ilością 24 pkt, to . . . . . :
AUTODIAGNOSTYKA PAPROS SZWACZKA ZAJĄC, Spółka Jawna,
z siedzibą Os. Strusia 13, 31-809 Kraków, zakres ABT,
Tel. 12-6813150,
godz. otwarcia 8-20, Sobota 8-14,
więc niniejszym to tam zapraszamy tam naszych wszystkich P.T. Klientów z Krakowa i okolicy do przeprowadzania BT!!!
A kolejne w tym rankingu są następujące SKP:
Zobaczcie, że w tej „klasie” wcale nie ma już PZM lub innych i podobnie „starych” firm typu PKS, MPK, itp., itd., et’cetera (???).
I myślę, że nie zdziwicie się, że do tematu ogólnopolskiego rankingu SKP (stacji kontroli pojazdów) wrócimy w najbliższym możliwie czasie. Mam też nadzieję, że omówimy ten temat bardziej szeroko. Mam też nadzieję, że na czele tej ogólnopolskiej już listy będą następujące SKP:
a/ gdzie, zatrudnieni są liderzy naszych branżowych organizacji (sami wiecie jakich!),
b/ należące do liderów naszego środowiska, zasiadających jako członkowie zarządów i rad nadzorczych w naszych branżowych organizacjach (sami wiecie w jakich!).
c/ znajdzie się wreszcie jakaś SKP należąca do firmy o nieco dłuższych motoryzacyjnych tradycjach (PZM?).
Bo ktoś tu musi dawać przykład – nie tylko słowami, ale także własnymi działaniami!
Pozdrawiam i . . . .
– do następnego rankingu
Dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
P.S.
A referat Transportu i Działalności Regulowanej z Wydziału Ewidencji Pojazdów i Kierowców Urzędu Miasta Krakowa, za to profesjonalne „Sprawozdanie . . .” oraz tak potrzebną i pożyteczną działalność w naszej branży powinien otrzymać specjalne podziękowanie od samego Ministra Transportu (…), bo od nas to podziękowanie już ma.
[1] Dawno temu pisałem o problematyce corocznej oceny pracy SKP, dokonywanej przez UM w Poznaniu (ś.p. N-k Królikowski).
[2] W 2010 r. – 751 „N” i 0 zatrzymanych DR.
[3] w 2010 r. – 386 „N” i 0 DR
[4] W 2010 r. – 149 „N” i 0 DR
[5] W 2010 r. 160 „N” i 0 DR.
By dP • DIAGNOSTA od BRD • Tags: BRD, decyzje urzędnicze, diagnosta, jakość badań technicznych, konsultacje Ministerstwa Transportu, praca na SKP, rola starostwa, Stacja Kontroli Pojazdów (SKP)