Nasz min. Nowak po raz kolejny przegrał, ale w ten sposób przegraliśmy też wszyscy. A stało się to w dniu wczorajszym, gdy z poprawionego budżetu, partyjni koledzy naszego Fotoradara zabrali mu ponad 1 miliard zł (sic!). Odebrali/zabrali mu tę kasę w biały dzień i w świetle reflektorów. A on nie zrobił nic, Nic, NIC . . .
Ten Miłośnik Zegarków Wszelakich przegrał, bo nie potrafił obronić budżetu swojego/naszego Ministerstwa Transportu (…). Poddał się, jak ten niedawny Chińczyk na budowanej u nas autostradzie.
Ale w ten sposób przegraliśmy wszyscy, albowiem wielu z nas nie pojedzie lepszymi kolejami lub drogami, bo gdzieś zabraknie tego miliarda na dokończenie czegoś tam . . .
Przegrała też nasza cała branża zwiazana z funkcjonowaniem naszych SKP. Już pal licho nasze podwyżki, stojące w miejscu od tylu lat na naszych SKP dzięki obecnej i poprzedniej ekipie z PO w M.T. (…).
I już pal licho ten kłujący w oczy (niektórych tylko?) cennik im. „Pana Kazimierza”. Przegraliśmy, bo będzie mniej spotkań typu „grupa robocza”, które przecież także kosztują: paluszki + woda mineralna. W tym kontekscie cieszymy się (?), że chociaż nie zabraknie na sowite i tradycyjne premie dla ministra i jego doradców i 500 tysięcznej rzeszy naszych (?) urzędników, którzy objadają ten Kraj, jak szarańcza afrykańskiego Obamy lub jak kiedyś przedrozbiorowa szlachta Naszą Koronę.
A sami przyznacie, że nasze 124 miejsce w światowym rankingu stanu infrastruktury[1] wymaga niemałych nakładów remontowo-inwestycyjnych. Zresztą, co ja będę Wam gadał, jak jest każdy widzi, gdy wyjedzie w jakąkolwiek trasę jakimkolwiek pojazdem (samochodem, rowerem lub traktorem).
Minister Nowak przegrał także w wyniku wcześniejszych decyzji swoich partyjnych kolegów z PO, które autoryzował swoim podpisem. Przykładem takiej radosnej twórczości tej formacji to przerosty administracyjne, które sami wcześniej krytykowali, więc kłamali.
Takim przykładem ich radosnej twórczości w dziedzinie infrastruktury jest zakup Pendolino. Widać było w telewizorze, jak nasz Minister cieszy się z tego zakupu, niczym z nowego swojego zegarka. A wszyscy już mamy świadomość (oprócz zadufanych w sobie członków PO), że ten zakup był chybiony. Inaczej mówiąc, te pieniążki/grosiki można było wydać lepiej, gospodarniej, zasadniej, itp., itd., et’cetera.
O skali indolencji tej ekipy od infrastruktury pod rządami pana Nowaka mówią szacunki wskazujące na 2 miliardy euro do zwrotu dla EU.
Minister Nowak musiał przegrać kupując Pendolino[2] w sytuacji, gdy na naszym[3] Górnym Śląsku średnia prędkość pociągu pasażerskiego wynosi dziś 20 km/godz., a towarowego 8 km/godz.[4]
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
sie 21 2013
Minister Nowak przegrał
Minister Nowak przegrał – ponownie.
Nasz min. Nowak po raz kolejny przegrał, ale w ten sposób przegraliśmy też wszyscy. A stało się to w dniu wczorajszym, gdy z poprawionego budżetu, partyjni koledzy naszego Fotoradara zabrali mu ponad 1 miliard zł (sic!). Odebrali/zabrali mu tę kasę w biały dzień i w świetle reflektorów. A on nie zrobił nic, Nic, NIC . . .
Ten Miłośnik Zegarków Wszelakich przegrał, bo nie potrafił obronić budżetu swojego/naszego Ministerstwa Transportu (…). Poddał się, jak ten niedawny Chińczyk na budowanej u nas autostradzie.
Ale w ten sposób przegraliśmy wszyscy, albowiem wielu z nas nie pojedzie lepszymi kolejami lub drogami, bo gdzieś zabraknie tego miliarda na dokończenie czegoś tam . . .
Przegrała też nasza cała branża zwiazana z funkcjonowaniem naszych SKP. Już pal licho nasze podwyżki, stojące w miejscu od tylu lat na naszych SKP dzięki obecnej i poprzedniej ekipie z PO w M.T. (…).
I już pal licho ten kłujący w oczy (niektórych tylko?) cennik im. „Pana Kazimierza”. Przegraliśmy, bo będzie mniej spotkań typu „grupa robocza”, które przecież także kosztują: paluszki + woda mineralna. W tym kontekscie cieszymy się (?), że chociaż nie zabraknie na sowite i tradycyjne premie dla ministra i jego doradców i 500 tysięcznej rzeszy naszych (?) urzędników, którzy objadają ten Kraj, jak szarańcza afrykańskiego Obamy lub jak kiedyś przedrozbiorowa szlachta Naszą Koronę.
A sami przyznacie, że nasze 124 miejsce w światowym rankingu stanu infrastruktury[1] wymaga niemałych nakładów remontowo-inwestycyjnych. Zresztą, co ja będę Wam gadał, jak jest każdy widzi, gdy wyjedzie w jakąkolwiek trasę jakimkolwiek pojazdem (samochodem, rowerem lub traktorem).
Minister Nowak przegrał także w wyniku wcześniejszych decyzji swoich partyjnych kolegów z PO, które autoryzował swoim podpisem. Przykładem takiej radosnej twórczości tej formacji to przerosty administracyjne, które sami wcześniej krytykowali, więc kłamali.
Takim przykładem ich radosnej twórczości w dziedzinie infrastruktury jest zakup Pendolino. Widać było w telewizorze, jak nasz Minister cieszy się z tego zakupu, niczym z nowego swojego zegarka. A wszyscy już mamy świadomość (oprócz zadufanych w sobie członków PO), że ten zakup był chybiony. Inaczej mówiąc, te pieniążki/grosiki można było wydać lepiej, gospodarniej, zasadniej, itp., itd., et’cetera.
O skali indolencji tej ekipy od infrastruktury pod rządami pana Nowaka mówią szacunki wskazujące na 2 miliardy euro do zwrotu dla EU.
Minister Nowak musiał przegrać kupując Pendolino[2] w sytuacji, gdy na naszym[3] Górnym Śląsku średnia prędkość pociągu pasażerskiego wynosi dziś 20 km/godz., a towarowego 8 km/godz.[4]
dP
[1] http://www.diagnostasamochodowy.pl/2013/drogi-jak-pilka/
[2] A ilość kpin w Internecie z tego zakupu przekracza możliwości czasowe ich przeczytania, np. cyt.: „ Pierdolino” (?).
[3] Nie wiem, czy wolno mi pisać na „naszym” Górnym Śląsku, może Zarząd naszego OSDS-u mi pomoże?
[4] Na podstawie: Angora nr 34 z dnia 25 sierpnia 2013 r.
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy • Tags: decyzje urzędnicze, Fotoradar, Min. Nowak, Ministerstwo Transportu, motoryzacja, stan infrastruktury drogowej