Konieczne natychmiastowe dementi Ministerstwa Transportu (…),
czyli o co pytać – nie tylko Ministra Nowaka – w czas spotkań i szkoleń.
W najbliższym czasie będziemy się spotykać w różnych miejscach i w różnych okolicznościach. Nie tylko dlatego, że robi się coraz cieplej. Rozpoczyna się także cykl szkoleń i branżowych imprez integracyjnych. Dlatego mam postulat/prośbę: rozmawiajcie o sprawach ważnych, nie marnujcie swojego czasu na głupstwa.
A mnie w tym wywiadzie najbardziej zainteresował fakt, że nie ma w nim żadnej informacji, czyli zero („0”) info o propozycji uwolnienia naszych cen[1].
Z tego faktu, że Pan Prezes nie wspomina ani słowem o tym problemie może wynikać, że:
– uczestnicy „grupy roboczej” uzgodnili, że utajnią to przed naszym środowiskiem, bo złożenie przysięgi o dochowaniu tajemnicy o szczegółach obrad „grupy roboczej” jest faktem[2] lub
– praca „grupy roboczej” jest tylko zasłoną dymną dla Ministra Jarmuziewicza, który w ten sposób chce wykiwać i ograć jej uczestników, którym to nie przeszkadza[3] (?).
Piszę „nie przeszkadza”, gdyż nie widzę ze strony naszych organizacji zdecydowanych działań wyjaśniających tę przykrą sytuację.
Albowiem, to bardzo ważna sprawa dla naszego środowiska, a może w chwili obecnej najważniejsza. Ministerstwo Transportu – na wniosek naszych organizacji! – musi natychmiast to zdementować, i to bez żadnej zbędnej zwłoki z obu stron.
A brak tego natychmiastowego dementi musi, Musi, MUSI zaskutkować zerwaniem wszelkich rozmów z MT (…) i innymi takimi w ramach „grupy roboczej” – bezwarunkowo!
Musimy wiedzieć, czy za naszymi plecami, nasi urzędnicy, z naszego Ministerstwa Transportu (…), utrzymywani z naszych podatków nie przygotowują nam jakiegoś świństwa.
I dlatego też bardzo ważny jest nasz wzajemny stosunek do problemu uwolnienia naszych cen na SKP. Pytajcie o to swoich Kolegów, Przyjaciół, rozmówców i wykładowców na kursach, czy to poprawi, czy też pogorszy sytuację w naszej branży. Zmuszajcie w ten sposób nasze najbliższe otoczenie do myślenia.
Dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – – – –
P.S.
A jeśli nasze organizacje nie biorą udziały w tym przekręcie ze strony MT z urynkowieniem naszego cennika, to tak OSDS, jak i PISKP muszą mieć już, Już Natychmiast przygotowany modus operandii na wypadek „W”.
[1] chociaż sprawa wypadków drogowych spowodowanych niesprawnością pojazdów, którą będzie referował przedstawiciel KG Policji oraz pozostałe zawarte w planie wystąpienia są warte są poniesienia trudu, także finansowego, aby uczestniczyć w tej ważnej konferencji.
[2] A przysięgę podobno złożono w obecności Ministra Jarmuziewicza, który w ręku trzymał zamiast Biblii książeczkę czekową otrzymaną od lobbystów, reprezentujących producentów pojazdów.
[3] Bo najważniejsze, to prestiż związany z uczestnictwem w ważnych obradach, aż w Stolicy?
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
kwi 4 2013
Konieczne dementi Ministerstwa Transportu (…)
Konieczne natychmiastowe dementi Ministerstwa Transportu (…),
czyli o co pytać – nie tylko Ministra Nowaka – w czas spotkań i szkoleń.
W najbliższym czasie będziemy się spotykać w różnych miejscach i w różnych okolicznościach. Nie tylko dlatego, że robi się coraz cieplej. Rozpoczyna się także cykl szkoleń i branżowych imprez integracyjnych. Dlatego mam postulat/prośbę: rozmawiajcie o sprawach ważnych, nie marnujcie swojego czasu na głupstwa.
Takim najbliższym ważnym dla naszego środowiska spotkaniem będzie konferencja organizowana przez PISKP w dniach 17 – 19 kwietnia w Zakopanem. A ciekawy wywiad na ten temat z Prezesem L. Turkiem ukazał się w Internecie: http://motofocus.pl/wywiady/9989/widzimy-koniecznosc-zmian-w-systemie-wywiad-z-prezesem-piskp/strona/3
A mnie w tym wywiadzie najbardziej zainteresował fakt, że nie ma w nim żadnej informacji, czyli zero („0”) info o propozycji uwolnienia naszych cen[1].
Z tego faktu, że Pan Prezes nie wspomina ani słowem o tym problemie może wynikać, że:
– uczestnicy „grupy roboczej” uzgodnili, że utajnią to przed naszym środowiskiem, bo złożenie przysięgi o dochowaniu tajemnicy o szczegółach obrad „grupy roboczej” jest faktem[2] lub
– praca „grupy roboczej” jest tylko zasłoną dymną dla Ministra Jarmuziewicza, który w ten sposób chce wykiwać i ograć jej uczestników, którym to nie przeszkadza[3] (?).
Piszę „nie przeszkadza”, gdyż nie widzę ze strony naszych organizacji zdecydowanych działań wyjaśniających tę przykrą sytuację.
Albowiem, to bardzo ważna sprawa dla naszego środowiska, a może w chwili obecnej najważniejsza. Ministerstwo Transportu – na wniosek naszych organizacji! – musi natychmiast to zdementować, i to bez żadnej zbędnej zwłoki z obu stron.
A brak tego natychmiastowego dementi musi, Musi, MUSI zaskutkować zerwaniem wszelkich rozmów z MT (…) i innymi takimi w ramach „grupy roboczej” – bezwarunkowo!
Musimy wiedzieć, czy za naszymi plecami, nasi urzędnicy, z naszego Ministerstwa Transportu (…), utrzymywani z naszych podatków nie przygotowują nam jakiegoś świństwa.
I dlatego też bardzo ważny jest nasz wzajemny stosunek do problemu uwolnienia naszych cen na SKP. Pytajcie o to swoich Kolegów, Przyjaciół, rozmówców i wykładowców na kursach, czy to poprawi, czy też pogorszy sytuację w naszej branży. Zmuszajcie w ten sposób nasze najbliższe otoczenie do myślenia.
Dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – – – –
P.S.
A jeśli nasze organizacje nie biorą udziały w tym przekręcie ze strony MT z urynkowieniem naszego cennika, to tak OSDS, jak i PISKP muszą mieć już, Już Natychmiast przygotowany modus operandii na wypadek „W”.
[1] chociaż sprawa wypadków drogowych spowodowanych niesprawnością pojazdów, którą będzie referował przedstawiciel KG Policji oraz pozostałe zawarte w planie wystąpienia są warte są poniesienia trudu, także finansowego, aby uczestniczyć w tej ważnej konferencji.
[2] A przysięgę podobno złożono w obecności Ministra Jarmuziewicza, który w ręku trzymał zamiast Biblii książeczkę czekową otrzymaną od lobbystów, reprezentujących producentów pojazdów.
[3] Bo najważniejsze, to prestiż związany z uczestnictwem w ważnych obradach, aż w Stolicy?
——————————————————————————–
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0