Ja się już nie boję, a jak przyjdą wybory, to posłucham rad tych z PO i tym razem nie pójdę na głosowanie.
Mam nieodparte wrażenie, że na tej naszej branżowej/transportowej działce wszystko się sypie. Nikt tego nie nadzoruje. Tylko NIK coś tam próbuje jeszcze z tymi bramkami na autostradach, które podobno przy pierwszym podmuchu zimy mają sie przewrócić . . .
Czy nie macie czasem wrażenia, że u nas wszystko jest postawione na głowie?. Bo przy prawie gmerają inżynierowie, a procesem badań technicznych zajmuje się w naszym ministerstwie jakiś kolejny śpiący poseł (choć podobno śliczny?).
Zobaczcie, że w ten nasz problem związany z funkcjonowaniem SKP i warunkami naszej pracy wszyscy wkładają swoje (brudne?) paluchy czując w tym swój własny i partykularny interes. I nadal nic z tego nie wynika dla BRD, ani dla naszego środowiska. Może to dlatego, że zbyt wielu jest tych kontrolująco/nadzorujących (?).[1]
Dziwi mnie to tym bardziej, że nas to wszyscy chcą kontrolować i nadzorować. Począwszy od naszego (?) OSDS-u[2], poprzez Policję, GITD[3], WK[4] (starosta), poprzez tvn-turbo i TDT, do Min. Transportu (…) z opinią publiczną włącznie. A najwięcej w tym inzynierów. Wszyscy w tym widza jakiś łatwy interes do zrobienia . . . ?
A nikt nie widzi, co dzieje się nieco wyżej.
Społeczeństwo przymyka oczy na to, co robią ci inni i nieco wyżej usadowieni na ministerialnych stołkach, bo jest przestraszone perspektywą rządów innej opcji, np. z panem Kaczyńskim na czele PIS-u. Szukane są inne ofiary (losu), byle tylko nie dotykać i nie szczypać rządzących, bo podobno nie ma ich kto zastąpić . . .?
Może i ja kiedyś się tego bardzo bałem. Ale teraz boję się tej perspektywy jakby mniej, bo z dwojga złego . . .
Pozdrawiam
Dziadek Piotra
————————–
P.S.
Dla udokumentowania swoich tez wykorzystałem zdjęcia z mojej ulubionej Angory nr 45 i z Faktu nr 251.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
lis 7 2013
JA SIĘ JUŻ NIE BOJĘ
Ja się już nie boję, a jak przyjdą wybory, to posłucham rad tych z PO i tym razem nie pójdę na głosowanie.
Mam nieodparte wrażenie, że na tej naszej branżowej/transportowej działce wszystko się sypie. Nikt tego nie nadzoruje. Tylko NIK coś tam próbuje jeszcze z tymi bramkami na autostradach, które podobno przy pierwszym podmuchu zimy mają sie przewrócić . . .
Czy nie macie czasem wrażenia, że u nas wszystko jest postawione na głowie?. Bo przy prawie gmerają inżynierowie, a procesem badań technicznych zajmuje się w naszym ministerstwie jakiś kolejny śpiący poseł (choć podobno śliczny?).
Zobaczcie, że w ten nasz problem związany z funkcjonowaniem SKP i warunkami naszej pracy wszyscy wkładają swoje (brudne?) paluchy czując w tym swój własny i partykularny interes. I nadal nic z tego nie wynika dla BRD, ani dla naszego środowiska. Może to dlatego, że zbyt wielu jest tych kontrolująco/nadzorujących (?).[1]
Dziwi mnie to tym bardziej, że nas to wszyscy chcą kontrolować i nadzorować. Począwszy od naszego (?) OSDS-u[2], poprzez Policję, GITD[3], WK[4] (starosta), poprzez tvn-turbo i TDT, do Min. Transportu (…) z opinią publiczną włącznie. A najwięcej w tym inzynierów. Wszyscy w tym widza jakiś łatwy interes do zrobienia . . . ?
A nikt nie widzi, co dzieje się nieco wyżej.
Społeczeństwo przymyka oczy na to, co robią ci inni i nieco wyżej usadowieni na ministerialnych stołkach, bo jest przestraszone perspektywą rządów innej opcji, np. z panem Kaczyńskim na czele PIS-u. Szukane są inne ofiary (losu), byle tylko nie dotykać i nie szczypać rządzących, bo podobno nie ma ich kto zastąpić . . .?
Może i ja kiedyś się tego bardzo bałem. Ale teraz boję się tej perspektywy jakby mniej, bo z dwojga złego . . .
Pozdrawiam
Dziadek Piotra
————————–
P.S.
Dla udokumentowania swoich tez wykorzystałem zdjęcia z mojej ulubionej Angory nr 45 i z Faktu nr 251.
[1] Bo, gdzie kucharek sześć, tam nie ma co jeść?
[2] Patrz projekt ustawy o zawodzie UDS-a autorstwa zarządu OSDS.
[3] GITD, to Główna Inspekcja Transportu Drogowego.
[4] WK, to wydziały komunikacji w każdym mieście.
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy • Tags: decyzje urzędnicze, diagnosta, Fotoradar, Min. Nowak, Ministerstwo Transportu, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), rola starostwa, rola TDT, rola Zarządu OSDS, Stacja Kontroli Pojazdów (SKP)