Pan Janusz Ratomski, szef firmy „Irene” poinformował mnie, że w Internecie na „You Tube”, wklepując słowa „ rozprawa Janusz Ratomski” można zapoznać się z przebiegiem ostatniej rozprawy w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym[1].
Sprawdziłem i zapoznałem się – było warto. Wam też polecam. Emocje stron i powaga Sądu.
I okazało się, że są tam jeszcze zarejestrowane wywiady w tej sprawie, czyli dotyczace tej firmy i jej problemów[2]. A słowa o uzurpatorze, którym jest podobno Dyrektor TDT, polecam szczególnemu rozważeniu. Bo problem ten dotyczy całej administracji publicznej i wielu jej „ważnych decydentów”, którzy uzurpują sobie prawo do swoich decyzji na równi z ustawą, do czego nie mają i nigdy nie mieli prawa.
I jeszcze tylko jedno dodam, a mianowicie jawność tej roz-sprawy, JAWNOŚĆ!
Czyli żadnych tajemnic, żadnego ukrywania atmosfery, emocji, prawdy, błędów i detali.
Polecam tę właśnie jawność wszystkim uczestnikom naszej branżowej gry transportowo-pojazdowej, począwszy na strukturach administracji publicznej (od WK po Min. Transp.), a skończywszy na wszelkich organizacjach non-profit.
II.
Koledzy proszę, nie ryzykujcie zdrowiem i życiem dzieci. I w tej materii nie oglądajcie się na właścicieli Waszych SKP, na Waszych kierowników i przełożonych. Bo w razie czego, to oni za Was nie wezmą odpowiedzialności – NIGDY!
A piszę o tym, bo na stronach GITD ukazał się komunikat, cyt.:
„Autobusy szkolne w złym stanie technicznym
Dodano: 20/05/2013
W dniu 20 maja inspektorzy z Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gorzowie Wielkopolskim prowadzili na terenie powiatu gorzowskiego działania kontrolne autobusów przewożących dzieci do szkół.
W miejscowość Witnica skontrolowano 3 autobusy, z których dwa posiadały usterki w stanie technicznym, natomiast w miejscowości Nowiny Wielkie skontrolowano jeden pojazd, który również posiadał usterki.
W trakcie kontroli zatrzymano 3 dowody rejestracyjne, za stwierdzone usterki:
niezabezpieczona klapa rewizyjna,
wycieki płynów eksploatacyjnych,
niesprawne spryskiwacze szyby przedniej,
nadmierna korozja nadkoli,
brak świateł hamowania pojazdu.
W przypadku pojazdu, który nie posiadał świateł „STOP” zakazano dalszej jazdy do czasu usunięcia usterki, natomiast kierowca pojazdu, który miał m.in. niezabezpieczoną klapę rewizyjną został skierowany na bazę przedsiębiorstwa, z zakazem przewozu osób.
Przedsiębiorca, właściciel wszystkich skontrolowanych pojazdów został ukarany grzywną w drodze mandatu karnego za dopuszczenie do ruchu po drodze publicznej pojazdu w złym stanie technicznym.”
A, jak znam praktykę tej instytucji (GITD), to nie skończy się tylko na tym, co wyżej napisano . . . .(!). Więc po co robić sobie kłopoty?
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
maj 23 2013
Branżowe to i owo
Branżowe to i owo,
czyli o firmie „Irene” co na You Tube leci
i o odpowiedzialności za wszystkie dzieci.
I.
Pan Janusz Ratomski, szef firmy „Irene” poinformował mnie, że w Internecie na „You Tube”, wklepując słowa „ rozprawa Janusz Ratomski” można zapoznać się z przebiegiem ostatniej rozprawy w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym[1].
Sprawdziłem i zapoznałem się – było warto. Wam też polecam. Emocje stron i powaga Sądu.
I okazało się, że są tam jeszcze zarejestrowane wywiady w tej sprawie, czyli dotyczace tej firmy i jej problemów[2]. A słowa o uzurpatorze, którym jest podobno Dyrektor TDT, polecam szczególnemu rozważeniu. Bo problem ten dotyczy całej administracji publicznej i wielu jej „ważnych decydentów”, którzy uzurpują sobie prawo do swoich decyzji na równi z ustawą, do czego nie mają i nigdy nie mieli prawa.
I jeszcze tylko jedno dodam, a mianowicie jawność tej roz-sprawy, JAWNOŚĆ!
Czyli żadnych tajemnic, żadnego ukrywania atmosfery, emocji, prawdy, błędów i detali.
Polecam tę właśnie jawność wszystkim uczestnikom naszej branżowej gry transportowo-pojazdowej, począwszy na strukturach administracji publicznej (od WK po Min. Transp.), a skończywszy na wszelkich organizacjach non-profit.
II.
Koledzy proszę, nie ryzykujcie zdrowiem i życiem dzieci. I w tej materii nie oglądajcie się na właścicieli Waszych SKP, na Waszych kierowników i przełożonych. Bo w razie czego, to oni za Was nie wezmą odpowiedzialności – NIGDY!
A piszę o tym, bo na stronach GITD ukazał się komunikat, cyt.:
„Autobusy szkolne w złym stanie technicznym
Dodano: 20/05/2013
W dniu 20 maja inspektorzy z Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gorzowie Wielkopolskim prowadzili na terenie powiatu gorzowskiego działania kontrolne autobusów przewożących dzieci do szkół.
W miejscowość Witnica skontrolowano 3 autobusy, z których dwa posiadały usterki w stanie technicznym, natomiast w miejscowości Nowiny Wielkie skontrolowano jeden pojazd, który również posiadał usterki.
W trakcie kontroli zatrzymano 3 dowody rejestracyjne, za stwierdzone usterki:
W przypadku pojazdu, który nie posiadał świateł „STOP” zakazano dalszej jazdy do czasu usunięcia usterki, natomiast kierowca pojazdu, który miał m.in. niezabezpieczoną klapę rewizyjną został skierowany na bazę przedsiębiorstwa, z zakazem przewozu osób.
Przedsiębiorca, właściciel wszystkich skontrolowanych pojazdów został ukarany grzywną w drodze mandatu karnego za dopuszczenie do ruchu po drodze publicznej pojazdu w złym stanie technicznym.”
A, jak znam praktykę tej instytucji (GITD), to nie skończy się tylko na tym, co wyżej napisano . . . .(!). Więc po co robić sobie kłopoty?
Pozdrawiam
Dziadek Piotra
[1] https://www.youtube.com/watch?v=IMAG7AnF7Nc
[2] https://www.youtube.com/watch?v=Kipum0GjDqo
——————————————————————-
By dP • DIAGNOSTA od BRD 0