Musicie przyznać, że w ostatnich latach tzw. „al-kaida” namieszała na całym naszym Świecie. Co roku we wrześniu powtarzają się ich groźby. Niektórzy twierdzą, że jest nadal sponsorowana przez najbogatsze arabskie rody świata, w tym królewska rodzinę Saudyjczyków. Podobno dzięki ropie naftowej mają tyle grosików, że są już w stanie kupić dosłownie wszystko. Inwestują w fabryki (także branża motoryzacyjne), kupują usługi, w tym przychylność wielu lobbystów i mediów.
I. Nasi „złotouści” niczym al-kaida?
12 września 2013 r. przywódca al-kaidy przekonując do ataków na USA dodał, że te ataki powinny sprawić, że Ameryka będzie „utrzymywana w napięciu”, nie wiedząc, kiedy i gdzie spadnie na nią następny cios, czyli inaczej mówiąc, cyt.:
„będą spać w butach z bronią u nogi w oczekiwaniu na . . .”,
jak onegdaj powiedział nasz branżowy klasyk T. Jarmuziewicz na podobieństwo . . . . (?).
No właśnie, tu mam mały problem. Czy to al-kaida ściągnęła powiedzenie od T. Jarmuziewicza, czy też to On wziął sobie tak mocno do serca metody działania al-kaidy . . .?
A Wy co o tym sądzicie?
A zauważyliście już, jak na swoim nowym stanowisku męczy się następca pana Jarmuziewicza – i też poseł (nomen omen)?
Pierwszą wpadkę już zaliczył (czyżby specjalnie mieszał za grosiki . . .?). I otrzymał już pierwszą reprymendę. Więc już tylko polecam moje motto: nie pchaj się pan na afisz, jak nie potrafisz.
II. Nowoczesny Warsztat.
Ten mój ulubiony (za fachowe porady) miesięcznik tym razem dał małą plamę. Chodzi tu o Nowoczesny Warsztat[1], który umieścił informację o planowanym podniesieniu standardu BT[2] motocykli – poniżej.
Jak już uważnie przeczytacie, to zapewne zauważycie, tak jak i ja zauważyłem, że w tym artykule napisanym niewątpliwie przez lobbystów od PNP[3] lub za ich pieniądze/grosiki/srebrniki pomieszano prawdę z kłamstwem. Typowe także dla działania al-kaidy, którą wspierają Saudyjczycy. Zapewne dlatego też, nie tylko nikt nie chciał się pod tym artykułem podpisać (ze wstydu), ale i pozostawiony został bez właściwego w tym wypadku (i wymaganego oraz pożądanego) redakcyjnego komentarza (?).
Więc wyręczając W.Szan. Redakcję NW spieszę donieść, że:
Nie jest prawdą, bo z żadnych badań naukowych to nie wynika, że przyczyną wzrastającej ilości wypadków z udziałem motocykli na europejskich drogach był ich zły stan techniczny.
Nie jest prawdą, bo z żadnych badań naukowych to nie wynika, że przyczyną wzrastającej ilości wypadków z udziałem motocykli na polskich drogach był ich zły stan techniczny.
Nie jest prawdą, bo z żadnych badań naukowych to nie wynika, że co najmniej 5-ciu kierujących motocyklem ginie codziennie na europejskich drogach z powodu awarii technicznych, co sugerują lobbyści z ProfiAuto.
Nie jest prawdą, bo z żadnych badań naukowych to nie wynika, że co dwunasty wypadek z udziałem motocykli na europejskich drogach był ich zły stan techniczny.
Tak się zastanawiam, czy to może al-kaida miesza nam w głowach, chcąc wywołać wojnę medialną? Może to Saudyjczycy ze swoją ogromna kasą wchodzą także w skład naszych lobbystów PNP i ProfiAuto? Czy to jest całkiem niemożliwe ?
Uważam, że w przypadku tak szanowanego w naszej branży miesięcznika, pozostawianie takiego artykułu bez komentarza jest małym nadużyciem wobec Czytelników. I jako czytelnik mam nadzieję, że więcej się taka sytuacja nie powtórzy.
Pozdrawiam i do lektury namawiam
Dziadek Piotra
[1] Wydanie nr 9 z września br. na stronie 4, umieszczone na samym dole (niżej się nie dało . . .).
[2] BT, to badanie techniczne pojazdy wykonywane przez UDS-a na SKP, które może być okresowe i obowiązkowe (OBT) lub dodatkowe (DBT).
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
wrz 14 2013
al-kaida i . . .?
al-kaida i Nowoczesny Warsztat . . . ?
Musicie przyznać, że w ostatnich latach tzw. „al-kaida” namieszała na całym naszym Świecie. Co roku we wrześniu powtarzają się ich groźby. Niektórzy twierdzą, że jest nadal sponsorowana przez najbogatsze arabskie rody świata, w tym królewska rodzinę Saudyjczyków. Podobno dzięki ropie naftowej mają tyle grosików, że są już w stanie kupić dosłownie wszystko. Inwestują w fabryki (także branża motoryzacyjne), kupują usługi, w tym przychylność wielu lobbystów i mediów.
I. Nasi „złotouści” niczym al-kaida?
12 września 2013 r. przywódca al-kaidy przekonując do ataków na USA dodał, że te ataki powinny sprawić, że Ameryka będzie „utrzymywana w napięciu”, nie wiedząc, kiedy i gdzie spadnie na nią następny cios, czyli inaczej mówiąc, cyt.:
„będą spać w butach z bronią u nogi w oczekiwaniu na . . .”,
jak onegdaj powiedział nasz branżowy klasyk T. Jarmuziewicz na podobieństwo . . . . (?).
No właśnie, tu mam mały problem. Czy to al-kaida ściągnęła powiedzenie od T. Jarmuziewicza, czy też to On wziął sobie tak mocno do serca metody działania al-kaidy . . .?
A Wy co o tym sądzicie?
A zauważyliście już, jak na swoim nowym stanowisku męczy się następca pana Jarmuziewicza – i też poseł (nomen omen)?
Pierwszą wpadkę już zaliczył (czyżby specjalnie mieszał za grosiki . . .?). I otrzymał już pierwszą reprymendę. Więc już tylko polecam moje motto: nie pchaj się pan na afisz, jak nie potrafisz.
II. Nowoczesny Warsztat.
Ten mój ulubiony (za fachowe porady) miesięcznik tym razem dał małą plamę. Chodzi tu o Nowoczesny Warsztat[1], który umieścił informację o planowanym podniesieniu standardu BT[2] motocykli – poniżej.
Jak już uważnie przeczytacie, to zapewne zauważycie, tak jak i ja zauważyłem, że w tym artykule napisanym niewątpliwie przez lobbystów od PNP[3] lub za ich pieniądze/grosiki/srebrniki pomieszano prawdę z kłamstwem. Typowe także dla działania al-kaidy, którą wspierają Saudyjczycy. Zapewne dlatego też, nie tylko nikt nie chciał się pod tym artykułem podpisać (ze wstydu), ale i pozostawiony został bez właściwego w tym wypadku (i wymaganego oraz pożądanego) redakcyjnego komentarza (?).
Więc wyręczając W.Szan. Redakcję NW spieszę donieść, że:
Tak się zastanawiam, czy to może al-kaida miesza nam w głowach, chcąc wywołać wojnę medialną? Może to Saudyjczycy ze swoją ogromna kasą wchodzą także w skład naszych lobbystów PNP i ProfiAuto? Czy to jest całkiem niemożliwe ?
Uważam, że w przypadku tak szanowanego w naszej branży miesięcznika, pozostawianie takiego artykułu bez komentarza jest małym nadużyciem wobec Czytelników. I jako czytelnik mam nadzieję, że więcej się taka sytuacja nie powtórzy.
Pozdrawiam i do lektury namawiam
Dziadek Piotra
[1] Wydanie nr 9 z września br. na stronie 4, umieszczone na samym dole (niżej się nie dało . . .).
[2] BT, to badanie techniczne pojazdy wykonywane przez UDS-a na SKP, które może być okresowe i obowiązkowe (OBT) lub dodatkowe (DBT).
[3] PNP, to producenci nowych pojazdów.
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy • Tags: BRD, decyzje urzędnicze, diagnosta, Ministerstwo Transportu, motoryzacja, PNP, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), Stacja Kontroli Pojazdów (SKP)