Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
wrz 7 2010
Odpowiadając młodszemu Koledze…
cyt.:
„mam do wyboru 2 kierunki i chciałbym się skonsultować który był by lepszy w moim przypadku, a mianowicie: Mechanika i budowa maszyn spec. Eksploatacja maszyn i pojazdów ,czy Transport spec.( inżynieria ruchu drogowego).
Następnym pytaniem będzie czy naprawdę jest takie coś że przez te 4 lata można pracować jako pomocnik diagnosty, czy w ogóle pracodawcy przyjmują na takie stanowisko ? Chciałbym się też dowiedzieć czy jeżeli zdam egzaminy to mam uprawnienia tylko Podstawowej SKP czy od razu Okręgowej? Może ktoś powiedziałby mi jakie zadania ma jeszcze Diagnosta oprócz bezpośredniego sprawdzania stanu technicznego pojazdu ,chodzi mi o robotę papierkową, jak to wygląda w praktyce?”Niestety, nie mam politechnicznego wykształcenia, więc trudno mi radzić, który kierunek wybrać. Może inni nasi koledzy się wypowiedzą? Wydaje mi się tylko, że „Ekspoatacja maszyn . . .” to bardziej właściwy kierunk.
Wielu pracodawców przyjmie Cię na SKP jako pomocnika diagnosty, czyli pomocnika UDS-a, aczkolwiek uważam, że w Twoim przypadku bardziej właściwym będzie poszukiwanie zatrudnienia u takiego pracodawcy, który przy SKP będzie miaŁ warsztat. W naszym zawodzie nie ma nic cenniejszego, niż posiadanie choćby minimalnego doświadczenia w naprawach pojazdów. Warto za to nawet zapłacić zwiększonym wysiłkiem.
Po zdanych egzaminach możesz pracować i na SKP (podstawowej) i na Okręgowej SKP.
W praktyce, nim zdasz egzamin to już diagnosta nie będzie musiał wykonywać (……). Pozostanie tylko obsługa komputera na stosunkowo prostym oprogramowaniu.
Pozdrawiam i dalszych sukcesów życzę
dziadek Piotra
By diagnostasamochodowy • PRACA i PŁACA UDS-a, czyli Uprawnionego Diagnosty Samochodowego 0